Tylsyyden torjumiseksi - profiilikuvapino

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2006 klo 11:47 Footballers Wife kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2006 klo 21:39 Mindre kirjoitti:
Mä olen aina kameran kanssa heilumassa, mutta musta ei näköjään löydy kuvia! Tämän lähes ainoan kuvan löysin ja siinäkin me molemmat "iskän tytöt" ollaan vähän puusta pudonneen näköisiä :/
Ette suinkaan. Olet toisista huolehtivan ja jämäkän näköinen lämmin nainen =) Varmaan mielipiteeseen vaikuttaa myös isääsi koskeva kirjoitus. Olet rohkea =)
Kiitos! Ihan sait tipan linssiin :'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2006 klo 11:39 Footballers Wife kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2006 klo 11:19 Meduusa kirjoitti:
Hih, mie luulin aina että olet Footie sellainen isohko tummahiuksinen räväkkä nainen :ashamed: voi kamala miten sitä meneekin metsään pelkän nikin perusteella :D Sinähän oletkin noin "pikkuinen", eli siro ja täysin erinäköinen kun olen ajatellut :D

Omaa kuvaa en suostu laittamaan yleisesti nettiin, niin paljon on varoiteltu minnuu moisesta ;)
=) Rohkaise mielesi, olisi mukavaa nähdä sinutkin =)
Voihan sen tietty hetkiseksi laittaa, siitä ei liene mitään harmia tule?!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2006 klo 22:33 Meduusa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2006 klo 11:39 Footballers Wife kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2006 klo 11:19 Meduusa kirjoitti:
Hih, mie luulin aina että olet Footie sellainen isohko tummahiuksinen räväkkä nainen :ashamed: voi kamala miten sitä meneekin metsään pelkän nikin perusteella :D Sinähän oletkin noin "pikkuinen", eli siro ja täysin erinäköinen kun olen ajatellut :D

Omaa kuvaa en suostu laittamaan yleisesti nettiin, niin paljon on varoiteltu minnuu moisesta ;)
=) Rohkaise mielesi, olisi mukavaa nähdä sinutkin =)

Voihan sen tietty hetkiseksi laittaa, siitä ei liene mitään harmia tule?!
Oli liian pieni hetkinen, en sattunut olemaan paikalla... Miten ois vielä kerran vilauttaisit? =)
 
Hilpeä Heluna Hämeestä

Minullakin on ja siellä myös kuopus vm 04 maaliskuussa 3v :heart:
Johan minua haukuttiinkin tuolla Mitäs nyt osiossa vanhan näköiseksi,tuon kuvan perusteella-mutta sowhat evvk. ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.07.2006 klo 23:12 joppana kirjoitti:
Mulla profiilissa oma pieni esikoiseni. En täällä teidän sivul kovin ahkerasti käy, mutta kolmenkympin ikä saavutettu on kyllä ;)
ja kohta vuosi päälle :whistle:
Siis aivan ihanan näköinen pieni tyttö!! =) Miulla ei ole kuvaa...olen niin töppönen, etten osaa sellaista tänne laittaa..... Nyt kun olen lasten kanssa kotona, niin ehdin täälläkin päivittäin piipahdella! =)
 
tää menee nyt asian vierestä, mutta sulla Footballers wife on aina kivoja kommentteja toisille ja oot tosi asiallinen kaikkia kohtaan :wave: sä oot varmaan tosi symppis tyyppi, luen aina sun aloitukset ja muutenkin toki seuraan tätä palstaa!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2007 klo 15:30 santtu kirjoitti:
tää menee nyt asian vierestä, mutta sulla Footballers wife on aina kivoja kommentteja toisille ja oot tosi asiallinen kaikkia kohtaan :wave: sä oot varmaan tosi symppis tyyppi, luen aina sun aloitukset ja muutenkin toki seuraan tätä palstaa!
Peesi =)
 
Rouva Sohvaperuna
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2007 klo 16:01 Mspitz kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2007 klo 15:30 santtu kirjoitti:
tää menee nyt asian vierestä, mutta sulla Footballers wife on aina kivoja kommentteja toisille ja oot tosi asiallinen kaikkia kohtaan :wave: sä oot varmaan tosi symppis tyyppi, luen aina sun aloitukset ja muutenkin toki seuraan tätä palstaa!
Peesi =)
Ei nyt tahdo millään päästä kirjautumaan tänne. Olen siis FW =) Kiitos sanoistanne :flower: Ihan tavallinen tylsä tyyppi olen, yritän vain kohdella muita kuten toivoisin itseäni kohdeltavan =) Toisten pilkkaamisella ei kukaan saavuta mitään. Leppoisaa viikonloppua teille ja muille! =) :wave:
 

Yhteistyössä