Tytöllä kuumetta 40,9 astetta...

  • Viestiketjun aloittaja Tumpula
  • Ensimmäinen viesti
Tumpula
Mun tytöllä on ollut kuumetta jo monta päivää, yhtenä päivänä se laski alle 38 asteeseen mutta muuten mentiin 39 asteen tuolla puolen. Tänään tyttö oli aamusta asti tosi itkuinen joten lähdin käyttämään sitä lääkärissä. Molemmissa korvissa tulehdus. Mä en jotenkin tajunnut edes kuvitella että sillä voisi olla korvatulehdus kun ei ole moisia ennen ollut. :ashamed:

Kun tultiin lääkäristä kotiin pimu tuntui tosi kuumalta. Mittasin lämmön ja sitä riitti 40,9 astetta. Nyt lääke näyttää onneksi purevan, kuumetta on 39 astetta. Tyttö hikoilee reippaasti ja nukkuu sylissä. Sääliksi käy pientä...

Mulla on luonnollisesti melko paska äiti -fiilis. Olisi pitänyt mennä sinne lääkäriin vähän aikaisemmin eikä odottaa että kuumetta kestää viikon. :|
 
No eihän sitä voi aina tietää millon on vaan flunssaa ja millon muutakin. Meilläpäin eivät ainakaan taho antaa aikaa edes lääkäriin jos ei ole jo useampi kuumepäivä (enemmän kuin 3) tai muitakin oireita/historiaa jostain sairausjutusta :hug:
 
Mistä sinä olisit voinut tietää :hug:
Nyt on liikkeellä useampaa virusta, jotka aiheuttaa pitkään kestävää kuumetta. Korvatulehduskin on voinut tulla vasta nyt, ikään kuin jälkitaudiksi.
Turha potea huonoa omaatuntoa :)
 
Meillä kuumetta kestäny viikon, käytiin lääkärissäkin, mut ei mitään löytyny...virus tauti kuulema, ja ei auta kun odotella et helpottaa... :ashamed: on tosiaan rankkaa katella kun pikkunen on ihan pipi eikä ite voi mitenkään auttaa...ke viimeistään kiikutan kyllä uudestaan tohtorille, kun ei voi olla terveellistä 2v:llä kattoo päivätolkulla korkeeta kuumetta...
 
Tumpula
Mä yritän ajatella että se tulehdus on vasta tullut, ennen tätä päivää tyttö ei ollut niin itkuinen kuin tänään. Toivottavasti tästä nyt ei ala mikään kierre. Zithromaxia saatiin kuuri, on muuten mukava lääke antaa tuollaiselle pienelle tulistujalle kun ei tarvi antaa kuin kerran päivässä. :)

Vuotis: Jos tultais poikkeilemaan kun tästä parannutaan. =)
 

Yhteistyössä