Tylsä aamupäivä.. Laiska aamupäivä ja öö... saamattomuutta ilmassa :D

Nih.

Piti tiskiä ja pyykkiä laittaa..

Sen SIJAAN laitoin tippumaan "kahvia"
Siks heitto merkeillä, koska se on euroshopperin kahden euron "laatutavaraa" ja mikä parasta keskipaahtosta, eikä edes haissu kahville, kun paketin avas.. :mad:

Onneks mulla on kunnollistakin kahvia jos (kun) toi menee pilalle.


Mutta tokihan kaikki muut täällä on reippaita ja tekee muuta kun juo kahvia? Eikös vaan? :D
 
Joojoo...tosi reippaina tääläkin :whistle: Pyykit sentään sain koneeseen mut tiskit ne tuola oottelee vaan. Poika leikkii ja mie vielä yökkärissä. Ajattelin sentäs käyä kaupassa ja leivotaan suklaakeksejä mun uuden duunin johdosta. Ja pihalle mennään jahka loppuu ukkonen jyrisemästä. Ei täs ookaan enää ko 2pv aikaa olla laiskana ennen työ-päivähoitoarjen alkamista.
 
Jooh, tiskikoneen laitoin päälle (se oli täytetty jo eilen valmiiks),
annoin koiralle ruuan ja siirsin lehtipinon olkkarin sohvalta keräyslootaan.
Siinä mun aamun aikaansaannokset :D
Ja kahvia tietty keittäny, ja palstaillut!

Rankkoja nää maanantai aamut :whistle:
 
"Muurarin Vaimo"
Mää latasin tiskarin ja pistin päälle. Pesin eiliset pyykit uudelleen , ripustin ne ja pistin uutta pyörimään. Ja join kupin kahvia. Vein lapset hoitoon. Tulostin neljä sivua tekstiä opinnäytetyöhön. Ja oon hikoillut kuin sika joka hommassa, mitä nyt tuossa tulostamisessa. Angiinasta toipumassa..
 
Vähän laiskottaa muakin..tosin mulla on tosi kipeet olkapäät rinkasta...jota eilen keikalla käytin. Kamalat mustelmat :/ Olen kuitenkin saanut ekan joululahjan valmiiksi :) Ja kohta toisen pojan kanssa lääkäriin...
 
Mä kuorrutin aamulla kakun ja vein sen töihin.

Edes kahvia en ole keittänyt itse, mies keitti. Sentään hyvää espressoa.

Nyt mietinkin, että kehtaisko mennä päiväunille ja olla reipas vasta illemmalla. Kun ei tää päivä oikein näytä lähtevän käyntiin muuten...
 
IhanaValo
Mie oon saanu vaihettuu päiväpaidan päälle, lököhousut on edelleen jalassa. Pitäs laittaa kirjastokassi valmiiks, kuhan esikko pääsee eskarista niin kirjastolle käy tie :)

En kyl taida uskaltaa enää käsityökirjaosastolle, kun nuokin pari mitkä viimeks otin, hullaannutti sen verran että piti lankoja hommata ja alkaa neuloskelemaan..
Ja joulupukin listaan tekis mieli laittaa ainakin yks noista lainatuista kirjoista :)
 
Öhm. Mä kävin päivittelemässä kun pesukone hajotti koneellisen pyykkiä!!!! :O :( Mun parhaat vaatteet oli pesussa ja kun otin pois, ne oli täynnä reikiä :ashamed:
Mikä v***u sielä ne nyt sit rikko!!

Tiskikoneenki sain päälle.. Enää ei kyl tää tee ketutukseltaan mitään vähään aikaan :(
 

Yhteistyössä