Tuttavapiirinne kamalin pikkulapsen nimi?

  • Viestiketjun aloittaja galtsa
  • Ensimmäinen viesti
hihhei.
Jaha, ilkeilijät käy fascessa ensin katsomassa minkänimiset lapset sillä inhokkipalstalaisella on, että voivat sitten kirjottaa sen tänne kauheana nimenä. Kandee laittaa estoon kaikki epämiellyttävät palstalaiset, mitä tunnistaa naaman perusteella. Kattokaa kaverin kaverit.
 
Täällä on mainittu minun mielestä tosi hyvä nimi, eli Nuutti. Itse voin kuvitella tuon nimen sekä lapselle, että aikuselle+vanhukselle. Nuutti on hyvä nimi. :)

Jenilla on aika erikoinen nimi, josta en kauheasti tykkää.
 
"vieras"
Mun mielestä mikään nimi ei ole karsea tai oksettava, mutta toki on nimiä, joista en niin tykkää. Sellaisia ovat erityisesti vääntämällä väännetyt nimet, kuten Micco.
 
Ihan järkkyä
yhdistettynä suomalaisiin sukunimiin kuullostaa vammaiselta. Diana Virtanen. Nico Hämäläinen yms. Ja sit sellainen nimien vääntely Jemilia, Jennica, Jannica... Luulis, et suomalaiset löytäis kauniita, vanhoja suomalaisia nimiä, jotka sopis suomalaisiin sukunimiin. Niitä on myös sellaisia, jotka sopivat esim. englanninkielisten suuhun kuten Emma (vaikken ko. nimestä pidäkään). Tai sit löytyy harvinaisempiakin. Vanhemmat voisivat vaikka kierrellä vanhoilla hautausmailla. Sieltä löytyy nimiä.
 
..kääk..
...yhditettynä suomalaiseen sukunimeen tyyliin Diana Virtanen, Nico Hämäläinen... Muutenkin nää "keinotekoiset" Jessicat, Micot, Jemiliat... Suomalaiset, vanhat nimet kunniaan!
 
"jaa"
Kyllä on makuja monia! Eipä taida semmoista nimeä olla mikä ei jonkun mielestä olisi tosi kamala! ;) Otso on mun mielestä ihan hyvä nimi, tosin siitä tulee ehkä mielleyhtymä karhuun, joten tuntuu että se kuuluisi semmoiselle rotevammalle pojalle, rimpulalle sitä on vaikea kuvitella. En myös ymmärrä miten jollekin voi Pauluksesta mieleen pieru?!?

Omassa tuttavapiirissä ei ole mielestäni kamalia nimiä, tosin se ei aina mene jakeluun että miksi lapselle halutaan antaa nimi sieltä top10-listasta...? Aika monta Emmaa, Venlaa, Aadaa, Eetua ja Eliasta löytyy tuttavapiiristä. Tulee semmoinen olo että "tää meidän lapsi on nyt vaan tämmönen, ei sille oikein nimeäkään keksitty, annettiin sitten sama kun mitä tuolla naapurin muksulla..."
 
"vieras"
Mä en ole koskaan kokenut tarvetta toisten nimien kauhistelulle ja olen aika ylpeä siitä.
Joskus jos tulee vastaan oikein erikoinen nimi,toki pysähdyn miettimään vähän enemmän kuin perus-Jennoja ja Janneja mutta en ole osannut ajatella pahasti mistään nimestä.
Makuja ja ihmisiä on monia, kun ymmärtää kaiken antaa kaiken anteeks..
 
typerää
[QUOTE="vieras";24641364]Hinni. Yhden kirjaimen päässä finnistä, ei varmaan mene kauaa kun muut lapset sen hoksaa.[/QUOTE]

Sanna yhden päässa sanasta panna. eihän tolla perusteella voi nimiä kritisoida!? Ja sitten toi englanniksi tarkottaa pillua jutut... voivoi suurin osa suomen kielen sanoista on jollain kielellä kirosanoja varmasti ja eihän Fanni ja FÄNI (eli FANNY) ole edes sama sana.
 
"Minna"
Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi Näytä viesti
Juusosta tulee mieleen heti joku ihan daiju heppu
Tiedän vain yhden Juuson, ja hän on lääkäri

Phoebsi: Tunnetaankohan me sama henkilö?
 

Yhteistyössä