Typerä kaaso ei tee mitään (polttariasiaa)

  • Viestiketjun aloittaja vuodatusta
  • Ensimmäinen viesti
vuodatusta
Menee hermo. Polttareihin on aikaa pari viikkoa, budjetista ei hajuakaan, mistään ei hajuakaan ja kaaso ei tee mitään... Me on sitten kaverin kanssa väännetty ja käännetty asiaa ja yritetty jotain selitellä kyselijöille (vaikkakaan me mitään sen enempiä tiedetä :(). Osallistujia on yli 20 eli ei mitkään pienet polttarit ja sit tällainen sekasotku ja laiska paska kaaso. ARGH!

Piti purkautua!
 
"aloittaja"
[QUOTE="vieras";24184463]Oletko oikeesti pyytänyt häneltä apua etkä vaan olettanut vaan niin..[/QUOTE]

Pyytänyt häneltä apua???? Hänenhän ne helvetin polttarit pitäis järjestää ja pyytää meiltä muilta apua!!!! Me on tehty KAIKKI. Käsketty sitä soittamaan sinne ja tänne ja varaamaan sitä ja tätä jne jne. Kysytty suoraan, että tarviiko apua asioiden hoitoon ja sit se on vaan, että "ei tarvitse, kyllä mä saan hoidettua" ja mitään ei sitten tee!
 
"vieras"
[QUOTE="aloittaja";24184480]Pyytänyt häneltä apua???? Hänenhän ne helvetin polttarit pitäis järjestää ja pyytää meiltä muilta apua!!!! Me on tehty KAIKKI. Käsketty sitä soittamaan sinne ja tänne ja varaamaan sitä ja tätä jne jne. Kysytty suoraan, että tarviiko apua asioiden hoitoon ja sit se on vaan, että "ei tarvitse, kyllä mä saan hoidettua" ja mitään ei sitten tee![/QUOTE]

Tai sitten sä oot vaan täys häähirviö.. ;)
 
"vieras"
Kuulostat kamalalta morsiammelta, bridezilla. Jos se on sanonut hoitavansa niin mitä sä tunget näppejäs asiaan, eihän sun edes kuulu tietää. Jos taas on sanonut ettei hoida, niin kysy haluaako hän oikeasti olla kaaso, tai YMMÄRSIKÖ mitä kaikkea sinä kaasolta vaadit.

Itse esim. en vaadi kaasolta muuta kuin lähinnä henkisenä tukena oloa.
 
"aloittaja"
[QUOTE="vieras";24184500]Tai sitten sä oot vaan täys häähirviö.. ;)[/QUOTE]

Joo en ole. Mutta miten paljon sinä haluaisit osallistua polttareihin, joista et tietäisi mitä maksaa (edes asenteella 0-500 euroa), missä ne pidetään (pitääkö matkustella), mitä touhutaan jne... YKSI palaveri pidettiin, kun painostettiin kaaso sellainen pitämään. Sielläkin vilkuili kelloaan ja valitti kiirettään, vaikka aika nimenomaan piti olla se hänelle sopivin... Olen yrittänyt soittaa, laittaa tekstaria/s-postia, mihinkään ei vastaa. Ei me uskalleta tehdä mitään suurempia päätöksiä kuitenkaan tältä kaasolta kysymättä...
 
Menee hermo. Polttareihin on aikaa pari viikkoa, budjetista ei hajuakaan, mistään ei hajuakaan ja kaaso ei tee mitään... Me on sitten kaverin kanssa väännetty ja käännetty asiaa ja yritetty jotain selitellä kyselijöille (vaikkakaan me mitään sen enempiä tiedetä :(). Osallistujia on yli 20 eli ei mitkään pienet polttarit ja sit tällainen sekasotku ja laiska paska kaaso. ARGH!

Piti purkautua!

Kaaso voi koettaa peitellä asiaa, vaikka jotain olisikin tekeillä. Eihän sinun varsinaisesti kuulu tietää näistä asioista... :) Toisaalta kyseessä voi olla sellainenkin ihminen, joka ei aivan ole tehtäviensä tasalla. Neuvoisinkin sinua puhumaan kaason kanssa ihan suoraan niistä asioista, joita hänen tulisi hoitaa. Jos kerran polttariasia sinua vaivaa, kysy kaasolta suoraan, onko hän järjestänyt mitään - ja kerro, että asia vaivaa mieltäsi. Muista kuitenkin, ettet kasaa kaason harteille liikaa töitä - vaikka kaasolla onkin paljon tehtävää, tulisi hänenkin viihtyä polttareissa - ja sitten siellä häissäkin - eikä olla vain ja ainoastaan ilmaisena työvoimana. :) Älä ota stressiä.
 
hölömä kerrakseen
Mie en ymmärrä koko polttareita ollenkaan. Pariskunnat olleet about 10 vuotta yhdessä, kun päätetään mennä naimisiin. Mitä polttareita enää siinä vaiheessa kukaan tarvitsee? Ehkä oon vähän stupid tämän suhteen, mutta eiköhän ne polttarit oo ko. tilanteessa pidetty jo aika päiviä sitten....
 
"vieras"
Menee hermo. Polttareihin on aikaa pari viikkoa, budjetista ei hajuakaan, mistään ei hajuakaan ja kaaso ei tee mitään... Me on sitten kaverin kanssa väännetty ja käännetty asiaa ja yritetty jotain selitellä kyselijöille (vaikkakaan me mitään sen enempiä tiedetä :(). Osallistujia on yli 20 eli ei mitkään pienet polttarit ja sit tällainen sekasotku ja laiska paska kaaso. ARGH!

Piti purkautua!
Kaasoksi valitaan yleensä morsiamen paras ystävä tai sisko?
 
"aloittaja"
[QUOTE="vieras";24184506]Kuulostat kamalalta morsiammelta, bridezilla. Jos se on sanonut hoitavansa niin mitä sä tunget näppejäs asiaan, eihän sun edes kuulu tietää. Jos taas on sanonut ettei hoida, niin kysy haluaako hän oikeasti olla kaaso, tai YMMÄRSIKÖ mitä kaikkea sinä kaasolta vaadit.

Itse esim. en vaadi kaasolta muuta kuin lähinnä henkisenä tukena oloa.[/QUOTE]

En mä oo mikään morsian, minä olen polttarivieras, siis tämän morsiamen ystävä :D
 
"vieras"
[QUOTE="aloittaja";24184553]Joo en ole. Mutta miten paljon sinä haluaisit osallistua polttareihin, joista et tietäisi mitä maksaa (edes asenteella 0-500 euroa), missä ne pidetään (pitääkö matkustella), mitä touhutaan jne... YKSI palaveri pidettiin, kun painostettiin kaaso sellainen pitämään. Sielläkin vilkuili kelloaan ja valitti kiirettään, vaikka aika nimenomaan piti olla se hänelle sopivin... Olen yrittänyt soittaa, laittaa tekstaria/s-postia, mihinkään ei vastaa. Ei me uskalleta tehdä mitään suurempia päätöksiä kuitenkaan tältä kaasolta kysymättä...[/QUOTE]

Öö.. Eikös morsiammen KUULUKKIN olla tietämättä polttareistaan??
Taidat vaan häiritä toista ja ahdistalla, toinen saa mitään edes tehtyä kun täytyy minuutilleen selittää kaikki sulle..
 
"dina"
[QUOTE="aloittaja";24184590]Mistä ihmeestä tosta nyt tuli käsitys, että mä olen morsian?????[/QUOTE]

Samaa ihmettelen :D Kyllä mä ainakin tajusin heti, että oot vieras.
 
"aloittaja"
[QUOTE="vieras";24184616]Jaa. no mitä se sitten sun laivaas keikuttaa.[/QUOTE]

Morsian on mun ystäväni, vaikken kaaso olekkaan!!!! Tiedän, että hänelle nämä polttarit on tärkeä tapahtuma ja tuntuu pahalta, että hänen päivänsä menee vituiksi väärän kaaso-valinnan takia :(
 
"vieras"
[QUOTE="aloittaja";24184643]Morsian on mun ystäväni, vaikken kaaso olekkaan!!!! Tiedän, että hänelle nämä polttarit on tärkeä tapahtuma ja tuntuu pahalta, että hänen päivänsä menee vituiksi väärän kaaso-valinnan takia :([/QUOTE]

valivali... eihän ne polttarit ole edes olleet vielä joten et sä tiedä miten ne menee :D
 
[QUOTE="aloittaja";24184643]Morsian on mun ystäväni, vaikken kaaso olekkaan!!!! Tiedän, että hänelle nämä polttarit on tärkeä tapahtuma ja tuntuu pahalta, että hänen päivänsä menee vituiksi väärän kaaso-valinnan takia :([/QUOTE]

Ottakaa yhteys siihen kaasoon. Koettakaa sitten mahdollisuuksien mukaan isommalla porukalla järkätä polttarit, mihin kellään teistä ei mene omaisuuksia rahaa. Älkää huolestuttako morsianta tuolla, ellei ole tarpeen... jälkeenpäin asiasta voi tietysti mainita.
 
plm
Siis mikä hitto teitä vaivaa? Mä ajattelin heti alkuunsa että ap on osallistumassa polttareihin, ei siis morsian itse. Kyllä kaksi viikkoa ennen todellakin täytyisi tietää mitä tehdään, missä ja milloin. Kaikki varauksetkin pitää tehdä ajoissa. Ruokailut, aktiviteetit, saunat yms yms.
Jos mä olisin ap, olisin suoraan morsiameen yhteydessä ja kertoisin että kaaso ei hoida polttareita vaikka ilmeisesti niin on ajateltu. Jonkun muun vaan täytyy ottaa ohjat käsiinsä jos polttarit aiotaan pitää. Mikään kun ei järjesty itsestään.
Mulla on varmaan tavallista parempi kaveripiiri tai jotain mutta alustavat suunnitelmat on tehty aina hyvissä ajoin ja palavereja pidetty monta, joko kokoontumalla tai sähköpostin välityksellä. Ja kaikki on sujunut tosi hyvin.
 
riipus
Mikä polttarikuume tänne on oikein iskenyt?? ja miten paljon aikasemmin niitä oikein tarttee järjestää ja ilmotella?? voi hyvää päivää mitä amerikkalaistumista... Morsiussauna kunniaan, ei keneltäkään lopu rahat kesken.
 

Yhteistyössä