Tylsää?

Minulla kyllä on aina päivät tylsää juuri siihen aikaan, kun mies on töissä. Ihana on olla lapsen kanssa, mutta tiedättehän te mitä se on.

Kaiken huippuna vielä se, että mies lähti murjottaen töihin ja todella mukavaa olla kotona lapsen kanssa pahalla mielellä. :/
 
KYLLÄ ON ERITTÄIN TYLSÄÄ OLLA 3:N LAPSEN KANSSA KOTONA,MIHINKÄÄN EI KOSKAAN PÄÄSE.ÄIJÄ KÄY TÖIS JA KU TÖIST TULEE NI EI TEE MITÄÄN MUUTA KU PYÖRII NETIS TAI VAAN ON.EI OSALLISTU KOTITÖIHIN EIKÄ LASTENHOITOON YM.VÄSYTTÄÄ JA EI TIEDÄ MITÄ TEHDÄ.
 
Äity 80
Sama täällä ja kun sitten tapaa harvoin aikuista seuraa niin ei oikein osaa enää jutellakaan. Olen todella yksin. Paraskin kaveri hylkäsi kun kuuli että olin raskaana!
 
Mullakin kävin noin et paraskaveri hylkäsi tai ei ihan. kKn eka poika syntyi,Viileni vaan kaveri suhde. Ei oikein osaa samaistuu perheellisen elämään ja täytyypä myöntää et en mäkään kaikkia sinkkujen juttuja enää tajua. Elämän arvot on vaan niin erilaisia nyt. Juttuseuraa sitä kaipaisi. Mut lapset on pieniä vaan hetken. Ja helpottaa kummasti kun huomasin et en ole ainut äiti joka ajattelee kotiäidin arkea tylsäksi. Kyllä lapsista nauttiikin mutta kyllä tää on tylsistyttävääkin. Ihan huomata et en ole poikkeus.
 
Meidän päivän kohokohta on kun mennään aamupäivällä ulos leikkipuistoon siellä on lapsellani leikki toverita ja minulle juttu seuraa muista äityleistä ja perhepäivä hoitajista=) niin ja sitten toinen kohokohtamme on kun isi tulee töistä :heart:
 
JEP aivan kuin minun suustani.... :D todellakin tylsää välillä on vaikka 1vuotiaan kanssa saa ja riittää touhua pitkin päivää,mutta sitä vaan kaipaa aikuistakin seuraa tosi usein. kavereita ei kiinnosta joilla ei lapsia itellä ja montaa mammakaveria ei lähellä asu :'( onneks on nuo perhekerhot missä nyt saa vähän samanlaista seuraa,mutta enempikin olis tervetullutta =) vaikka välillä meinaa aivan suututtaa tää kotona oleminen ja tylsyys niin en siltikään töihin palais hetkeen :D no äitiysloma alkaakin taas parin viikon päästä et kotona oloa tiedossa vielä ainakin vuoden...ja tätä tylsyyttä :LOL:
 
Toisinaan.. Mutta onneks on niin ihana mies vierellä että myös minä pääsen kaupunkille ihan rauhassa kavereiden kanssa päivisin silloin tällöin. Ja kun uusi pikkuinen syntyy niin tiedän että pääsen liikenteeseen. Se on rauhoittavaa. :heart:
 
ja mä luulin olevani ainut.
päiviin tuo vauhtia ja vaarallisia tilanteita 5v poika ja melkein 2v tyttö.
kolmatta odotellaan syntyväksi marraskuus.
silti sitä aikuisen seuraa kaipailen tosi usein.
asustellaan kylässä jossa en pääse äitiryhmien kaveripiiriin eli
ei oo kavereita.
kaikki ystävät ja kaverit on kaukana joita näkee liian harvoin.
ja piste i päällä on se ku mulla ei oo ajokorttiin varaa äitiysrahoilla joten jos johonki haluaa niin joko saa hommata kyydin tai odotella ku mies ei oo töis.
mä pääsen pari kertaa viikossa kaupassa näkevään aikuisia/tuttuja ja sillä pitää pärjätä yksinäiset päivät.
 

Yhteistyössä