tytön pettymys: tyhjä pääsiäismuna

  • Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti
äiti
Tyttö juuri söi tuossa muumi yllätysmunaa, niin olikin vain se kotelo muttei yllätystä ollenkaan.
minkähän firman munia nuo on, pitää joku valitus tehdä kyllä. oli niin pettynyt lapsi, kun se yllätys olis ollut niin odotettu, joku kiva muumi juttu
 
meillä sama juttu..eilen kaupasta itse sai valita minkä yllätysmunan ottaa ja sit oli tyhjä ku tänään sai syödä sen..laitan tässä jossain vaiheessa sähköpostia siihen s-postiosoitteeseen minkä löysin siitä munasta.
 
äiti
Alkuperäinen kirjoittaja pietu-:
Ohhoh. Virheellinen erä ollu kyllä. Meillä tullu noista munista avaimenperiä.
poika meillä sai myös avaimenperän ja siis samalla kauppareissulla samasta "lavasta" ne ostettiin. Vielä on tuolla yksi syömättä, saa nähdä onko sekin tyhjää täynnä
 
meil on ollu myös pari pettymystä kun ei oo ollu yllätystä.Mutta olen kyllä aina laittanu valituksen liikkeelle.Kerran sain kyl ihan mukavasti karkkia ja yllätyksen.Joten lapsukainen oli sitten tyytyväinen
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja PUOLI8:
NO VOI VOI-- jos lapsenne ei pahempia pettymyksiä elämässä saa, niin kiittäkää näistä edes. Lapset tarvii turhaumia, ne kasvattaa!
Ok., eli jos käy kymmenen avioliittovuoden jälkeen ilmi, että ukkosi on tuhkamuna puheistaan huolimatta, pettymys on sinulle suureksi hyödyksi koska ne kasvattavat ihmistä. Itse olet 40v ja tulee kiire laittaa omaisuus jakoon ja etsiä tuleville lapsille uusi isä.
 
Puoli8
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja PUOLI8:
NO VOI VOI-- jos lapsenne ei pahempia pettymyksiä elämässä saa, niin kiittäkää näistä edes. Lapset tarvii turhaumia, ne kasvattaa!
Ok., eli jos käy kymmenen avioliittovuoden jälkeen ilmi, että ukkosi on tuhkamuna puheistaan huolimatta, pettymys on sinulle suureksi hyödyksi koska ne kasvattavat ihmistä. Itse olet 40v ja tulee kiire laittaa omaisuus jakoon ja etsiä tuleville lapsille uusi isä.
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ...siis hei kuitenkin teillä itkettiin SUKLAAmunia, ei sen kummempaa? vai?
 
"Muna"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti;19914071:
Tyttö juuri söi tuossa muumi yllätysmunaa, niin olikin vain se kotelo muttei yllätystä ollenkaan.
minkähän firman munia nuo on, pitää joku valitus tehdä kyllä. oli niin pettynyt lapsi, kun se yllätys olis ollut niin odotettu, joku kiva muumi juttu
Ei se muna tyhjä ollut, siellä oli näkymätön lapsi Ninni.
 

Yhteistyössä