Tuttava laittanu facebookkiin tytöstään alastonkuvia!!

Niin, jos painan sitä "ilmianna" nappulaa niin tietääkö tämä kuvan laittaja et minä olen ilmiantanut kuvia?

Vai saako siellä muka olla 10v tyttö ilman paitaa ja housuja? Tissit näkyy ja pylly, ei onneks sentään edestä. Ja kun tuon ikäsellä kehitys kuitenkin jo alkanut... :eek:


 
ilmianna vaan
Alkuperäinen kirjoittaja ElämääniEksynyt:
Musta 10v on vielä ihan lapsi. Sairas se, joka näkee jotain muuta siinä. Itse en laittaisi, minkään ikäisestä, mutta en tiedä tekeekö tuolle kukaan mitään.
Sairaspa hyvinkin. Ja niitä sairaitahan riittää. Pedofiliaksikin sitä kutsutaan, ja netti on heille aarreaitta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Mitä sä siinä ilmiannat? Mikset voi sanoa tuttavalle että ala laita tuollaista kuvaa?
Me tunnetaan toisemme, mutta ei muuten pidetä yhteyttä. Kaupassa jos nähdään niin moikataan, ei muuta puhumista tms. Tosiaan, entisiä työkavereita vain ja siltä pohjalta siellä fB.ssa kavereita ollaan.
 
ei voi olla totta!
Alkuperäinen kirjoittaja ilmianna vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja ElämääniEksynyt:
Musta 10v on vielä ihan lapsi. Sairas se, joka näkee jotain muuta siinä. Itse en laittaisi, minkään ikäisestä, mutta en tiedä tekeekö tuolle kukaan mitään.
Sairaspa hyvinkin. Ja niitä sairaitahan riittää. Pedofiliaksikin sitä kutsutaan, ja netti on heille aarreaitta.
^^yöks^^
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Mitä sä siinä ilmiannat? Mikset voi sanoa tuttavalle että ala laita tuollaista kuvaa?
Näin juuri. Laita vaikka siellä naamakirjassa hälle yksityisviestiä, ei missään haukkumamuodossa vaan ihan fiksusti asia selvitettynä. Mutta täytyy kyllä sanoa, että jos ei itse näe asiassa mitään "vikaa" niin en ymmärrä, kyllä tuon ikäiset tytöt alkaa oleen ihan erilaisia kuin joku 2vee :/ en muutenkaan ymmärrä lasten kuvien laittamista nettiin, varsinkin ilman vaatteita..
 
-.-.-
Alkuperäinen kirjoittaja HannNa:
Niin näkeekö se jos painan tuota ilmianna nappulaa? et minä olen sen tehnyt?
Tottakai näkee. Lisäksi siitä menee eteenpäin tieto, että tykkäät tiirailla alaikäisten alastonkuvia.

Oot sairas, mee hoitoon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HannNa:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Mitä sä siinä ilmiannat? Mikset voi sanoa tuttavalle että ala laita tuollaista kuvaa?
Me tunnetaan toisemme, mutta ei muuten pidetä yhteyttä. Kaupassa jos nähdään niin moikataan, ei muuta puhumista tms. Tosiaan, entisiä työkavereita vain ja siltä pohjalta siellä fB.ssa kavereita ollaan.
No sittenhän luulisi olevan helppo sanoa vaikka siellä Facebookissa asiasta?
 
Paras tapa ilmoittaa loukkaavasta sivuston sisällöstä on käyttää varsinaisen sisällön lähellä näkyvää Ilmianna-linkkiä. Kun raportti on lähetetty, tarkistamme sen ja ryhdymme toimiin sivuston oikeus- ja vastuulausekkeen perusteella. Tee ilmianto seuraavasti:

* Profiilin ilmianto: mene profiiliin ja klikkaa Ilmianna/estä tämä henkilö -linkkiä vasemmanpuoleisessa sarakkeessa profiilikuvan alla.
* Valokuvan ilmianto: mene kuvaan ja klikkaa sen alapuolella näkyvää Ilmianna valokuva -linkkiä.
* Saapuneen viestin ilmianto: avaa viesti ja klikkaa Ilmianna viesti -linkkiä lähettäjän nimen alla. Huomaa, että voit ilmiantaa vain muiden kuin kavereidesi lähettämiä viestejä.
* Ryhmän tai tapahtuman ilmianto: Mene ryhmän tai tapahtuman pääsivulle ja klikkaa Ilmianna-linkkiä ryhmän tai tapahtuman valokuvan alla.
* Sivun ilmianto: Mene sivulle ja klikkaa Ilmianna sivu -linkkiä vasemmassa sarakkeessa sivun kuvan alla.



Kannattaa myös harkita raporttiin liittyvän käyttäjän estämistä. Estämäsi käyttäjät eivät löydä tietojasi haun avulla eivätkä näe profiiliasi, eivätkä he voi ottaa sinuun yhteyttä tökkäämällä, kirjoittamalla seinällesi tai lähettämällä viestejä. Voit estää käyttäjiä lisäämällä heidän nimensä estolistaan Yksityisyyssivun alaosassa tai valitsemalla vaihtoehdon Estä tämä henkilö ilmiannon yhteydessä. Estetty henkilö ei saa ilmoitusta estosta, ja tähänastiset yhteytenne poistuvat.

Kun teet mitä tahansa ilmiantoa, noudata ohjeita huolellisesti ilmiannon luokkaa valitessasi. Jos et pysty ilmiantamaan sivuston sisältöä jostakin syystä, vastaa tähän viestiin ja anna mahdollisimman paljon tietoa, jotta pystymme löytämään loukkaavan sisällön.
/help/?faq=13247
 
Niin, tuon ohjeen löysin ja en oikein tajua et meneekö se ilmoitus nyt sit sille ihmiselle josta minä sen ilmoituksen teen? Miks se henkilö pitää sit estää?

"Estä tämä henkilö ilmiannon yhteydessä. Estetty henkilö ei saa ilmoitusta estosta, ja tähänastiset yhteytenne poistuvat. "
 
Alkuperäinen kirjoittaja HannNa:
Niin, tuon ohjeen löysin ja en oikein tajua et meneekö se ilmoitus nyt sit sille ihmiselle josta minä sen ilmoituksen teen? Miks se henkilö pitää sit estää?

"Estä tämä henkilö ilmiannon yhteydessä. Estetty henkilö ei saa ilmoitusta estosta, ja tähänastiset yhteytenne poistuvat. "
Miksi et voi sanoa suoraan sille henkilölle?
 
Arwen Undomiel
Alkuperäinen kirjoittaja HannNa:
Niin, tuon ohjeen löysin ja en oikein tajua et meneekö se ilmoitus nyt sit sille ihmiselle josta minä sen ilmoituksen teen? Miks se henkilö pitää sit estää?

"Estä tämä henkilö ilmiannon yhteydessä. Estetty henkilö ei saa ilmoitusta estosta, ja tähänastiset yhteytenne poistuvat. "
Ei tietenkään mene sille ihmiselle, vaan ylläpidolle joka sitten ahrkitsee ilmiantosi ja tarpeenvaatiessa poistaa kuvan ja ilmoittaa vaan kuvan 'omistajalle' että siinä on sallimatonta sisältöä.

 

Yhteistyössä