Työnsin juuri kahdet vaunut rappukäytävästä ulos sateeseen!

  • Viestiketjun aloittaja isador
  • Ensimmäinen viesti
rietas
Ja mua vaan nyppii tuollainen marttyyriruikutus-yhyyvoikyynel-asenne, viis siitä kenellä se on (sulla tai jollain toisella). Selitystä, valitusta, tekosyytä tekosyyn perään sille, miksi milloin mikäkin asia ei nyt vaan suju, ei onnistu, et pysty etkä kykene. Perusnegatiivisyys, itsensä surkuttelu, se on ärsyttävää.
Ihan sama juttu mulla. Aivan sama, kuka sitä harrastaa, se on rasittavaa joka tapauksessa.
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
"madame"
kun ei ilmeisesti muuten mene perille että niitä ei saa säilyttää rappukäytävässä missään tilanteessa. Menkää hakemaan ne ulkoa!
miksi? jos ne esimerkiksi oli rappusten alla niin ei niistä oo kellekkään haittaa(kun ei tuki kulkemista). Törkeää käytöstä sulta.

Sitäpaitsi jos vaikka käy jossain kylässä niin paljonko se haitta ajos ne on pari tuntia niin ettei oo kenenkään tiellä?
 
"..."
[QUOTE="madame";26658354]miksi? jos ne esimerkiksi oli rappusten alla niin ei niistä oo kellekkään haittaa(kun ei tuki kulkemista).[/QUOTE]

Ensinnäkin, jos ne tukkii tien väestönsuojaan, niin on niistä haittaa.

Toisekseen, ei tuolla perusteella voi antaa erikoislupia kenellekään. Mitä jos "rappusten alla" aletaan säilyttää kymmenet eri vaunut, arvaa pysyyköhän ne kaikki kiltisti siellä rappusten alla?
 
no jo on
Te saatte asioista just niin vaikeita kuin itse haluatte. Aivan ihmeellistä märinää siitä, miten just MINUN kohdalla pitäisi lain ja naapureiden ja kaikkien muiden joustaa, kun just MULLA on niin vaikeeta ja olosuhteet vastaan, ja niiden vaunujen säilyttäminen muualla kuin rappukäytävässä tyystin mahdotonta. Kyllä se on sillä tavalla, että hiissaatte ne vankkurit tavalla tai toisella, vaikka atomeiksi purkamalla, asuntoonne, pyörävarastoon tai ulos. Niiden säilyttäminen rappukäytävässä on LAINVASTAISTA ja aiheuttaa mahdollisesti hengenvaaran paitsi teille ja teidän pilteillenne, myös sellaisille ihmisille, jotka ovat täysin syyttömiä teidän itsekeskeisyyteenne ja muista piittaamattomuutenne!
 
"lihis"
Te saatte asioista just niin vaikeita kuin itse haluatte. Aivan ihmeellistä märinää siitä, miten just MINUN kohdalla pitäisi lain ja naapureiden ja kaikkien muiden joustaa, kun just MULLA on niin vaikeeta ja olosuhteet vastaan, ja niiden vaunujen säilyttäminen muualla kuin rappukäytävässä tyystin mahdotonta. Kyllä se on sillä tavalla, että hiissaatte ne vankkurit tavalla tai toisella, vaikka atomeiksi purkamalla, asuntoonne, pyörävarastoon tai ulos. Niiden säilyttäminen rappukäytävässä on LAINVASTAISTA ja aiheuttaa mahdollisesti hengenvaaran paitsi teille ja teidän pilteillenne, myös sellaisille ihmisille, jotka ovat täysin syyttömiä teidän itsekeskeisyyteenne ja muista piittaamattomuutenne!
just näin!
 
onneksi olin vielä lapseton vanhassa asuintalossani! siellä eräs mummo repi toistuvasti
lastenvaunuja pyörävarastosta käytävään ja toi oikein tiedotteita oville, että EI VAUNUJA SINNE
PYÖRÄVARASTOON! tästä tehtiin useita ilmoituksia isännöitsijälle, mutta mummoa ei saatu kuriin.
monesti jäin jumiin kun erään egyptiläisen naisen kaksostenrattaat tönöttivät keskellä käytävää..
mummo ei vaivautunut työntämään niitä portaiden alle, vaan jätti keskelle kulkuväylää
. samoin sukset saivat sieltä kyytiä ja yhden pikkupojan stiga
 
Viimeksi muokattu:
"ulla"
[QUOTE="hei";26887914]http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012081215943824_uu.shtml

Ja taas kerran. Tuli heti tämä ketju mieleen.[/QUOTE]

Hei, ei vika ole vaunujen. Onko normaalia käytöstä sytyttää vaunut tuleen..?

Tää on vähän sama ku että oma vika jos sut raiskataan ku kuljet minihameessa. Vaunutko provosoi sytyttämään ne tuleen? Jos ymmärrätte, mitä tarkoitan.

Ymmärrän kyllä jos vaunut on kulkureitillä, joka vaarantaa ulospääsyn, mutta muuten en ymmärrä, miksi ne ei saisi olla käytävässä.
 
"vieras"
No ei todellakaan voi verrata mitään minihameen käyttöä siihen että jättää vaunut rappukäytävään; se minarin käyttö kun ei ole lainvastaista. Syy miksi niitä vaunuja ei saa sinne jättää on se, että niistä palatessa vapautuu myrkyllistä kaasua ja savu leviää todella nopeasti rappukäytävästä ylöspäin.
Oikeasti, ihmiset, eikö millään raksuta??
 
[QUOTE="ulla";26892621]Hei, ei vika ole vaunujen. Onko normaalia käytöstä sytyttää vaunut tuleen..?

Tää on vähän sama ku että oma vika jos sut raiskataan ku kuljet minihameessa. Vaunutko provosoi sytyttämään ne tuleen? Jos ymmärrätte, mitä tarkoitan.

Ymmärrän kyllä jos vaunut on kulkureitillä, joka vaarantaa ulospääsyn, mutta muuten en ymmärrä, miksi ne ei saisi olla käytävässä.[/QUOTE]

Koska palavat vaunut aiheuttavat PALJON palokaasuja ja ovat tosiaan yleensä siinä kulkureitin tiellä ulos.
 
"ulla"
[QUOTE="vieras";26892700]No ei todellakaan voi verrata mitään minihameen käyttöä siihen että jättää vaunut rappukäytävään; se minarin käyttö kun ei ole lainvastaista. Syy miksi niitä vaunuja ei saa sinne jättää on se, että niistä palatessa vapautuu myrkyllistä kaasua ja savu leviää todella nopeasti rappukäytävästä ylöspäin.
Oikeasti, ihmiset, eikö millään raksuta??[/QUOTE]

Eli et siis ymmärtänyt..

Pointti on se minihamevertauksessa, että ne vaunutko aiuheuttaa sen, että ne pitää sytyttää TAHALLEEN tuleen???Hei ei ne itestään syty...

Kuten sanoin, ymmärrän, jos ne todella on kulkureitillä, mutta sitä en ymmärrä, että vaunuja pitää säilyttää muualla, että ei joku käy niitä tuikkaamassa tuleen TAHALLEEN!? Outoa..

Just alko pelottaan, mitä muuta mahollisesti voi tapahtua kotonani.
 
Huooh
Voi että. Mun piti mennä nukkumaan jo tovi sitten, mutta tämä ketju koukutti. Ihmeen kauan on pitänyt vääntää näille "mutku mulla on reuma mutku meän rattaat painaa niin paljon mutku en todellakaan jaksa viedä tuhannen kilon hyökkäysvaunuja kotiin" -tyypeille, että KYSE ON LAISTA. Ei mistään haluamisesta. Tutustuinpahan myös palstan uuteen tuttavuuteen, Syysyöhön. Kyllä voi olla jollain vaikeaa! Ihan uskomaton valittaja, ei millään pahalla.
 
"mä"
Jos asuu neloskerroksessa eikä hissiä, voi muuttaa poiskin? Ja kuka käskee ostamaan 16kg emmaljungia jos ne pitää kotiin raahata. Keveämpiä+näppärämpiäkin vaihtoehtoja löytää.
Joo kämpän myyntiin siis..simppelii. Ei jestas sentään :DDDD

Mulla on sekä emmaljungat, että ne todella pienet cityvaunut. Kokemuksesta voin kertoa, että ihan yhtä veemäistä on raahata niitä pieniä vaunuja ylös alas 2-3 kertaa päivässä.

Ei ois varmaan pitäny hankkia lasta :DDDD
 
"xXx"
[QUOTE="mä";26894653]Joo kämpän myyntiin siis..simppelii. Ei jestas sentään :DDDD

Mulla on sekä emmaljungat, että ne todella pienet cityvaunut. Kokemuksesta voin kertoa, että ihan yhtä veemäistä on raahata niitä pieniä vaunuja ylös alas 2-3 kertaa päivässä.

Ei ois varmaan pitäny hankkia lasta :DDDD[/QUOTE]

No jos ei piittaa lapsensa tai omasta terveydestä ja turvallisuudesta, niin kyllä olis kannattanu jättää hankkimatta lapset! Ei muutamiin ajelemaan pyörällä ilman kypärää ja autoileen ilman turvavöitä... Mutta miksi vaarantaa muiden turvallisuutta omalla laiskuudella?
Raskausaikanakin olet varmaan joitain ohjeita noudattanut, että lapselle ja sinulle olisi kaikki hyvin... Tehdä turha vältellä odottavana äitinä alkoholia, tupakkaa tai joitain ruokia, jos ei näinkään simppeliä paloturvallisuusohjetta viitsi noudattaa!? Tupakointi ja alkoholin käyttäminen vain nostaa lapsen vammautumisriskiä, kuten ne rattaat siellä rappukäytävässä! Kuten roskiskatokset tmv pitää sijoittaa
asuinrakennuksista tietyn matkan päähän, koska niitä valitettavan paljon poltetaan.
 
"Nöppäri"
No ilmeisesti ei olis pitänyt jos jo vaunujen kuskaaminen tuntuu tuolta.

[QUOTE="mä";26894653]Joo kämpän myyntiin siis..simppelii. Ei jestas sentään :DDDD

Mulla on sekä emmaljungat, että ne todella pienet cityvaunut. Kokemuksesta voin kertoa, että ihan yhtä veemäistä on raahata niitä pieniä vaunuja ylös alas 2-3 kertaa päivässä.

Ei ois varmaan pitäny hankkia lasta :DDDD[/QUOTE]
 
Jos on suunnitelmissa lapsi, joko sen mukaan katsellaan asuntoakin. Tai kärsitään se lyhyt vaunuaika. Olen ös raahannut luhtitalossa rappusia ylös, ja kyllä se on helpompi rattailla kuin vaunuilla-vaikka tylsää siltikin..
 
"ummelwalad"
Olen onnistunut sellaisessakin yhtälössä kuin emmaljungan tuplavaunut + vauva + taapero + luhtitalon toinen kerros + talvi eli hyvin liukkaat portaat. Kertaakaan eivät vaunut seisseet pitkään pihalla. (Käytäväkin oli ulkotilaa mutta siihen en niitä jättänyt ollenkaan.)
 
"Tupe"
[QUOTE="xXx";26894692]No jos ei piittaa lapsensa tai omasta terveydestä ja turvallisuudesta, niin kyllä olis kannattanu jättää hankkimatta lapset! Ei muutamiin ajelemaan pyörällä ilman kypärää ja autoileen ilman turvavöitä... Mutta miksi vaarantaa muiden turvallisuutta omalla laiskuudella?
Raskausaikanakin olet varmaan joitain ohjeita noudattanut, että lapselle ja sinulle olisi kaikki hyvin... Tehdä turha vältellä odottavana äitinä alkoholia, tupakkaa tai joitain ruokia, jos ei näinkään simppeliä paloturvallisuusohjetta viitsi noudattaa!? Tupakointi ja alkoholin käyttäminen vain nostaa lapsen vammautumisriskiä, kuten ne rattaat siellä rappukäytävässä! Kuten roskiskatokset tmv pitää sijoittaa
asuinrakennuksista tietyn matkan päähän, koska niitä valitettavan paljon poltetaan.[/QUOTE]

Oot kyllä kauhee niuho.
 
"xXx"
[QUOTE="Tupe";26896405]Oot kyllä kauhee niuho.[/QUOTE]

Silti osaan arvostaa muita ihmisiä, niin kauan kuin he arvostavat myös muita.
Jos oman laiskuuden takia jää astiat tiskaamatta tai joka viikkoinen imurointi väliin, sillä ei ole mitään tekemistä muiden ihmisten arvostamisen kanssa.
Mutta jos ei laiskuutensa takia jaksa pitää huolta omasta ja muiden turvallisuudesta niin kyllä varmasti silloin minusta saa niuhon!
 
bvb
[QUOTE="ulla";26892621]Hei, ei vika ole vaunujen. Onko normaalia käytöstä sytyttää vaunut tuleen..?

Tää on vähän sama ku että oma vika jos sut raiskataan ku kuljet minihameessa. Vaunutko provosoi sytyttämään ne tuleen? Jos ymmärrätte, mitä tarkoitan.

Ymmärrän kyllä jos vaunut on kulkureitillä, joka vaarantaa ulospääsyn, mutta muuten en ymmärrä, miksi ne ei saisi olla käytävässä.[/QUOTE]

Ei ole todellista?!! Mistä näitä ihmisiä sikiää??
 

Yhteistyössä