Typerin/hassuin nimipari sisaruksilla?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
.
Alkuperäinen kirjoittaja Nii kerta:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ea, Ia ja Noa.
Nämä tunnen minäkin : )
Vanhemmat on Sari ja Jori : D

Jään mielenkiinnolla odottamaan, että milloinkohan minun lasteni ja meidän vanhempien nimet tällä palstalla luetellaan...

...voi *ittu mitä porukkaa...onneks mun ystäviini ei kuulu näin lapsellista porukkaa!
En tiedä onko kaikki täällä haukkumassa nimen antajia? Mielestäni näitä nimipareja on hauska lukea, ei kaiken tarvitse olla aina niin vakavaa! Meidän tytön nimi on Hilma, ja varmasti tiedän millaisia mielleyhtymiä se monelle tuo, mut mitä sitten? Olen itse siihen äärettömän tyytyväinen, ja ymmärrän että se on monen mielestä "tyhmä" nimi, mut eipä se mun napaa kaivele :)
Haluaisitko sinä, että lapsesi etunimi ja mahdollisesti toinen nimi + sukunimi täällä revittelyketjussa mainittaisiin?
 
t
Tuo Matteus, Markus, Luukas ja Pasi on siis oikeasti olemassa? Kuuluin aikanaan kaveripiiriin, jossa moinen oli vitsinä ja kai yhden sun toisenkin tulevaisuuden tavoitteena (harmitti vain, kun ei voinut olla varma, että saa juuri neljä poikaa putkeen ). Vitsi oli siis jo olemassa, kun itse porukkaan liityin.

Aaro ja Aron ovat myös aika typerä nimipari. (Ja ovat muuten meidän pojat. Vielä pitäisi saada tyttö, josta tekisi sitten Aronian :) )
 
Nii kerta
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja Nii kerta:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ea, Ia ja Noa.
Nämä tunnen minäkin : )
Vanhemmat on Sari ja Jori : D

Jään mielenkiinnolla odottamaan, että milloinkohan minun lasteni ja meidän vanhempien nimet tällä palstalla luetellaan...

...voi *ittu mitä porukkaa...onneks mun ystäviini ei kuulu näin lapsellista porukkaa!
En tiedä onko kaikki täällä haukkumassa nimen antajia? Mielestäni näitä nimipareja on hauska lukea, ei kaiken tarvitse olla aina niin vakavaa! Meidän tytön nimi on Hilma, ja varmasti tiedän millaisia mielleyhtymiä se monelle tuo, mut mitä sitten? Olen itse siihen äärettömän tyytyväinen, ja ymmärrän että se on monen mielestä "tyhmä" nimi, mut eipä se mun napaa kaivele :)
Haluaisitko sinä, että lapsesi etunimi ja mahdollisesti toinen nimi + sukunimi täällä revittelyketjussa mainittaisiin?
Ihan rehellisesti sanottuna? Ei se minua ihan oikeasti haittaisi, minä olen lapselleni mielestäni parhaimman nimen valinnut, ei haittaa vaikka joku muu ei siitä pitäisi. Jos joku muu ei siitä tykkää, ei se minun mielipidettä siitä nimestä muuta.
 
siiri
Mä nyt kehtaan pistää omien mussukoitten nimet.. Meillä on Myy ja Ninni. Ja arvatkaas, kaikki kysyy aina että tuleeko pojasta sitten Haisuli??

Kaikista nimistä voidaan taatusti kiistellä, ja kaikista saa jotain vitsiä vääntää. Mutta kyllä silti niitä hassuja yhdistelmiä löytyy =) kenenkään mieltä pahoittamatta =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja nää:
Alisa ja Sisu, näillä oli isompiakin sisaruksia ainakin 2 mutten muista/tiedä nimiä.
Mikä näissä nimissä oli typerää?
Jaa-a, en tiedä minäkään... Meillä on Alisa ja Sisu, ja kaksi isompaa. Ja yksi pienempikin.
Mahtaako olla meidän lapset vai onkohan jollain muulla yhtä hyvä nimimaku kun mulla? :D
 
mii
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ea, Ia ja Noa.
Nämä tunnen minäkin : )
Vanhemmat on Sari ja Jori : D

Jään mielenkiinnolla odottamaan, että milloinkohan minun lasteni ja meidän vanhempien nimet tällä palstalla luetellaan...

...voi *ittu mitä porukkaa...onneks mun ystäviini ei kuulu näin lapsellista porukkaa!
Minä en ainakaan millään pahalla näitä nimiä kirjoittanut enkä lue niitä pilkka mielessä. Tiedän toki tämän perheen sukunimenkin mutta se ei olis korrektia laittaa tänne.

Wilma S:n tyttäret ovat Ida ja Ada
 
eira
tuli muuten mieleen että onkohan joku antanut iltatähdelleen oikeasti nimeksi Ilta Tähti Virtanen :D Itse tykkään noista kummastakin nimestä tosi paljon, kuten myös Aamu nimestä, mutta en voisi millään antaa iltatähdelleni tuollaista nimeä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nii kerta:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ea, Ia ja Noa.
En tiedä onko kaikki täällä haukkumassa nimen antajia? Mielestäni näitä nimipareja on hauska lukea, ei kaiken tarvitse olla aina niin vakavaa! Meidän tytön nimi on Hilma, ja varmasti tiedän millaisia mielleyhtymiä se monelle tuo, mut mitä sitten? Olen itse siihen äärettömän tyytyväinen, ja ymmärrän että se on monen mielestä "tyhmä" nimi, mut eipä se mun napaa kaivele :)


Hilmasta tulikin yksi sisarus sarja mieleeni eli Anne, Sanna, Ville ja Hilma. Eli 3 ensimmäistä saivat top kympin -70 luvun nimet ja viimeinen ei näin ollen tunnu kuuluvan joukkoon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja eira:
tuli muuten mieleen että onkohan joku antanut iltatähdelleen oikeasti nimeksi Ilta Tähti Virtanen :D Itse tykkään noista kummastakin nimestä tosi paljon, kuten myös Aamu nimestä, mutta en voisi millään antaa iltatähdelleni tuollaista nimeä.
Mä näin joskus kastetuissa nimen tyyliin Saara Ilta Tähti Mäkinen :). Siinä vielä luki että "rakas tyttäremme, iltatähtemme, sai kasteen ja nimen...".
 
Marilii
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
pinja, petja ja piitu.
Nimistä en osannut päätellä onko tyttöjä vai poikia nuo kaksi jälkimmäistä.
Tyttö, poika, tyttö, kerron teille selvyyden vuoksi.
Ei tollaisia ihme nimiä voi muistaa
Petjahan on tavallinen venäläinen nimi, eli ei siis mikään "ihme nimi". Piitu taas on vanha nimi, eikö Kalle Päätalon äitikin ollut Piitu?
*muistelee*
Brita Stina Päätalo eli Riitu.
 
hah
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Kimmo ja Petteri. Kaksoset.

Jenna ja Susanne. Kaksoset.

Oikein hakemalla haettu niin erilaiset nimet, ettei vaan sovi yhteen. :headwall:
Siis sekään ei kelpaa, että nimet on selkeästi erilaiset eikä samankaltaiset millään muotoa?

Keneltä pitäisi kysyä neuvoa ja lupaa kun lapsena nimeää?
 
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:
Mikä kenenkin mielestä on hyvä ja mikä huono nimi... ite en ymmärrä miksi ihmiset antaa lapsilleen nimiä,joista tulee koira mieleen.Mä esim tunnen monta koiraa,joiden nimi on Jere ja Jesse. :D
Enkä minä ymmärrä miksi ihmisten pitää antaa koiralle ihmisen nimi!!!
 

Yhteistyössä