tyhmä kysymys

onko kellään kokemusta ,että kuinka helposti neuvolan kautta pääsee
ultraan. koska ensimmäinen ultra taisi olla ainakin vasta viikolla 27-28
paikkeilla. itselläni viikkoja kasassa vasta 6+2 ja olisi kiva tietää onko siellä
kaikki hyvin. olen kokenut kaksi vuotta sitten keskenmenon joten kyllä tässä
vähän pelottaa, että onko siellä mitään. kyllähän tietysti yksityiselle pääsee mutta mielummin säästäisin
sen rahan jos pääsisi.
 
no mä yritin kans päästä, mut ei onnannu... mul oli ihan kipujakin... mut yleensä pitää olla kipuja jotka pitää selvittää. Aina kannattaa yrittää. Mä yritin siis kanssa ihan alussa. Menin sitten yksityiselle ja oli se sen arvoista.

Rinzessa ja papu rv.19+4
 
Täällä ainakin tosi vaikea saada "ylimääräistä" ultraa. Täällä tarjotaan se np-ultra, ei muuta. Itselläkin on ollu kovia ennen aikaisia supistuksia, niin niidenkään takia ei ultrata, kuunnellaan vaan sydänääniä, että onko sikiö hengissä.
Yksityiselle mennään rakenne ultraan.
 
Mä sanoin jo ekaa aikaa varatessa, että huolestuttaa hirveästi ja kysyin voisiko vilkaista nopeasti ihan vaan sen verran, että onko elämää vai ei? Th katsoi sitten ekalla käynnillä heti aluksi neuvolan omalla ultralaitteella ja olihan siellä vauva :heart: Kaikissa neuvoloissa ei ilmeisesti ole ultraa, mutta kannattaa kysellä... Edellisessä raskaudessa eri th samassa neuvolassa ei suostunut katsomaan vaikka tiesin, että niillä se ultra siellä on, vähänkö ärsytti :kieh:
 

Yhteistyössä