Tuulimunaraskaus

  • Viestiketjun aloittaja surullinen trine
  • Ensimmäinen viesti
surullinen trine
Se siitä sitten,eilen illalla alkoi vuoto,sairaalassa todettiin
tuulimunaraskaus,eli mitään sikiötä ei ole ollutkaan.
Eniten harmittaa että kerroin 5vuotiaalle tytölleni raskaudesta.
Tyttö oli yhtä innoissaan kuin minä.Tultuani sairaalasta kerroin
tytölle ettei mitään vauvaa olekaan.Tyttö pyyhki kyyneleen
poskeltani ja halasi,ei sanonut mitään oli varmaan yhtä surullinen
kuin minä. :'(
 
:'( :hug: :'(

Voimia sinulle...tiedän miltä sinusta tuntuu..
Olen ollut täältä pois pitemmän aikaa ja palasin tänne "kurkkimaan" mitä tänne kuuluu.
Kirjoituksesi kosketti, sillä olen itse saman kokenut.
Keskenmenot 3.2.04 ja 23.2.05(tuulimuna)
Ikää mulla kohta 42 ja olen luopunut ajatuksesta saada vielä kolmas lapsi...en jaksa enää uskoa asiaan...
Olen onnellinen, että olen saanut kaksi tervettä tytärtä :heart: :heart:

Voimia sinulle täältä lähettelen halien kera :hug: :hug: :hug:
 
Vielä toivova
Otan osaa minäkin! Tiedän todellakin miltä tuntuu. Omat keskenmenoni ovat olleet (ennen lapsen syntymää ja nyt toista haaveillessa) aina yhtä kipeitä kokemuksia. Yksi onnistunut, ja hyvin mennyt, raskaus siis välissä eli se antaa toivoa vielä tällaiselle yli 40-v. haaveilijallekin. Jokainen keskenmenoni on ollut omanlaisensa ja jokaista lasta olen jo kovasti odottanut mutta silti olen itkut itkettyäni aina koonnut itseni ja lähtenyt rohkeasti uuteen koitokseen.. että 'jospa se nyt!?!'. Nyt oli viimeisin km tuulimuna ja siksi minulle taas ehkä helpoin koska mitään lasta ei vielä ollutkaan - vaikka toki se äidin sydämessä jo aina on! Jokainen kokee nämäkin asiat tavallaan eikä siinä mielessä oikeastaan voi sanoa kuten itsekin sanoin, että tiedän mitä olet kokenut/miltä tuntuu. En sitä tiedä mutta toivotan sinulle kaikkea hyvää elämääsi ja ehkä toinenkin lapsi vielä tulee! Elämä on yllätyksiä täynnä. Mukavaa syksyä kaikille. t. ''Toivo'' :wave:
 
Zilla
Olen minäkin läpikäynyt tuulimunaraskauden n.10v sitten. Sen piti olla eka raskauteni,mutta kuinkas kävikään!Pettymys oli valtava,kun kohdussa ei ollutkaan ketään!!No,toivuin tästä etenkin kuullessani,ettei tuulimuna tule samalle naiselle kahta kertaa.Seuraavat raskaudet onnistuivat tavalliseen tapaan!
 
yks vaan
Ai, tuulimunako ei tule useammin kuin kerran? No minä taidan olla sitten poikkeus kun minulla oli kaksi tuulimunaraskautta 4kk sisällä. Silloin oli kyllä aika vaikeaa hyväksyä, kun pelkäsin etten voisi saada koskaan lasta. Päätimme mieheni kanssa että yritetään vielä kerran ja jos se ei olisi onnistunut olisimme yrittäneet adoptoida lapsen. Vaan kolmaskerta onnistui. En tiedä miten olisin selvinnyt jos kolmaskin raskaus olisi mennyt kesken. Nämä kesken menot ovat aina rankkoja juttuja, kun muutamassa kuukaudessa on ehtinyt miettiä lapsen ristiäiset, rippijuhlat ja kaikki muut tarkeät asiat...
 
Minullakin ollut kaksi tm-raskautta peräkkäin... että kyllä se mahdollista, vaikkakin peräkkäin tultuna kai harvinaista, on. Tutkimuksissa ei kuitenkaan löytynyt mittään vikaa kummassakaan. Yritystä siis jatketaan, pelko ja toivo sydämissä. :flower:
 
nk4s2a
Minulla oli seitsemännen ja kahdeksannen raskauden välissä 4 alkuvaiheen keskenmenoa, joista kaksi olivat varmasti tuulimunaraskauksia. Pidimme neljännen keskenmenon jälkeen parin kuukauden tauon yrittämisessä ja viides kerta sitten onnistui; täytin 40 samassa kuussa kun vauva syntyi. Voimia kaikille vauvaa yrittäville ja siitä haaveileville.
 

Yhteistyössä