Työhaastattelun jälkeen ilmoittaminen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Viime viikon alussa oli työhaastattelu, tulos luvattiin ilmoittaa tällä viikolla. Jotenkin odotin että ilmoitus olisi tullut heti tämän viikon alussa kun käsittääkseni kuitenkin haastattelivat kaikki jo viime viikolla.
Mutta ei mitään ole kuulunut. Mikä kokemus teillä, jos on luvattu ilmoittaa viikolla x ja on tullut valituksi niin onko tieto tullut heti alkuviikosta vai vieläkö tässä on toivoa?
 
vierailija
Mulle on yleensä jo haastattelussa sanottu jos sain paikan tai sitten samana päivänä soitettu perään. Vaikka olisi muitakin haastateltavia. Kyllä ne yleensä heti näkevät kenet haluavat palkata. Ainakin itse nykyään yrittäjänä olen päätöksen tehnyt heti ja valitulle kuitenkin ilmoittanut haastattelujen jälkeen tai samantien ja muut haastatellut mahdollisia tulevia avautuvia paikkoja varten.
 
vierailija
Mulle on yleensä jo haastattelussa sanottu jos sain paikan tai sitten samana päivänä soitettu perään. Vaikka olisi muitakin haastateltavia. Kyllä ne yleensä heti näkevät kenet haluavat palkata. Ainakin itse nykyään yrittäjänä olen päätöksen tehnyt heti ja valitulle kuitenkin ilmoittanut haastattelujen jälkeen tai samantien ja muut haastatellut mahdollisia tulevia avautuvia paikkoja varten.
Lähinnä tuo nyt kertoo millaisia tehtäviä olet hakenut. Kioskin tai kaupan myyjälle voidaan helpostikin sanoa jo haastattelun päätteeksi saako hän paikan. Jos taas haet "Hartwallin markkinointijohtajan" tehtävää, niin kisa on tiukka ihan eri tasolla. Vain yksi voidaan valita ja hyviä hakijoita on monia.
 

Yhteistyössä