twist stepperi

  • Viestiketjun aloittaja gattoliga
  • Ensimmäinen viesti
A shadieeyah
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.12.2006 klo 11:42 Veetin äippä kirjoitti:
voi olla..mie olin ja olen edelleenkin reilusti yli sata kiloa. se sata kiloa on siinä takuun vuoksi eli ei välttämättä takuu korvaa JOS jotain sattuisi jos käyttäjä on yli satakiloinen.

Toimii silti ihan hyvin :) (lekuri tarkastuksessa kuukauden tulos -6,5kg)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.12.2006 klo 12:02 A shadieeyah kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.12.2006 klo 11:42 Veetin äippä kirjoitti:
voi olla..mie olin ja olen edelleenkin reilusti yli sata kiloa. se sata kiloa on siinä takuun vuoksi eli ei välttämättä takuu korvaa JOS jotain sattuisi jos käyttäjä on yli satakiloinen.

Toimii silti ihan hyvin :) (lekuri tarkastuksessa kuukauden tulos -6,5kg)
Ihanaa.... kiitos. :)
 
A shadieeyah
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.12.2006 klo 21:00 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.12.2006 klo 10:53 A shadieeyah kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.12.2006 klo 10:13 vieras kirjoitti:
tosta hobbarin stepperistä,niin missä siinä on se vastuksen säätöjuttu???
se on ihan alhaalla edessä niitten polkimien välissä.
se pyöree juttuko??

toi punaisella neliöity on se vastuksen säätö vipu.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.12.2006 klo 21:10 A shadieeyah kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.12.2006 klo 21:00 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.12.2006 klo 10:53 A shadieeyah kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.12.2006 klo 10:13 vieras kirjoitti:
tosta hobbarin stepperistä,niin missä siinä on se vastuksen säätöjuttu???
se on ihan alhaalla edessä niitten polkimien välissä.
se pyöree juttuko??

toi punaisella neliöity on se vastuksen säätö vipu.
Okei kiitos :)
 
A shadieeyah
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.12.2006 klo 21:22 vieras kirjoitti:
Millasia tuloksia ootte muuten saanu ja missä ajassa?
Ois kiva kuulla lisää kokemuksia =)
mulla on ollut kuukauden toi laite. Tietysti ruokavalion kanssa niin jalat ja peffa on kiinteytyneet sekä alamasukin hieman. Nimittäin olen päässyt housukoossa yhden alaspäin. Muutenkin kokonaisvaltaisesti paljon parempi olo. EI hengästy enää sillä tavalla.
Sekä painoa tippunut 6,5kg..eli tehokasta on.
Alussa harjottelin kevyemmällä mutta viikon välein kiristän sitä kun jalat on tottunut.

Ite tein alussa 2x10min ja 1x 15min..mut nyt teen 1x15 tai 20min plus aerobicin kotona. tai vaihtoehtoisesti 2x15min päivässä ja joka päivä.
Hitaamminkin voi alottaa mut ite hurahin siihen ni ei malta olla steppaamatta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.12.2006 klo 09:31 A shadieeyah kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.12.2006 klo 21:22 vieras kirjoitti:
Millasia tuloksia ootte muuten saanu ja missä ajassa?
Ois kiva kuulla lisää kokemuksia =)
mulla on ollut kuukauden toi laite. Tietysti ruokavalion kanssa niin jalat ja peffa on kiinteytyneet sekä alamasukin hieman. Nimittäin olen päässyt housukoossa yhden alaspäin. Muutenkin kokonaisvaltaisesti paljon parempi olo. EI hengästy enää sillä tavalla.
Sekä painoa tippunut 6,5kg..eli tehokasta on.
Alussa harjottelin kevyemmällä mutta viikon välein kiristän sitä kun jalat on tottunut.

Ite tein alussa 2x10min ja 1x 15min..mut nyt teen 1x15 tai 20min plus aerobicin kotona. tai vaihtoehtoisesti 2x15min päivässä ja joka päivä.
Hitaamminkin voi alottaa mut ite hurahin siihen ni ei malta olla steppaamatta.

Ootko ruokavaliota muuttanut mitenkään vai onko pelkkä liikunnan lisäys auttanut?
Itse hankin juuri kans tällaisen vekottimen ja teen joka toinen päivä n.20min. Polviin pikkaisen sattuu mut muuten tuntuu hyvältä. Pirun joulutortut ja piparit nyt sotkee vaan mun suunnitelmia.
 
Minulla on steppailut jäänyt jouluaskareiden takia väliin nyt viikolla ja on tullut herkuteltua. Mutta mitä kolme viikkoa kerkesin harjoitella joka päivä, ni kyllä se peilin edessä näytti siltä, että olisin kiinteytynyt, koska farkutkin meni paremmin jalkaan.

Tehokas tuo laite kyllä on. Itsellä jo 10 minuutin harjoittelu saa kunnon hien valumaan. Ja itsellä on hyvä olo.

Aloitan taas tammikuun alusta kunnolla painonpudotuksen, kun oon nyt antanut lipsua. En ole jaksanut katsoa mitä syön. Ihan tarkoituksella oikeastaan olen herkutellut :whistle: .

Pitää sitten tammikuun alusta mitata kaikki paikat, ni osaa sanoa tuloksia.

Hyvää Joulua Kaikille! :xmas: :flower:
 
A shadieeyah
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.12.2006 klo 11:50 Mehukettu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.12.2006 klo 09:31 A shadieeyah kirjoitti:
\
Ootko ruokavaliota muuttanut mitenkään vai onko pelkkä liikunnan lisäys auttanut?
Itse hankin juuri kans tällaisen vekottimen ja teen joka toinen päivä n.20min. Polviin pikkaisen sattuu mut muuten tuntuu hyvältä. Pirun joulutortut ja piparit nyt sotkee vaan mun suunnitelmia.
oon muuttanu ruokavaliota. siitä ei oo nimellistä hyötyä jos samaan tahtiin mättää kun ennen ja silti steppaa.
Eli valkonen vilja pois=vaalea leipä(korkeintaan herkutteluun harvoin).Koska se kertyy vyötärölle.
ruisleipää siis mieluiten.
Paljon vihanneksia ja salaattia(vähän banaania). Sekä kala+kana kevyesti valmistettuna(höyrytys tai uunissa).
Syön n.1000kcal-1100kcal päivässä (www.kalorilaskuri.fi). Ylipäätänsä katson että kaloreita on vähän sekä hiilihydraatteja. Suhteutettuna enemmän proteiinia. Ja toiminut toi on.
Eli iltapalana yleensä raejuusto+tonnikala vedessä..tai makean nälkään 0,2% rahka ja pakastevadelmia. makean himoon auttaa ja on kevyttä.

Piparit ja tortut on out of the question koska niissä on tosi paljon kaikkee..mutta toki jos haluu joustaa niin alottaa kunnolla vasta joulun jälkeen.
Ja mikä tärkeintä niin vähintään 2litraa vettä päivässä niin vaikuttaa aineenvaihduntaan. Ja ennen kuin aloittaa syömisen niin lasi vettä sekä sama aamulla heti herättyä.

jos jotain kysyttävää vielä ni mielelläni vinkkaan..
 
Minä kyselin reilu viikko sit tuosta stepperistä,siis kokemuksia yms.

Itse siis aloitin samoihin aikoihin kunnolla käyttää sitä ja muutenkin jumppaa.. (laite ollu kyllä mulla jo pari kk,mutta tullut vain silloin tällöin sitä käytettyä) ja reilun viikon tulos: lantiolta -5cm ja paino tippunu n.2kg.
Että tehokas on! Alotin n.15minsalla pari ekaa päivää ja nyt 30min päivässä +n.tunti muuta jumppaa,yks lepo päivä ollu tällä ajalla.
Pitäskö sitten pitää pari lepo päivää viikossa,en tiedä,mutta paikat ei oo ollu pahemmin kipeinä,tai tänään kyl tuntunu reidet vähän kipeiltä kylläkin..ja eilen sattu polviin steppailessa.
Ruokavalio ei oo hirveesti vielä muuttunu --> joulun syy :D :D tosin en kyllä muutenkaan `hirveenä` mässäile enää,kun oikeesti pitäs päästä kuntoon,3 synnytystä takana aika lyhyen ajan sisään ja kroppa sen näköinen :\|

No tästä se alkaa!! Ja kiitos tämän ketjun ja kokemusten! =)
 
Christina
Minäkin tänään tilasin kyseisen stepperin Hobbarilta...Painonvartijoiden pisteily alkaa uudenvuoden jälkeen, samoin ankara steppailu :D Kuntopyöräkin pitäisi laittaa taas toimintakuntoon, saa läskit lähteä kesään mennessä :whistle:
 
pipsapossu
Miekin äsken kokosin oman stepperini ja sen 10 minsaa poljin, kyllä tuli hiki ja luulempa että tuohon voi hurahtaa ,ei ainakaan pahalta tuntunu.Tuo on hyvä laite kun on tuo käsituki,eli hobby hallin stepperi on miullakii ja tätä palstaa lukemalla sen innostuin hommaamaan että kiitos vaan teille !! Pitäs jokunen kilo saaha pois sieltä täältä..
 
hämillään
siis oikeesti teillä tulee hiki jo 10min jälkeen??
Hmmm..teenköhän jotain väärin kun poljen 50 min ja nihkee hiki tulee enkä hengästy ees.. Ja askelia tulee 1100 per 15min eli noin 3500 askelta poljen tuon 50min aikana ja vastus raskaimmalla..kaloreita kuluu noin550.
Ja niin, poljen askeleet kunnolla pohjaan asti.

Paljon teillä tulee noita askeleita?

..tietty mulla ihan peruskunto, etten nyt ihan "nollasta" ole aloittanut..mutta kuitenki ihmetyttää...


 
pipsapossu
Niin,no mie vasta ekan kerran tänään tuossa polkasin niin tuli hiki.... eiköhän se siitä sitten helpotu kun vähän enempi harjottelee.En todellakaan jaksais 50 minsaa polkee vielä jos millonkaan..siulla on sit tosi hyvä kunto kun jaksat =)
 
A shadieeyah
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 13:18 MendedHearts kirjoitti:
Mulla on tommonen kuin lateral thigh trainer, eroaako se noista em. laitteista miten? Onko kellään kokemuksia tosta? =)
http://www.tvshop.com/main.phtml?action=product&product_id=4304

onks se toi..ei se siitä twististä eroa muuten kuin että seisoma tanko.
twist stepperissä on seisomatanko ja lehtiteline.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 17:34 A shadieeyah kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 13:18 MendedHearts kirjoitti:
Mulla on tommonen kuin lateral thigh trainer, eroaako se noista em. laitteista miten? Onko kellään kokemuksia tosta? =)
http://www.tvshop.com/main.phtml?action=product&product_id=4304

onks se toi..ei se siitä twististä eroa muuten kuin että seisoma tanko.
twist stepperissä on seisomatanko ja lehtiteline.
Joo, justiinsa tommonen. Mulle selkiskin tänään että mikä toi twist on, kun tuli Hobbarin mainos, en ollut ennen kuullutkaan :ashamed:
 
A shadieeyah
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 19:55 taizii kirjoitti:
Voi, tollanen oiski kiva..Mut tuleeks sitä sit käytettyä..
No mä alotan laihduttamisen ja jos etenee hyvin ni ton vois ottaa sit mukaan kotiharjotteluun.
mä käytän ainakin sitä hobbarin twist stepperiä joka päivä 35min-45min plus vatsalihas liikkeet(nyt sain siihen tarkotukseen ton hobbarin vatsalihas penkin..sillä tein äsken 10min liikkeitä..paljon kivempi ku lattialla reuhtoo).
ja tehoa on ollu tosta pelkästä stepperin tempomisesta..peffa pienentynyt,maha pienentynyt ja olo on muutenkin parempi..kiloja tippunut 9kg 20.11 lähtien)

samalla voi tehä ku telsuu kahtoo ni aika kuluu
 
Rufi87
Vaikuttaa kaikkien viesteistä, että hyvä on. :) Huomasin että prismassa myydään noita twist steppereitä samaan hintaan kuin hobbyhallissa. Menen ostamaan sen tulevana maanantaina ja sitten alkaa kiinteytys ja laihdutus. :kieh:
 
Pai
Hei!


Minulla anttilasta ostettu twis stepper ja hyvältä tuntuu! Meillä laps menee aikaisin nukkumaan, joten on helppoa polkea kun... ma-> täydelliset naiset, ti-> pako, ke-> maalaiskomedia, to-> House (pe ja la tauko), su -> amasing race... Eli lemppari ohjelmien aikaan kun polkee, niin aika kuluu huomaamatta! Tarkotus ois, että joka toinen viikko käyttäs stepperiä ja joka toinen kuntopyörää, sitten vatsikset päälle.
 

Yhteistyössä