TYLSÄÄ!!! Kysykää jotain.

No höh, miks on tylsää? Mullakin oli samat fiilikset päivällä. Pari pannua kahvia piristi kummasti :D
Mies on kokki ja alkaa olla se aika vuodesta kun keikkaa niin sanotusti pukkaa, joten on tänäänkin ollut aamusta asti töistä ja tulee kun tulee. Ollaan lasten kanssa käyty katsastamassa Muumi-esitys ja muuta häppeninkiä paikallisella torilla ja yritetty keksiä ties mitä tekemistä mutta silti tämä päivä ei tänään tunnu loppuvan millään.

Armottomasti tekisi mieli karpalolonkeroa ja karaokea, mutta yhdistelmä ei oikein sovi raskauden kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkea sitä kuulee!;26253816:
Joo alkaa olla tylsää. oon ollu kuumeessa tän päivän ja velttoillu hela dagen palstalla yökkärissä. Nää jutut on jo niiiiiiin luettu! keksikää jotain!:D
Ei ihme että ihmiset keksii provoja. Sääli että suurin osa on niin läpinäkyviä ettei jaksa edes kiinnostua niistä hölmöistä, jotka nielee ne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkea sitä kuulee!;26253841:
vanhempieni kiinteistönvälittäjä. Kielletty kiinnostaa monia ja kiehtoo.

Kerro lisää :popcorn: siis kiinteistönvälittäjästä..
Olin 19 ja asuin sillä hetkellä vanhempieni omakotitalossa joka oli myynnissä. Duunasin useampaan otteeseen meidän kiinteistönvälittäjäkundia, salaa totta kai :LOL:

Talo myytiin muuten hemmetin hyvään hintaan, kävihän meillä esittelijäkin tiuhaan :D En ole kertonut tästä vanhemmilleni - enkä kerro!
 
Olin 19 ja asuin sillä hetkellä vanhempieni omakotitalossa joka oli myynnissä. Duunasin useampaan otteeseen meidän kiinteistönvälittäjäkundia, salaa totta kai :LOL:

Talo myytiin muuten hemmetin hyvään hintaan, kävihän meillä esittelijäkin tiuhaan :D En ole kertonut tästä vanhemmilleni - enkä kerro!
:LOL: Go you! Itse nuorena tyttönä mentiin kaverin isän luo toiselle paikkakunnalle juhannusta viettämään. Oltiin jotain 16v sillon. Lähettiin telttailee kaverin ja sen isän ja isän kaverin kanssa. Omat vanhemmat aatteli et siellä ollaan hyvässä seurassa aikuisten kanssa.. No saatiin kaverin isältä kotitekosta punkkua ja kaverin isä lähti tansseihin. kaveri hävis jonkun pojan matkaan. itse vehtailin koko yön sen isän kaverin kanssa joka oli jotain 30-35v... Aamulla oli kaula ihan syöty ja kaverin isä keljuili et onpas joku poika ollut innokas! Kaverinsa oli ihan hiljaa ja mua vaan hihitytti niiiiin pirusti se tilanne!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkea sitä kuulee!;26253916:
:LOL: Go you! Itse nuorena tyttönä mentiin kaverin isän luo toiselle paikkakunnalle juhannusta viettämään. Oltiin jotain 16v sillon. Lähettiin telttailee kaverin ja sen isän ja isän kaverin kanssa. Omat vanhemmat aatteli et siellä ollaan hyvässä seurassa aikuisten kanssa.. No saatiin kaverin isältä kotitekosta punkkua ja kaverin isä lähti tansseihin. kaveri hävis jonkun pojan matkaan. itse vehtailin koko yön sen isän kaverin kanssa joka oli jotain 30-35v... Aamulla oli kaula ihan syöty ja kaverin isä keljuili et onpas joku poika ollut innokas! Kaverinsa oli ihan hiljaa ja mua vaan hihitytti niiiiin pirusti se tilanne!
Herramunjee :D :D :D
 
[QUOTE="sama";26254015]Vastaa siihen ketjuun! :) Voisin tehdä siitä virallisen videopostausketjun. Oletko mukana? Ei tänään tarvitse mutta joku päivä.[/QUOTE]

Onkohan miulla toimivaa camia... voin tsekkaa kohta ja vastaan sitten jos on!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkea sitä kuulee!;26253964:
Olin tosi kiltti teini muutenkin :saint:
Itse olin aika lailla kaikkea, muutenkin ihmisenä (joskin toki lasten myötä onneksi rauhoittunut) melkoinen sekametelisoppa. Välillä oon hemmetin tylsä ja välillä ihan uskomaton valopää, kyllästyn, ja keksin jotain älytöntä. Tai omasta mielestäni älykästä ja hauskaa mutta muiden mielestä älytöntä.
 

Yhteistyössä