Työkaveri ihastunut muhun..

  • Viestiketjun aloittaja Tuulia
  • Ensimmäinen viesti
Tuulia
Olen naimisissa, äijä on varattu myös, ollaan kolmekymppisiä molemmat. Äijä eri osastolta kuin minä on "silmäillyt" mua heti siitä lähtein kun taloon tuli, eli noin vuoden. Viime kuussa oli firman juhlat, ja hakeutui juttusille, juteltiin henkeviä pienessä hiprakassa n. tunti, ei muuta.

Nyt, kun oli meidän osastolla eräs tilaisuus, niin tämä ukko ja pari muuta hänen osastoltaan tulivat kyseisen tilaisuuden jatkoille. Kyseessä oli siis asiatilaisuus, jossa ei oltu mitenkään erityisen kännissä. No, ukko tuli taas juttusille ja tunnusti rakkautensa. Olin aivan että TÄH. Kertoi, että oli ihastunut muhun heti ensi silmäyksellä ja haluaisi aloittaa suhteen. Olisi jopa valmis laittamaan avokkinsa pellolle.

Sanoin, että en todellakaan ole etsimässä uutta suhdetta, eroamassa tai edes etsimässä rinnakkaissuhdetta. Ja luulin jutun jäävän siihen.

No, sitten alkoi tulla sähköpostilla viestejä "olet kaunis tänään" ja muuta vastaavaa. En ole vastannut, tosin toissapäivänä laitoin viestin etten kaipaa lisää yhteydenottoja. No, päivä olikin hiljaista, ja nyt tuli sitten tekstari että "lähdetkö salakaljoille töitten jälkeen". En vastannut taaskaan mitään.

Vtu, ottaa päähän jos tästä henkilöstä tulee joku stalkkeri ja kyttääjä ja ties mikä hullu... Pitäiskö ottaa järeämmät keinot käyttöön?
 
ap
Mun mies tietää koko jutun ja on jo uhannut suurinpiirtein soittaa tälle äijälle että olis parempi lopettaa tai hän tulee ja pistää jalat paskaksi..
Mietin vaan että millä saisin miehen mielenkiinnon loppumaan. Toivottavasti vastaamattomuus auttaa kun en tosiaankaan haluaisi kyttäilijää.
Tiedän missä tää ukko on ollut ennen töissä, ja mun kaveri tuntee sieltä työntekijän, ja on luvannut ottaa selville onko tehnyt saman siellä edellisessä firmassaankin. Enpä ihmettelis vaik oliskin!
 
Haa, meillä työkaveri, reilusti itseäni vanhempi, kertoi juuri humalassa olleensa ihastunut muhun jo useamman vuoden. Otan kohteliaisuutena ja jätän asian sikseen. Tämä tapaus ei onneksi itsekään tee mitään kummempaa.
 

Yhteistyössä