Tuunausta

Hei ihanat popot sullon jalassa! Mulla on pikkusen samannäköiset, kanta on paksumpi ja sivussa muutama niitti ja nilkan ympärille tulee solki! Niin ja mun kengissä taitaa olla himppusen korkeempi pohja kannassa!:barefoot::barefoot:

Höh nyt kun miettii niin eihän meiän kengissä muuta yhtäläisyyttä oo kuin nahkan väri:oops::X3::cautious:
 
Hei ihanat popot sullon jalassa! Mulla on pikkusen samannäköiset, kanta on paksumpi ja sivussa muutama niitti ja nilkan ympärille tulee solki! Niin ja mun kengissä taitaa olla himppusen korkeempi pohja kannassa!:barefoot::barefoot:

Höh nyt kun miettii niin eihän meiän kengissä muuta yhtäläisyyttä oo kuin nahkan väri:oops::X3::cautious:
Nää oli hyvä löytö :love: Kierrätyskeskuksesta.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Voipi olla. Likka yleensä sanoo, että tarttis semmoset ja semmoset kengät, että voitko kattoo valmiiksi kaapista, tietää kuulemma, että mulla on semmoisia...
Juu-u juu-u ja noin minäkin sanon aina siskolleni, mutta arvaa mikä on vastaus ennenkö lause kerkee kunnolla puoliväliin?? ''Ei mulla oo sellasia'':cautious:
Onneks hänen vanhin tytär alkaa olemaan jo siinä iässä, että kohta saa täti hänestä oivan pikku apurin näissä asioissa....sisko on jo nyt ihan kauhuissaan:love::love:
 

Yhteistyössä