tyrmäystippojen uhri

  • Viestiketjun aloittaja Katja
  • Ensimmäinen viesti
?
Alkuperäinen kirjoittaja Katiapatia:
Mä taidan lopettaa nyt vastailun näihin typeriin kysymyksiin jotka eivät varmasti teidän kannalta ole olennaisia. Nämä kaikki asiat on käyty jo moneen otteeseen läpi ystäväni, ja poliisien kanssa.
No on vain kummallisesti hyppäävää jos olet ollut sairaalassa 4 ja sitten onkin 6 vastannut joku mies sun puhelimaan..
ettet vain ole pettänyt ja keksinyt tarinaa tuolle jutulle=(
sori ei pahalla mutta oudon kummasti hyppii tuo sinun paikasta toiseen siirtymisesi..
 
Blue
Sori nyt mutta tossa sun selityksessä oli niin paljon aukkoja ja lisäykset eivät selventäneet yhtään vaan tekivät entistä sekavemmaksi tilanteen. Ei sun ole pakko puida asiaa täällä mutta sitten aloituksen olisi voinut jättää kokonaan tekemättä.
 
??
ja jo verikokeiden vastausten odottamiseen menee aikaa. jos on klo 4 mennyt sairaalaan. siitä jokunen aika otettu verikokeet. perus verenkuvan valmistuminen vie noin tunnin verran. + seuranta niin ei todellakaan vielä klo 6 päästewtä kotiin!!
 
Halooo!!
Ette ole tosissanne! Miettikääpä hetki, jos itse olisitte joutuneet tuonkaltaisen karmean väkivallan teon kohteeksi. Voi siinä hieman ajatukset harhailla ja KAIKKI olla epäloogista ja epäselvää - pitkän aikaa. Voimia sinulla Katja. Tukainaista täällä jo mainostettiinkin, ota sinne yhteyttä.
 
höpönlöpöä
En tiedä mitä ap hakee tällä tarinallaan, mutta totta se tuskin on. Ensinnäkin, jos kaksi lenkkeilevää mummoa on löytänyt hänet neljältä bussipysäkiltä ja toimittaneet sairaalaan, niin miten se raiskaajamies voi olla saattajana sairaalassa, ja on vastannut ap:n puhelimeen kuuden jälkeen? Sitäpaitsi neljältä ei aamu sarasta.

Kaiken lisäksi ap paljasti mustan nikkinsä. Tosi säälittävää.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jk:
Alkuperäinen kirjoittaja Katiapatia:
Olenko mä missään vaiheessa sanonut päässeni kuudelta kotiin??
Kuudelta olit lepäämässä tämän raiskaajasi läsnäollessa.
Ja olit ollut sairaalassa jo pari tuntia. Kerro, miten juttu oikeasti meni, jos olet sitä jo käynyt läpi muidenkin kanssa?
 
Lissu
Siis voi herrantähden. Ei ap:lla ole mitään velvollisuutta selittää täällä illan kulkua kellonaikoineen päivineen. Hänet on raiskattu ja tuli pyytämään neuvoja ja apua. Pitäisi kai järkevälle ja jonkinlaisen empatiakyvyn omaavalle naiselle riittää illan kulusta tiedoksi se, että hänet on raiskattu.

Mä en osaa ap neuvoa sun tilanteessasi muuten kuin että hae apua äläkä jää asian kanssa yksin.
 
niinettänäin
Alkuperäinen kirjoittaja jk:
Alkuperäinen kirjoittaja Katiapatia:
Olenko mä missään vaiheessa sanonut päässeni kuudelta kotiin??
Kuudelta olit lepäämässä tämän raiskaajasi läsnäollessa.
niin se on ollut sie sairaalassa lepäämäs ja raiskari sie kans..eli ambulanssi kuskit on ottanut sen raiskarin mukaan siltä pysäkiltä mikä on sinänsä kumma juttu jos ne mummot on apn siitä herättäneet ja lanssin tilannut.ambulansin pitää kirjata tietoa tuosta ylös ja siitä kuka toi saattaja on ollut..
eli sieltähän se sairaalan kameroista se raiskari löytyy kätevästi..
 
ss
Alkuperäinen kirjoittaja niinettänäin:
Alkuperäinen kirjoittaja jk:
Alkuperäinen kirjoittaja Katiapatia:
Olenko mä missään vaiheessa sanonut päässeni kuudelta kotiin??
Kuudelta olit lepäämässä tämän raiskaajasi läsnäollessa.
niin se on ollut sie sairaalassa lepäämäs ja raiskari sie kans..eli ambulanssi kuskit on ottanut sen raiskarin mukaan siltä pysäkiltä mikä on sinänsä kumma juttu jos ne mummot on apn siitä herättäneet ja lanssin tilannut.ambulansin pitää kirjata tietoa tuosta ylös ja siitä kuka toi saattaja on ollut..
eli sieltähän se sairaalan kameroista se raiskari löytyy kätevästi..
toisaalta jäin tuota katsomaan sun viestihistoriaas tuosta että miehes epäillyt toisesta miehestä ettei näillä ole osuutta toisiinsa?
hae kuitenkin kallonkutistaja aikaa äläkä jää yksin..
 
saman kokenut
olin itse ystäväni kanssa ravintolassa.Hän heräsi ea-polilla pahoinpideltynä ja minä oudossa kaupunginosassa kaikki pimeenä.Kauhea kokemus ja kriisiterapiaa saimme.
 
ohhoijjaa
Alkuperäinen kirjoittaja niinettänäin:
Alkuperäinen kirjoittaja jk:
Alkuperäinen kirjoittaja Katiapatia:
Olenko mä missään vaiheessa sanonut päässeni kuudelta kotiin??
Kuudelta olit lepäämässä tämän raiskaajasi läsnäollessa.
niin se on ollut sie sairaalassa lepäämäs ja raiskari sie kans..eli ambulanssi kuskit on ottanut sen raiskarin mukaan siltä pysäkiltä mikä on sinänsä kumma juttu jos ne mummot on apn siitä herättäneet ja lanssin tilannut.ambulansin pitää kirjata tietoa tuosta ylös ja siitä kuka toi saattaja on ollut..
eli sieltähän se sairaalan kameroista se raiskari löytyy kätevästi..


raiskaaja istunut bussipysäkillä vieressä kun mummot tulleet ja soittaneet lanssin.. sitten raiskaaja lähtenyt mukaan ja kertonut olevansa uhrin omainen mutta niin syvästi järkyttynyt uhrin humalatilasta että ei itse tajunnut lanssia soittaa ja oli kiitollinen että mummot sen tekivät.. jooo o!
keksi vähän parempi!!!
 
jk
Aika hassua kyllä, että olit tiedottomassa tilassa dösärillä, raiskaajasi läsnäollessa(ko) ja mummut sitte njousutvat sen lanssin tilaamaan. Luulen, että raiskaaja olisi tämän estänyt tai edes lähtenyt pakoon.
Itsehän en uhrini mukaan hyppäisi ja olisi vielä seurana kun lepäilee..
 
jk
Alkuperäinen kirjoittaja jk:
Aika hassua kyllä, että olit tiedottomassa tilassa dösärillä, raiskaajasi läsnäollessa(ko) ja mummut sitte njousutvat sen lanssin tilaamaan. Luulen, että raiskaaja olisi tämän estänyt tai edes lähtenyt pakoon.
Itsehän en uhrini mukaan hyppäisi ja olisi vielä seurana kun lepäilee..
*njousutvat = joutuvat :ashamed:
 
Siis missä vaiheessa ap on sanonut, että saattaja ja puhelimeen vastaaja olis se raiskaaja ollut? En kyllä mielestäni oo mitään hänen teksteistään semmoisesta lukenut tai sitten mulla on pahempi lukihäiriö kun luulin.

Ja jos esim puhelimeen pommitetaan kauheeta vauhtia, niin jopa poliisikin vastaa siinä vaiheessa toisen puhelimeen, niin miksei hoitajakin. Ja tiedän ettei niin saisi tehdä, mutta niin vaan joskus tehdään.

Ärsyttää hlökohtasesti nää provohuutelijat, jotka alottaa sen heti ensimmäisen viestin jälkeen oli aihe mikä tahansa.
 
niinettänäin
Alkuperäinen kirjoittaja ohhoijjaa:
Alkuperäinen kirjoittaja niinettänäin:
Alkuperäinen kirjoittaja jk:
Alkuperäinen kirjoittaja Katiapatia:
Olenko mä missään vaiheessa sanonut päässeni kuudelta kotiin??
Kuudelta olit lepäämässä tämän raiskaajasi läsnäollessa.
niin se on ollut sie sairaalassa lepäämäs ja raiskari sie kans..eli ambulanssi kuskit on ottanut sen raiskarin mukaan siltä pysäkiltä mikä on sinänsä kumma juttu jos ne mummot on apn siitä herättäneet ja lanssin tilannut.ambulansin pitää kirjata tietoa tuosta ylös ja siitä kuka toi saattaja on ollut..
eli sieltähän se sairaalan kameroista se raiskari löytyy kätevästi..


raiskaaja istunut bussipysäkillä vieressä kun mummot tulleet ja soittaneet lanssin.. sitten raiskaaja lähtenyt mukaan ja kertonut olevansa uhrin omainen mutta niin syvästi järkyttynyt uhrin humalatilasta että ei itse tajunnut lanssia soittaa ja oli kiitollinen että mummot sen tekivät.. jooo o!
keksi vähän parempi!!!
ei mun tarvi mitään keksiä mutta noin ton apn aloituksen suomennettuna sanoisi..eli raiskari oli sie sairaalas vie kun kaveri soitti ja vastas puhelimeen kerta puhelin oli tallessa..eli sinne vaan kameran kuvaa sairaalasta kattomaan niin avot raiskarin voi kätevästi paikantaa jos tää koko juttu on totta.

 
jk
Alkuperäinen kirjoittaja Katja:
Alkuperäinen kirjoittaja lol:
Ihmettelen suuresti että joku on sairaalassa vastannut sun puhelimeen. Sorry vaan, mutta sitä ei saa tehdä...
Hmmm.. eli henkilö joka huumaa mut tyrmäystipoilla, pahoinpitelee ja raiskaa mut -- välittäis silti siitä että sairaalassa ei saa käyttää kännykkää..
Marskuukkelille!
 
Lissu
Alkuperäinen kirjoittaja marskuukkeli:
Siis missä vaiheessa ap on sanonut, että saattaja ja puhelimeen vastaaja olis se raiskaaja ollut? En kyllä mielestäni oo mitään hänen teksteistään semmoisesta lukenut tai sitten mulla on pahempi lukihäiriö kun luulin.

Ja jos esim puhelimeen pommitetaan kauheeta vauhtia, niin jopa poliisikin vastaa siinä vaiheessa toisen puhelimeen, niin miksei hoitajakin. Ja tiedän ettei niin saisi tehdä, mutta niin vaan joskus tehdään.

Ärsyttää hlökohtasesti nää provohuutelijat, jotka alottaa sen heti ensimmäisen viestin jälkeen oli aihe mikä tahansa.
Just piti tätä kirjoittaa... on voinut olla vaikka sairaanhoitaja kuka on vastannut, eikä nyt ole suoraan viitsinyt sanoa että se makaa täällä raiskattuna.
 

Yhteistyössä