Tykkääkö teidän miehet tehdä kanssanne haluamianne asioita?

  • Viestiketjun aloittaja Minsku
  • Ensimmäinen viesti
Minsku
Yhdessä leffan katsomista sohvalla, kävelyjä, taidenäyttelyissä käyntiä, ravintolassa syömistä? Kun musta tuntuu että mun mies ehkä jopa häpeää mua, kun ikinä ei ole halukas mihinkään mun kanssa menemään, korkeintaan lähikauppaan... Jos katotaan leffaakin yhdessä, niin se keskeytyy miehen osalta kaverin soittoon tai nettisurffailuun.

Mä osallistuisin kyllä miehen ehdottomaan aktiviteettiin, jos se koskaan haluaisi tehdä muuta kuin harrastaa seksiä yhdessä.
 
mii
Haluaa ja jos ei nyt ihan innoissaan niin ainakin yrittää mun mieliksi :)

Huomenna mennään lasten kanssa teatteriin ja mä halusin kylpylä loman lahjaksi niin sekin käydään huomenna ostamassa :p Vaikka mies ei yhtään innoissaan mihinkää polskutta lähde.Mut se haluaa et mä olen onnellinen (enkä nalkuta sen hölmöilyistä)

Muutenkin hän minut joka paikkaan mukaan haluaa jos siihen on mahdollisuus.Siis myös niihin menoihin jotka ei ole minun "oikkuja"

Iltaisin löhöillään sohvalla ja mulle on jalka hieronta ja mä rapsuttelen/hieron miehen päätä.

Mut on toikin sellainen et ku yhessä mennään vaikka puistoon niin siellä se puhelin kourassa kipittää useaan otteeseen.Tai ku odotellaan lapsia harrastus paikalla niin netissä istuu eikä pidä mulle seuraa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja SweetZoeJane:
Kyllä me tehdään paljon yhdessä. Katotaan telkkaria, makoillaan muuten vaan ja jutellaan, käydään kaupoilla, kävelyllä, elokuvissa, syömässä, salilla ymym. :flower:

Seurusteletko mun eksän kanssa? :xmas:
Meillä oli tuollaista ekat kuukaudet, eli se tutustumisaika, käytiin silloin treffeillä kahviloissa, rafloissa ja leffassa. Nykyään saan suunnitella ja maanitella miestä ulos syömäään viikkoja etukäteen, ja silloinkin mun pitää suunnilleen luvata tarjota. Ihan kuin mies ei enää haluaisi panostaa rahaa, energiaa saati aikaansa muhun.
 
miehet on paskoja
Ei mun mies ainakaa tee, se vaan henkaa kavereiden kans ja kun on kotona ei muka jaksa tehdä mitään. Mutta jos joku kaveri soittaa niin kyllä jaksaa samantien tehdä ihan mitä vaan. ei se meidän tyttärenkään kanssa mitään tee. Seksiäkään se ei anna. Olen kysynyt syytä siihen miksei tee meidän kanssa mitään tai miksei halua sekstaa ja milloin se syy on joku auto prjoketi ja nyt se on taas mun raskaus mikäköhän seuraavaksi. No paska on paska, odottelen vaan et lapset on vähän isompia niin laitan paskan kiertoon :)
 
TilkkuTyttö
Tykkää. Kummatkin viihdytään toistemme seurassa, ja tykätään tehdä yhteisiä juttuja. Ne ei ehkä ole mitenkään eksoottisia (kävelyjä puistossa, pyöräily retkiä, kahvilassa käyntiä jne), mutta tärkeitä ja leppoisia hetkiä kummallekin. :heart:
 
erkaantuneet
Ei se enää halua viettää aikaa minun kanssa. Sillon kun meillä olisi aikaa toisillemme hän:
a) istuu tietokoneellaan KOKO illan
b) on kavereidensa luona

Pannaan ja aamupusun saan, muuta ei tunnu tippuvan. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Okei, vastaukset vain vahvistaa mun käsitystä että parisuhteessa on normaalia ja jopa kuuluu tehdä asioita yhdessä. Mitenköhän saisi vielä miehen kiinnostumaan...
On normaalia kyllä. Mulla tää ongelma parani vaihtamalla. Sain niiiin monta kertaa huomauttaa asiasta, ja ei siltikään mitään tapahtunut. Aina jokapaikkaan sai mennä yksin ja kaikki piti hoitaa yksin. Kauppaankaan ei voitu kaksin mennä kun "mihin siinä kahta tarvii?" Uh.

 
nainen 30 v.
Tykkää. Me matkustellaan (paljon), urheillaan yhdessä mahdollisuuksien mukaan, käydään ulkona syömässä, kaupoissa kiertelemässä, kavereilla, sukuloimassa jne. Oikeastaan ollaan sellainen pari, että tehdään mahdollisimman paljon yhdessä. Ollaan myös toistemme parhaat kaverit:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja SweetZoeJane:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Okei, vastaukset vain vahvistaa mun käsitystä että parisuhteessa on normaalia ja jopa kuuluu tehdä asioita yhdessä. Mitenköhän saisi vielä miehen kiinnostumaan...
On normaalia kyllä. Mulla tää ongelma parani vaihtamalla. Sain niiiin monta kertaa huomauttaa asiasta, ja ei siltikään mitään tapahtunut. Aina jokapaikkaan sai mennä yksin ja kaikki piti hoitaa yksin. Kauppaankaan ei voitu kaksin mennä kun "mihin siinä kahta tarvii?" Uh.
Ai miestä vaihtamalla?
 
Alkuperäinen kirjoittaja miehet on paskoja:
Ei mun mies ainakaa tee, se vaan henkaa kavereiden kans ja kun on kotona ei muka jaksa tehdä mitään. Mutta jos joku kaveri soittaa niin kyllä jaksaa samantien tehdä ihan mitä vaan. ei se meidän tyttärenkään kanssa mitään tee. Seksiäkään se ei anna. Olen kysynyt syytä siihen miksei tee meidän kanssa mitään tai miksei halua sekstaa ja milloin se syy on joku auto prjoketi ja nyt se on taas mun raskaus mikäköhän seuraavaksi. No paska on paska, odottelen vaan et lapset on vähän isompia niin laitan paskan kiertoon :)
Peesi, tosin meillä mä se joka pihtaa koska edellämainitun lailla laiminlyö mua emotionaalisesti ja on niin läski ettei kunnolla edes n*im*an ylety.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinäorava:
Alkuperäinen kirjoittaja SweetZoeJane:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Okei, vastaukset vain vahvistaa mun käsitystä että parisuhteessa on normaalia ja jopa kuuluu tehdä asioita yhdessä. Mitenköhän saisi vielä miehen kiinnostumaan...
On normaalia kyllä. Mulla tää ongelma parani vaihtamalla. Sain niiiin monta kertaa huomauttaa asiasta, ja ei siltikään mitään tapahtunut. Aina jokapaikkaan sai mennä yksin ja kaikki piti hoitaa yksin. Kauppaankaan ei voitu kaksin mennä kun "mihin siinä kahta tarvii?" Uh.
Ai miestä vaihtamalla?
Jep :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja erkaantuneet:
Ei se enää halua viettää aikaa minun kanssa. Sillon kun meillä olisi aikaa toisillemme hän:
a) istuu tietokoneellaan KOKO illan
b) on kavereidensa luona

Pannaan ja aamupusun saan, muuta ei tunnu tippuvan. :(
Niin, ja musta taas tuntuu että minun pitäisi opetella olemaan erossa miehestäni eikä roikkua siinä koko aikaa. :/ Ehkä hänelle joskus tulee ikävä minua. Ehkä tää on joku vaihe.
 

Yhteistyössä