tyhmä kysymys

Eli kun mulla lukee tossa lapussa minkä sain sairaalasta kun olin synnyttämässä että
synnytyksen kesto:
1. 11:30
2. 00:28

Eli mitä se sitten tarkottaa? Eli onko synnytys kestäny n. 12 tuntia?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.10.2004 klo 18:08 Elina kirjoitti:
Eli kun mulla lukee tossa lapussa minkä sain sairaalasta kun olin synnyttämässä että
synnytyksen kesto:
1. 11:30
2. 00:28

Eli mitä se sitten tarkottaa? Eli onko synnytys kestäny n. 12 tuntia?
1.avautumisvaihe, 2.ponnistusvaihe
 
Sitä mä vaan ihmettelin että jos mulla on toi avautuminen jo alkanu yöllä ni en mä ainakaan oo huomannu ku nukuin sikeesti sairaalassa. Ja aamulla mut sitten herätettiin ja laitettiin tippa ja sitten alko tulla kunnon supistuksia ja ei kauaakaan kun vauva synty. No nyt oon ihan sekasin... :headwall:
 
Mä vaan täällä yksin höpisen... :\| no jos oikeesti mun synnytys on kestäny 12 tuntia, niin on ollut sitten helppo synnytys kun nukuin siitä varmaan kymmenen tuntia... :D Hei, kommentoikaa joku... pliis... :)
 
Mä olin sairaalassa kaks päivää ennen synnytystä. Jotain ne mua tutki sielä ja mulla oli laskettu aika mennyt jo yli mut synnytystä ei voitu käynnistää ku mulla oli flunssa. Ja tää sairaala oli eri kaupungis, eikä ne kehdannu passittaa mua takasin kotiin.
 
Eikös se synnytys lasketa alkaneeksi siitä kun supistukset tulee säännöllisesti? Olinko jotenkin sekasin tai jotain kun en tajunnut et mun synnytys on alkanu... ei mulle mitään kerrottukaan... siis miten voi olla totta? Ja jos mun synnytys oikeesti kesti sen 12 tuntii ni sit se on alkanu yöllä mut tuskin mua yöllä on tutkittu kun nukuin? Tää menee jo tosi sekavaks... :attn:
 
Ei menny vedet, vastakun kalvot puhkastiin sen jälkeen kun tippa laitettiin. Edelleenkin ihmetyttää toi avautumisaika. Mulle vielä edellisenä päivänä sanottiin että aamulla sitten käynnistetään synnytys. Eli sen mukaan synnytys ois kestäny vaan muutaman tunnin. :eek:
 

Yhteistyössä