työmarkkinatuesta

  • Viestiketjun aloittaja töitä tarvitseva
  • Ensimmäinen viesti
töitä tarvitseva
Osaisko joku sanoa, oisko mulla mahdollisuutta saada työmarkkinatukea kesän ajaksi? Syksyllä alkaa mulla ammattiin valmistava koulu, ja oon nyt ollu koulussa kans. Oon parikymppinen, työkokemusta on vain parin viikon ajalta. Nyt näyttää siltä, etten saa kesätöitä täksikään kesäksi. Työmarkkinatuen avulla saattaisin saada töitä... Mutta maksetaanko sitä, kun oon alle 25v, opiskelupaikka on syksyksi ja työkokemusta ei juuri ole?

Tietäiskö joku...? :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 10:49 töitä tarvitseva kirjoitti:
Osaisko joku sanoa, oisko mulla mahdollisuutta saada työmarkkinatukea kesän ajaksi? Syksyllä alkaa mulla ammattiin valmistava koulu, ja oon nyt ollu koulussa kans. Oon parikymppinen, työkokemusta on vain parin viikon ajalta. Nyt näyttää siltä, etten saa kesätöitä täksikään kesäksi. Työmarkkinatuen avulla saattaisin saada töitä... Mutta maksetaanko sitä, kun oon alle 25v, opiskelupaikka on syksyksi ja työkokemusta ei juuri ole?

Tietäiskö joku...? :flower:
Kannattaa käydä katsomassa kelan omilta sivuilta mitä ne tuosta sanoo.Mä saan tällä hetkellä työmarkkinatukea ja olen siis työtön työnhakija.Jos töihin menet niin silloin mun mielestä et saa tuota työmarkkinatukea.Mä olen tällä hetkellä ihan kotona ja kun töihin menen niin silloin tuon etuuden maksaminen loppuu.
 

Yhteistyössä