Työtä

  • Viestiketjun aloittaja werner
  • Ensimmäinen viesti
No ainakin suoramarkkinafirmat on suurinosa tehd''n kotona ja iltaisin pitää mennä pitämään esittely/kutsu

PartyLite on hyvä firma selkeät palkkiojärjestelmä, itse saa valita työajat, oma pomo, erittäin laadukkaat ja myyviä tuotteita, ja ilmainen aloituspaketti

Jos kiinnostaa tietää lisää niin pistä mulla sähköpostia eva.nissila@elisanet.fi
 
minäkin toimin kotoa käsin. tuotteet ovat kulutustuotteita ja työtä voi tehdä oman tunnon mukaan. provikkajärjestelmä on hyvin yksinkertainen ja hyvä. aloitus on ilmainen.
ota yhteyttä! :wave:
kiiki7305@luukku.com
 
-jansku-
Käypäs kurkkaamassa sivuilla www.avonfi.com
Edullista kosmetiikkaa koko perheelle, jota voit myydä provikka palkalla...ei mitään pakollisia kutsujen pitämisiä tms. :D
 
mammeli04
minä itse myyn oriflamea provikalla ja mitään vaatimuksia ei ole että pitää olla myynti jaksossa tietyn verran ja kutsuja ei tarvitse pitää jos ei halua.
Olen perustamassa omaa ryhmää ja jos sinua kiinnostaa niin laita yhteydenotto pyyntö tulemaan sivuni( www.my.oriflame.fi/heidi_sirvio) kautta niin voin kertoa asiasta sinulle lisää.
 
Birdie
Mä myös teen työtä kotoa käsin ja ei ole tarkoitustakaan mennä "oikeisiin" töihin. Jos kiinnostaa homma missä saa uusia ystäviä, huipputuotteita ja jopa loppuelämän tulot niin ota yhteyttä. Ja mikä parasta, mitään ei tarvitse myydä jos ei halua silti voi saada palkkioita.
anuha71@hotmail.com
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.01.2006 klo 18:57 Päivi kirjoitti:
Hei. Haluaisitko ansaita lisätuloja kotoa käsin? Käy tutustumassa sivulla netfonet.net/1002003 tai laita sähköpostia osoitteeseen heikkinen.paivi@luukku.com niin kerron lisää.
Tässä taitaa olla vuosimaksu aina 40??Onko näin?

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2006 klo 19:53 Birdie kirjoitti:
Mä myös teen työtä kotoa käsin ja ei ole tarkoitustakaan mennä "oikeisiin" töihin. Jos kiinnostaa homma missä saa uusia ystäviä, huipputuotteita ja jopa loppuelämän tulot niin ota yhteyttä. Ja mikä parasta, mitään ei tarvitse myydä jos ei halua silti voi saada palkkioita.
anuha71@hotmail.com
Voi jessus näitä juttuja..Kerropas hiukan tarkmmin tästä..Eihän tuollaista voi ollakkaan..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.01.2006 klo 18:57 Päivi kirjoitti:
Hei. Haluaisitko ansaita lisätuloja kotoa käsin? Käy tutustumassa sivulla netfonet.net/1002003 tai laita sähköpostia osoitteeseen heikkinen.paivi@luukku.com niin kerron lisää.
Olipas kalliita tuotteita. Tämänhän pitäisi perustua siihen, että kun markkinointikuluja ei ole niin tuotteiden pitäisi olla edukkaampia. Silikonivuoat esim. oli kalliimpia kun Tupperilla,..
 
zengo83
mä teen meikkien ja kynttilöiden ja somisteiden kanssa lisätyöt koulun ohessa.
jos kiinnostaa saada lisätietoa,laita mailia osoitteeseen maija.sallinen@dnainternet.net
 
Birdie
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2006 klo 09:15 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2006 klo 19:53 Birdie kirjoitti:
Mä myös teen työtä kotoa käsin ja ei ole tarkoitustakaan mennä "oikeisiin" töihin. Jos kiinnostaa homma missä saa uusia ystäviä, huipputuotteita ja jopa loppuelämän tulot niin ota yhteyttä. Ja mikä parasta, mitään ei tarvitse myydä jos ei halua silti voi saada palkkioita.
anuha71@hotmail.com
Voi jessus näitä juttuja..Kerropas hiukan tarkmmin tästä..Eihän tuollaista voi ollakkaan..
Laitappa sähköpostia niin voin kertoa, kyseessä ei todellakaan ole mikään juttu missä et tee mitään ja saat rahaa. Työtä joutuu tekemään ja kovasti jos meinaa tienata. mutta kysessä ei ole myyntityö. Ja tänä vuonnahan EU puuttuu kovalla kädellä suoramarkkinointi yritysten palkkiojärjestelmään ja niiden oikeuden mukaisuuteen, niissä ei saa olla mitään porsaanreikiä. Tällä kyseisellä yrityksellä ei ole mitään pelkoa, että sen toimintaan puututtaisiin. Mutta kuten sanoin voin kertoa tarkemmin kun laitat meiliä.
 
mammeli04
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2006 klo 08:20 Birdie kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2006 klo 09:15 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2006 klo 19:53 Birdie kirjoitti:
Mä myös teen työtä kotoa käsin ja ei ole tarkoitustakaan mennä "oikeisiin" töihin. Jos kiinnostaa homma missä saa uusia ystäviä, huipputuotteita ja jopa loppuelämän tulot niin ota yhteyttä. Ja mikä parasta, mitään ei tarvitse myydä jos ei halua silti voi saada palkkioita.
anuha71@hotmail.com
Voi jessus näitä juttuja..Kerropas hiukan tarkmmin tästä..Eihän tuollaista voi ollakkaan..
Laitappa sähköpostia niin voin kertoa, kyseessä ei todellakaan ole mikään juttu missä et tee mitään ja saat rahaa. Työtä joutuu tekemään ja kovasti jos meinaa tienata. mutta kysessä ei ole myyntityö. Ja tänä vuonnahan EU puuttuu kovalla kädellä suoramarkkinointi yritysten palkkiojärjestelmään ja niiden oikeuden mukaisuuteen, niissä ei saa olla mitään porsaanreikiä. Tällä kyseisellä yrityksellä ei ole mitään pelkoa, että sen toimintaan puututtaisiin. Mutta kuten sanoin voin kertoa tarkemmin kun laitat meiliä.
Minuakin kiinnostaa kuulla miten saa rahaa vaikka ei tee "oikeata" työtä.
Voitko näin julkisesti sen ilmottaa?
Kiitos :D
 
Birdie
Se perustuu täysin siihen, että itse käyttää tuotteita. Tuotteet ovat joka päiväisiä kulutustuotteita. Ja tulot perustuu siihen, että oma perhe käyttää. Myös tuotteita voi myydä ja näin saa tietysti myyntikatteen ja bonukset. Mutta asiassa ei ole mitään salattavaa, sitä on vain hieman vaikea kertoa näin viestien välityksellä.
 
Birdie
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2006 klo 23:44 fanaatikko kirjoitti:
Eli käytännössä samat kun ostaisi Citymarketista kosmetiikka saa niistäkin plussapisteitä, jotka voi muuttaa rahaksi :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Onpa siinä mahtava "erikoisidea".
Aivan! Bonukset on vain hieman eri luokkaa kuin plussakortin muutama prosentti. Tässä tosiaan kaikki perustuu ostospaikan vaihtoon.
 
työtä joo
Tää on joo mielenkiintoista kun ei voida julkisesti tosiaan kertoa mitä pitäisi ostaa ja kuinka paljon käyttää. Mä haluan kanssa mukaan hommaan jossa itse kuluttaa tuotteita ja ansaitsee. Mutta siis käytännössä mitä pitäisi kuluttaa? Eikös tätä nyt voisi suomeksi sanoa niin pääsisi moni mukaan? Miten niin on vaikea viestissä kertoa?
 
Minä tarjoaisin jälleenmyyjäksi kotigastronomille.
Tutustua voi www.kotigastronomi.fi
Provikka 30-40%
itsenäinen ja vapaa työ.
kotiesittelyt,messut , koulujen varainhankinnat ja liikelahjat
antoisaa puuhaa.
Asiasta innostuneet voivat laittaa y:tä ja kysymyksiähän voi heitellä täällä palstallakin jos asia mietityttää.
:D
 

Yhteistyössä