työstrssin hoito

Hei

Töissä alkaa olemaan ongelmia, jotka kaantuvan minun hoidettavaskeni nyt niin paljon, että hiuoman oma terveyteni pettävä. Onko täällä jotku linjoilla joka osaisi auttaa, miten lähteä omaan pahaa oloa purkamaan, enne kuin päädyn burn outin takia saikkarille?

Omaa työtaakka olen alkanut raikaalisti delegoimaan muille työyhteisön jäsenille ja saanut järjestettyä itselleni mutamalle seuraavalle viikolla huomattavsti vähemmän töitä ja onnistunutkeventämää omaa työtaakkaa.

Oletteko muut saaneet työterveydestä jotain lääkehoitoja avuksi? Tänään humasin että ona verenpaine nousee pelkästään työpaikan ovesta sisään kvellessä, sillä tiedän mikä hankala tilanne työyhteisössä kaatuu heti mun hoidettavskesn kun ilmestyn työpaikalle.

Varastin aamuksi ajan työtereyslääkärille selvitämään tilnannetta. Saanko vain sairaslomaa, joka nyt ei oikeastaan helpota tilannetta, vaan samat gelmat van kasaantuvat on ovat edessiä ottamassa kun palaan saraslomalta. Onko olemassa jotain sressiä helpottavaa lääkitystä, jola selviän ehjin nahoin seuraavasa parista pahimmasta päivästä?
 
Viimeksi muokattu:
"Vieras"
Pieni sairasloma voisi auttaa hengähtämään. Lääkettä tuskin on paitsi jos on masennusta niin siihen ja jos verenpaine pitempään koholla niin siihen... Työterveyspsykologille juttelemaan ja opettelet jotain stressinhallintakeinoja. Vaikkeipa ne auta paljoa...
 

Yhteistyössä