Tykkäättekö käydä alennysmyynneissä ja löydättekö sieltä yleensä jotain?

  • Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti
shihtzu
Tänään kävin pikaisesti kiertämässä kaupoilla ja minua ahdistaa se älytön ryysis, kun ihmiset kuola suuspielessä roikkuen kaivaa niitä vaatetankoja ja ostaa vaikka ei mitään tarvitsisikaan, kun on niiiiiin halpaa.
Itse löysin pojalle 2 puseroa, ja nekin vain ohimennen kun vilkaisin yhtä vaatetankoa, sen kummemmin en kaivellut ja tutkinut.
Yleensä en löydä alesta mitään, en tykkää kaivella niitä sekaisin olevia rekkejä ja yrittää löytää oikeaa kokoa, jota harvemmin edes on, kun kuuluu aika normikokoon, niin ei niitä paljoa alennuksesta löydy.

 
Siis minähän en koskaan osta mitään täyteen hintaan :xmas:

Alennusmyyntiryysiksestä en tykkää, mutta alerekkejä suorastaan rakastan :D

Lapsille pitäis hommata ensi talven asut...mieluiten -50% tai halvemmalla :). Ja suosittelen sitä muuten muillekin; ei tarvitse ensi syksynä itkeä tihrustaa kun talvi tulee "yllättäen" ja naperoilla ei oo vaatteita!
 
Inhoan ihmispaljoutta, mutta tykkään kyllä ostaa alennuksesta :D
Yleensä menen vasta myöhemmin kaivelemaan jämiä alerekeistä, mutta tänään uskaltauduin liikenteeseen heti kauppojen auettua. Ei onneksi ollut niin kamalaa ryysistä ja hennesilläkin mahtui ihan kulkemaan ostoskärryjen kanssa.
Mukaan tarttui joitakin vaatteita ja todellinen löytö oli farkut 10 vuotiaalle pojalle 9?. Tuon ikäisille pojille kun harvemmin löytyy alennuksesta mitään.
 
Minusta on niin tyhmää maksaa lapsen vaatteista normaalihintaa, kun alen alussa ne samat saa halvemmalla. En minä osta nyt käytössä olevaa kokoa vaan seuraavaa. Yleensä ne lapset aina kasvavat...

Mutta valikoimat ovat ankeat kaupoissa. Ainakin täällä Tampereella. Näyttää minunkin aleshoppailuni siirtyvän nettiin yhä suuremmissa määrissä.
 
shihtzu
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Siis minähän en koskaan osta mitään täyteen hintaan :xmas:

Alennusmyyntiryysiksestä en tykkää, mutta alerekkejä suorastaan rakastan :D

Lapsille pitäis hommata ensi talven asut...mieluiten -50% tai halvemmalla :). Ja suosittelen sitä muuten muillekin; ei tarvitse ensi syksynä itkeä tihrustaa kun talvi tulee "yllättäen" ja naperoilla ei oo vaatteita!
En minä osaa ostaa tuolle pienelle ensi syksyn vaatteita, kun enhän minä tiedä minkä kokoinen se silloin on.
 
Olisin ostanut joulusuklaita mutta eivät olleet yhtään alennuksessa :eek:

Tykkään käydä aleissa mutta nyt ei ole kamalasti ylimääräistä rahaa ostella vaatteita, jotain herkkuja ois kyllä tehnyt mieli. Useina vuosina joulupaketeiksi tarkoitetut juustopaketit on olleet heti joulun jälkeen -30%, nyt ei olleet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Minusta on niin tyhmää maksaa lapsen vaatteista normaalihintaa, kun alen alussa ne samat saa halvemmalla. En minä osta nyt käytössä olevaa kokoa vaan seuraavaa. Yleensä ne lapset aina kasvavat...

Mutta valikoimat ovat ankeat kaupoissa. Ainakin täällä Tampereella. Näyttää minunkin aleshoppailuni siirtyvän nettiin yhä suuremmissa määrissä.
Mistä ostat kun ostat netistä? Vinkit olis tervetulleita!

 
fddf
Tykkään käydä ja teen yleensä hyviä löytöjä. Tänään ostin talvitakin itselleni 20 eurolla. Viime vuonna sain huippuhyvät pakkaskelin kengät 10 eurolla. Nämä esimerkit olivat vain jäävuoren huippu.
 

Yhteistyössä