typerintä mitä sinulta on kysytty?

aloin miettimään tällaista että mitä typeryyksiä sitä ihmisiltä kyselläänkään. itselle tuli mieleen tällainen:

olin ammattikoulussa toisella paikkakunnalla. pikkusiskoni oli tulossa minun luokseni ja saapui paikkakunnalle muutaman tunnin ennen koulupäiväni päättymistä, olin tästä etukäteen opettajalle ilmoittanut et lähden aikaisemmin. sille päivälle meille kuitenkin sattui sijainen jolle ilmoitin lähdöstäni ja sen syystä kun olin poistumassa. opettaja kysyi minulta närkästyneenä: "kumpi sinulle oikein on tärkeämpää, siskosi vai koulu?" katsoin opettajaa suu auki :eek:, vastasin että siskoni ja lähdin.

toinen kysymys tuli kun aloin odottamaan esikoista ja pyysin lupaa hoitaa työharjoitteluni aamuvuoroina kun olin niin kamalan väsynyt. ensimmäiseksi ohjaaja kysyi: "olikos lapsi vahinko?" kun vastasin että ei niin sain luvan hoitaa harjoitteluni aamulla ja ohjaaja sanoi: "siinä tapauksessa voin jopa onnitella" :eek:
 
Olin vanhempieni ja tyttäreni kanssa kaupassa (tyttö oli tuolloin vajaa 1 v) ja törmäsimme siellä vanhempieni tuttuihin. No, äitini siinä sitten ylpeänä esitteli lapsenlastaan ja jonkun aikaa he siinä juttelivat. Yht äkkiä tämä tuttava (nainen) kysyi minulta että ''Mistäs tämä lapsi on kotoisin?'' Katoin hieman suu auki että ''No, mun mahasta.'' Isänsä on kyllä marokkolainen ja tämänkin sanoin mutta oli outo kysymys sillä tyttö ei kovin erilaiselta näytä, lähinnä ruskettuneelta ja omaa ruskeat silmät. :eek: Lienee ajatellut että olen lapsen adoptoinut.. :whistle:
 
"Onko noi ihan identtiset?" kysyi tohtorisetä kaksosista (tyttö ja poika)

"Ootko syöny jotain hormonia kun kaksoset kerran tulossa?" kysy yks puolituttu kun odotin kaksosia. Tuumin vaan, että kuule ihan perinteisellä lähetyssaarnaajamenetelmällä ne on alkunsa saanu, eiköhän siinä ole tarpeeks hormoneja hyrränny.
 
zaipadaipa
Mä käytin tyttöä 1v lääkärissä ja kaksi isompaa sisarusta oli mukana. Ne riehui siinä huoneen nurkassa jollain tuolilla ja lääkäri kyseli tietoja tytöstäni ja tytön sairaudesta. Paras hetki koetti kun lääkäri kysyi, että onkos tytöllä sisaruksia! Minä huulipyöreänä sitten hetken katsoi setää ja meinasin sanoa, et ei, kenen lie mukulat raahasin tuolta äkytävästä mukaani tänne riekkumaan :LOL: Haloo!!!!! ( Sanoin kuitsekin, että nuo kaksi vilperttiä jotka täällä ääntä pitää.)
Töissä on sattunut niin, että olin yksin toimistolla ja joku vanhempi mieshenkilö tuli ja hetkan pälyiltyään kysyi, että onko täällä ketään paikalla.
Mä katoin sitä hetken ja sanoin, että nyt ei ole, tunnin päästä kyllä. Ja papparainen mumisi tulevansa uudestaan ja lähti pois :kieh: siitäs sai!
Pomo kyl ei varmaan ois tykkänny :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 09:50 Panthera leo kirjoitti:
"Onko noi ihan identtiset?" kysyi tohtorisetä kaksosista (tyttö ja poika)

"Ootko syöny jotain hormonia kun kaksoset kerran tulossa?" kysy yks puolituttu kun odotin kaksosia. Tuumin vaan, että kuule ihan perinteisellä lähetyssaarnaajamenetelmällä ne on alkunsa saanu, eiköhän siinä ole tarpeeks hormoneja hyrränny.
Sori, mutta... :D Kuulosti vaan hauskalta..
 
zaipadaipa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 09:51 zaipadaipa kirjoitti:
Mä käytin tyttöä 1v lääkärissä ja kaksi isompaa sisarusta oli mukana. Ne riehui siinä huoneen nurkassa jollain tuolilla ja lääkäri kyseli tietoja tytöstäni ja tytön sairaudesta. Paras hetki koetti kun lääkäri kysyi, että onkos tytöllä sisaruksia! Minä huulipyöreänä sitten hetken katsoi setää ja meinasin sanoa, et ei, kenen lie mukulat raahasin tuolta äkytävästä mukaani tänne riekkumaan :LOL: Haloo!!!!! ( Sanoin kuitsekin, että nuo kaksi vilperttiä jotka täällä ääntä pitää.)
Töissä on sattunut niin, että olin yksin toimistolla ja joku vanhempi mieshenkilö tuli ja hetkan pälyiltyään kysyi, että onko täällä ketään paikalla.
Mä katoin sitä hetken ja sanoin, että nyt ei ole, tunnin päästä kyllä. Ja papparainen mumisi tulevansa uudestaan ja lähti pois :kieh: siitäs sai!
Pomo kyl ei varmaan ois tykkänny :whistle:
Ja vaikka on tiistai, niin näköjään kirjoitusvirheitä piisaa....loman tarpeessa!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 09:50 Panthera leo kirjoitti:
"Onko noi ihan identtiset?" kysyi tohtorisetä kaksosista (tyttö ja poika)
"Ootko syöny jotain hormonia kun kaksoset kerran tulossa?" kysy yks puolituttu kun odotin kaksosia. Tuumin vaan, että kuule ihan perinteisellä lähetyssaarnaajamenetelmällä ne on alkunsa saanu, eiköhän siinä ole tarpeeks hormoneja hyrränny.
:LOL: :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 09:53 Verkku kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 09:50 Panthera leo kirjoitti:
"Onko noi ihan identtiset?" kysyi tohtorisetä kaksosista (tyttö ja poika)

"Ootko syöny jotain hormonia kun kaksoset kerran tulossa?" kysy yks puolituttu kun odotin kaksosia. Tuumin vaan, että kuule ihan perinteisellä lähetyssaarnaajamenetelmällä ne on alkunsa saanu, eiköhän siinä ole tarpeeks hormoneja hyrränny.
Sori, mutta... :D Kuulosti vaan hauskalta..
Heh, niinpä. On saanu aika ajoin olla huuli pyöreenä näistä kysymyksistä jotka on koskenu kaksosia. :kieh:
 
no tulin vuoden kestäneeltä äityslomalta töihin ja mun äippälomasijainen oli tehny työnsä huonosti, niin mun työkaveri kyseli multa koko ajan ekat kaks kuukautta että millon jään uudestaan äityslomalle ja että "kun jäät uudestaan äitiyslomalle niin täytyy nyt jo kattoo sulle parempi sijainen" ja mä sanoin joka kerta että en ole jäämässä. en ole raskaana, enkä edes suunnittele nyt sellaista. lopuks se kysy multa kun söin aamupalaa pikasesti töissä, että ootko sä taas raskaana kun syöt koko ajan että nyt täytyy alkaa hakemaan sulle äippälomasijaista.
 
vuosia sitten baarissa eräs vanhempi mies yritti vissiin iskeä ja minä olin siis kamun kanssa vaan parilla ja sanoin miehelle et voisitko ystävällisesti häipyä, koska meillä on tässä kaverin kanssa tyttöjen jutut kesken niin tää mies kysy et ollaako me transuja ...siinä vaiheessa ärähdin jo jotain tosi ilkeetä... :whistle:
 
toinen hyvä kysymys oli kun opiskelin vielä ja mulla riitti opintotuki ja asumislisä just vuokraan, yhtään ei jääny yli, joten mun piti tehä töitä. no lähin eräältä tunnilta sitten 15 minuuttia aikasemmin niin opettaja kysyi että "kumpi sulle tärkeempää opiskelu vai työ? no mä ihan huulipyöreenä, että emmä pysty täällä opiskelemaan jos en käy töissä että silleen. ei olis päästäny mua tunnilta edelleen pois, joten mä sitten sanoin että jos en pääse lähtemään töihin niin mun opiskelu loppuu just tähän, sillä mulla ei ole rahaa syödä tai ostaa kirjoja. pääsitihän se sitten, vieläkin vastustellen kyllä...
 
Pöpötys
Eikö teillä ole telkkaria? Kysyttiin kun asuttiin ulkomailla. Siellä kun kolme lasta on suurperhe. Sanottiin vaan että on meillä telkkari mutta ohjelmien taso on sitä luokkaa että parempi keskittyä petipuuhiin. (kaksi lapsista syntynyt siellä).
 
vielä yks hyvä kommentti tuli mieleen kun lueskelin noita muita niin vanha työkaveri tuli kuukausi sitten käymään työpaikallani ja kysyi miten mun poika voi. no mä sanoin että hyvin, paitsi että mulla on tyttö. no, se sanoi mulle että "älä masennu, seuraava on varmasti poika?" ja katsoi mun mahaa, mä olin ihan että :eek: mikä seuraava (en todella ole lihava) ja mulle se on ihan sama!
 
Töissä tuli mies kysymään, että "onko teillä elefantteja?" Minä siihen, että "Mitä...?". "Niin onko teillä elefantteja, etkö sinä tiedä mitä elefantit ovat...?"
(ja olen töissä tavaratalon kodinosastolla..)

Töissä myös nainen palautti vaa'an kun ei kuulemma toiminut. Kysyin että onko patteri vaihdettu. "Ai mikä patteri? En minä tiennyt, että siihen tarvitaan patteri, minä luulin, että se toimii muuten vaan!" (digitaalinen vaaka...)

Ja lopuksi vielä "onnittelut" jotka sain myyntipäälliköltämme esikoisen syntymän jälkeen: "Onko nyt kiva kun saa leikkiä omalla nukella?"
 
Naapuri totes yllättyneenä "jaa teillä on vauva, koska raskaana oot ollu?" (mun mahaa ei voinu olla huomaamatta jos vaan jotain näkee).

"Tuleeks sulta viel maitoa?" on aika yleinen kysymys ku tyttö on rinnalla - juu ei tuu, tyhjää rintaa imee
 
Anoppi; :D :eek: :whistle:

- Tähtäsitkö tarkoituksella isänpäivään? (kun odotin esikoista, jota yritetty toista vuotta ja ollut kohdunkaularaskauskin) :eek:

- (mies ärähteli äidilleen jotain niin;) saako se tahtonsa perille sängyssä? :eek: :LOL:

- (remonttiaikaan kun se kävi hermoille, muutenkin rasittavaa aikaa, niin kysyi äidiltäni, että;) syökö se F jotain pillereitä? (tarkoitti NUPPIlääkkeitä)

:D :LOL: :kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 09:57 viiden äippä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 09:45 JonseredLaLoca kirjoitti:
"Onks noi kaikki sun?"
Tätä samaa myös minulta useinkin, vaikka on vain viisi. Toinen vakkari on, et onko noi kaikki samalle isälle.
Juur samat kysymykset mullekki esitetään.
Joskus tekis mieli esim: kauppareissulla kysyjälle vastata että ei ole ku otin ihan huvikseni haastetta kauppareissulle ja keräsin naapureidenkin lapset mukaan :LOL:
Sitten yleensä huvittaa tää onks kaikki samalle isälle homma. Eka selvitetään että kylläpäs ovat niin saman näköisiä kaikki että samalla kaavalla on tehty ja sitten kysytään perään että onko kaikki samalle isälle. siihen ois kiva joskus tuumata että ei ku lainasin ukon veljiä ja sukulaisia tekohetkellä :LOL:
 

Yhteistyössä