Tykkääkö kukaan mies isoista riippurinnoista ?

  • Viestiketjun aloittaja oikeesti
  • Ensimmäinen viesti
"Hih"
Mun mies ainakin. Mitä isommat ja löllömmät, sen parempi. Roikkuvat tuntuu kuulemma kädessä paljo kivemmilta ku pienet ja kiinteet. Itellä D- kuppi ja hieman roikkuvaa mallia ja mies rakastaa niitä, eikä kuulemma haittaa yhtää vaikka roikkuisivat enemmänki.
 
pertza
No joo, ei sellaset kärpäslätkät kauhean kiihottavat ole. Ja sitäpaitsi, ei teidän miehet ole rehellisiä, jos väittävät että ei ole mitään väliä onko riipputissit. Väitän, että suurin osa miehistä kiihottuu kiinteistä rinnoista ja saa ne roikkua jonkin verran, eiköhän tämä ole ihan ohjelmoitu miesten aivoihin evoluution tuloksena, että kiinteät rinnat on merkki terveestä ja hedelmällisestä naisesta.

On tietenkin olemassa miehiä, jotka ovat marginaalissa, heillä voi olla joku riipputissifetissi. He ovat kuitenkin pieni vähemmistö.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
"Aliisa"
No joo, ei sellaset kärpäslätkät kauhean kiihottavat ole. Ja sitäpaitsi, ei teidän miehet ole rehellisiä, jos väittävät että ei ole mitään väliä onko riipputissit. Väitän, että suurin osa miehistä kiihottuu kiinteistä rinnoista ja saa ne roikkua jonkin verran, eiköhän tämä ole ihan ohjelmoitu miesten aivoihin evoluution tuloksena, että kiinteät rinnat on merkki terveestä ja hedelmällisestä naisesta.

On tietenkin olemassa miehiä, jotka ovat marginaalissa, heillä voi olla joku riipputissifetissi. He ovat kuitenkin pieni vähemmistö.
Väitän, että suurin osa miehistä kiihottuu isojen rintojen näkemisestä, roikkui tai ei! Ja ihan vain kokemuksesta puhun.
 
pertza
[QUOTE="Aliisa";29457682]Väitän, että suurin osa miehistä kiihottuu isojen rintojen näkemisestä, roikkui tai ei! Ja ihan vain kokemuksesta puhun.[/QUOTE]

Se ny riippuu siitä kuinka paljon ne roikkuu, en ihan oikeasti usko, että sellaisia miehiä on kovin paljon jotka pitää rinnoista jotka eivät edes muistuta rintoja koska roikkuvat niin paljon.

Mutta onhan naisessa paljon muutakin kuin rinnat ja jos toista rakastaa kovasti, niin eihän sitä anna tuollaisten pikkujuttujen häiritä. Minä ainakin rakastun ihmiseen en hänen daisareihin, tokihan se on kiva juttu jos naisella on kivat tissit eipä siinä mitään :)
 
kyssäri
Onko tuollaiset teistä riippuvat vai normit?
http://www.sportsdeke.com/2013_11_10_archive.html
http://i.cdn.turner.com/si/pr/subs/swimsuit/images/13/13_kate-upton-body-paint_02.jpg
 
pertza
Alkuperäinen kirjoittaja kyssäri;29458169:
Uptonilla on mahtavat lollot :D Ymmärtääköhän moni mitä riipputisseilla edes tarkoitetaan, jotenkin tulee sellainen tunne että ei. Mieti oikeasti kärpäslätkää hetken aikaa eli tissit jossa on kaksi pitkää nahanpalaa jossa pussin pohjalla on jotain läskiä, en ymmärrä kuinka joku pitää tuollaisia rintoja kovin seksikkäinä, jos ei ole joku omituinen fetissi.
 
"Koko"
Minkä kokoiset tolla Uptonilla on? Mulla on kai D, mut rintsikat kyllä aina kiristää. Mietin vaan et noihan on ihan kuin mun rinnat ja näitä olen häpeillyt. Hittolainen, jos on kalenteritytön rinnat niin nyt loppu häpeily :)
 
Vier
[QUOTE="Hih";29457554]Mun mies ainakin. Mitä isommat ja löllömmät, sen parempi. Roikkuvat tuntuu kuulemma kädessä paljo kivemmilta ku pienet ja kiinteet. Itellä D- kuppi ja hieman roikkuvaa mallia ja mies rakastaa niitä, eikä kuulemma haittaa yhtää vaikka roikkuisivat enemmänki.[/QUOTE]

Isotkin rinnat voivat olla kiinteät.
 
Hshsidbdia
Isotkin rinnat voivat olla kiinteät.
Oikeesti, rinnoista 90 % on rasvaa! Aika paha siinä on kiinteydestä puhua isojen rintojen kohdalla. Se, roikkuuko rinta minkä verran, on kokonaan toinen juttu, johon mm. ikä ja kunnollisten liivien käyttö vaikuttaa. Mutta isot rinnat roikkuvat aina! Siis elleivät ole silikonia. Rintoja ei voi myöskään "kiinteyttää", koska ne ovat rasvaa. Jos isorintainen ryhtyy tosissaan treenaamaan rintalihaksia, niin ryhti voi toki parantua, mutta ulkoisena seurauksena on ainoastaan "lihasläpät"/"lihasmakkarat" kainaloiden alle.

Jotenkin tuntuu, että ihmiset on muutenkin niin hukassa rintojen kokoa koskevien käsitystensä kanssa. Ihan eri juttu jos 160-senttisellä sirolla naisella on F-kuppi kuin esim. 180-senttisellä leveäharteisella naisella. Ensiksimainitulla ne ovat valtavat, jälkimmäisen kohdalla tuskin kukaan edes ajattelee rintojen olevan erityisen isot.

Ja vastauksena alkuperäiseen kysymykseen: kyllä, valtaosa miehistä pitää myös roikkuvista, isoista rinnoista. Toki ne, jotka ovat pieniin tykästyneet tuskin ovat meikäläistä lähestyneetän. Joku edellä sanoi kyllä vielä paremmin: miehet tykkää minkäkokoisista ja -näköisistä rinnoista tahansa.
 

Yhteistyössä