Tykkäättäkö sipseistä??

"vieras"
Ehdoton KYLLÄ! :) Fiiliksestä riippuen kaaikki menee ja paaljon dippiä. Dipeistä parhaat Taffelin taco tai valkosipuli, Estrellan mustapippuriki kyl menee. Voi namskis.... ny alko tekee mieli......... sipsejä siis :)
 
"vieras"
En juurikaan, eikä meillä oikein kukaan muukaan. Joskus harvoin ostetaan sipsejä, mutta silloinkin ne jää yleesä syömättä. Ja jos ostetaan, niin usein niitä Taffelin tavallisia poimuperunalastuja.

Ai niin, salt & vinegar sipsit on ainoita oikeasti hyviä. Pringlesiltä esim. Mutten niitäkään osta kun pari kertaa vuodessa.
 
"vieras"
[QUOTE="sipsi";26594453]Liikaakin :( Sourcream & Onion ovat minun mieleeni eniten :)[/QUOTE]

Nämäkin on hyviä, mutta seuraavana aamuna suussa maistuu minun mielestäni kauhealle.
 
[QUOTE="vieras";26594461]En juurikaan, eikä meillä oikein kukaan muukaan. Joskus harvoin ostetaan sipsejä, mutta silloinkin ne jää yleesä syömättä. Ja jos ostetaan, niin usein niitä Taffelin tavallisia poimuperunalastuja.

Ai niin, salt & vinegar sipsit on ainoita oikeasti hyviä. Pringlesiltä esim. Mutten niitäkään osta kun pari kertaa vuodessa.[/QUOTE]

Minä unohdin kokonaan nuo viinietikkasipsit. Ne ovat tosi hyviä.
 

Yhteistyössä