Tuulitakki tms.

  • Viestiketjun aloittaja Mistä löydän
  • Ensimmäinen viesti
Mistä löydän
9-kuiselle pitäs saada takki. Istuu hiekkalaatikolla ja pihalla nurtsilla. Joku tumma sellainen leikki- ja ulkoilutakki. Mielellään tuulenpitävä, niin kuin tuulitakki. Onko esim. urheiluliikkeissä? Millaisia takkeja teillä lapsilla on? En siis tarkoita rattaissa oleilua vaan kun konttaa nurtsilla ja hiekkalaatikolla, niin ei mitään samettitakkeja tms. Haalari on talveksi, mutta ei sitä toppapukua vielä tarvii.
KIIIIITOS ETUKÄTEEN!!!!! =)
 
Minä olen vielä tuulettomammilla ilmoilla laittanut äitiyspakkauksen vanupuvun ja kurahousut. Fleece-tumput ja kurakintaat päälle.

Nyt kun tuulee jo enemmän ja vanupuvusta menee tuuli läpi, niin olen laittanut kurahousujen ja vanupuvun väliin sellaisen (oisko lassien) välikausi-haalarin. Siis sellaisen, jossa on tuulipuku-kangasta päällinen ja ohut puuvillavuori. Tulee vaan aika jämäkkä pakkaus tuosta meidän sintistä näillä tamineilla.

Ajattelin, että kunhan vielä pari astetta ilmat kylmenee, niin alan laittaa ohuemmalti päälle alle ja suoraan toppapuvun päälle. Lisäilen sitten sinne niitä villa- yms. kerroksia sitä mukaa kun talvea kohti pakkanen kiristyy.
 
Oh no
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.09.2005 klo 12:01 kyselijä kirjoitti:
myö ostettiin tänään toppapuku ja ruvetaan kylminä päivinä pitämään. Jo senkin takia ettei tarvi tumpata montaa kerrosta päälleekkäin, kivempi liikkuakkin. =)
Voi älä kuule ihan vielä. Nuo nykyaikaset toppahaalarit on suunniteltu niin, että niissä ei kovilla pakkasillakaan panna paljoa välivaatteita, saati plusasteissa. Haalari on tosi kuuma ja hiostava! Malta nyt vielä! :eek:
 
Tyttö 1 v 3 kk
Monissa kaupoissa olen nähnyt pieniä tuulipukuja, esim. Vero Modassa ja Kesportilla, mutta ne on kalliita. Kannattaa etsiä kirpparilta, jos löytyisi sopiva. Me ei löydetty, joten pidetään sellaista vuoretonta haalaria, jonka päällä sadetta kestävä ohut haalari.
 
Itse tilasin meidän vuosikkaalle H&M:lta sellasen tummansinisen Snoopy-takin. On tuulen ja vähän sateenkin pitävää kahisevaa kangasta, huppu (irrotettava) ja joustoresorit hihansuissa. On ollut tosi kätevä. Alle olen laittanut sitten esim. villa- tai fleecetakin, jos on kylmempi keli.
 

Yhteistyössä