tytsi-89 mitä sä oikein ajat takaa

Apua, miten voitte aikuiset ihmiset kokea nuoren naisen ajatukset uhkaavina. Kyllä, ne voivat olla fanaattisia toisinaan, mutta sehän kuuluu ikään.
Ei tarvitse pitkää psykologian koulutusta taakseen, jotta voi tulkita nämä teidän reaktionne :LOL:
 
Sitä mä en ymmärrä että mitä pahaa siinä on jos toinen hakee sitä huomiota ja joku toinen sitten sitä antaa? Voihan olla ettei esim. saa sitä kaipaamaansa huomaamista muualta? Mitä se on keneltäkään pois? Toisest korvast sisään ja toisest ulos jos ärsyttää, eikä kaikkea ole pakko lukea eikä jokaista aloitusta avata, eikös vaan. :) Rauha maassa ja lähdetään nukkumaan.. :D
 
No lapsihan haluaa olla vanhempi ja aikuisempi kuin mitä on. Toisaalta hellyyttävä, toisaalta s.aamarin ärsyttävää. TUnnistan jotain piirteitä omasta murkustanikin..
Mutta turha lasta on alkaa nälvimään. Ettehän (toivottavasti) te mene uhmaikäsenkään kiukkuun mukaan niin älkää nyt alakako toiselle riehumaan kun hän haluaa vähän päteä ja jutella "aikuismaisesti". ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 23:43 Pikkuäiti kirjoitti:
Sitä mä en ymmärrä että mitä pahaa siinä on jos toinen hakee sitä huomiota ja joku toinen sitten sitä antaa? Voihan olla ettei esim. saa sitä kaipaamaansa huomaamista muualta? Mitä se on keneltäkään pois? Toisest korvast sisään ja toisest ulos jos ärsyttää, eikä kaikkea ole pakko lukea eikä jokaista aloitusta avata, eikös vaan. :) Rauha maassa ja lähdetään nukkumaan.. :D
Peesi :flower: . Eikö jokainen meistä ole ollut joskus nuori ja ehdoton?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 23:45 senni kirjoitti:
No lapsihan haluaa olla vanhempi ja aikuisempi kuin mitä on. Toisaalta hellyyttävä, toisaalta s.aamarin ärsyttävää. TUnnistan jotain piirteitä omasta murkustanikin..
Mutta turha lasta on alkaa nälvimään. Ettehän (toivottavasti) te mene uhmaikäsenkään kiukkuun mukaan niin älkää nyt alakako toiselle riehumaan kun hän haluaa vähän päteä ja jutella "aikuismaisesti". ;)
Mun mielestä suoranainen haukkuminen on yhtä paha kuin, että "isottelee" ylimielisesti "pikku-teinille" ja antaa ymmärtää, että tämän ikäisen tekstit eivät voisi olla vakavasti otettavia =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 23:57 tytsi-89 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 23:45 senni kirjoitti:
No lapsihan haluaa olla vanhempi ja aikuisempi kuin mitä on. Toisaalta hellyyttävä, toisaalta s.aamarin ärsyttävää. TUnnistan jotain piirteitä omasta murkustanikin..
Mutta turha lasta on alkaa nälvimään. Ettehän (toivottavasti) te mene uhmaikäsenkään kiukkuun mukaan niin älkää nyt alakako toiselle riehumaan kun hän haluaa vähän päteä ja jutella "aikuismaisesti". ;)
Mun mielestä suoranainen haukkuminen on yhtä paha kuin, että "isottelee" ylimielisesti "pikku-teinille" ja antaa ymmärtää, että tämän ikäisen tekstit eivät voisi olla vakavasti otettavia =)
Kultaseni, en ollenkaan epäile ettekö olisi täysin tosissasi =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 23:45 senni kirjoitti:
No lapsihan haluaa olla vanhempi ja aikuisempi kuin mitä on. Toisaalta hellyyttävä, toisaalta s.aamarin ärsyttävää. TUnnistan jotain piirteitä omasta murkustanikin..
Mutta turha lasta on alkaa nälvimään. Ettehän (toivottavasti) te mene uhmaikäsenkään kiukkuun mukaan niin älkää nyt alakako toiselle riehumaan kun hän haluaa vähän päteä ja jutella "aikuismaisesti". ;)
ja tässä tekstissähän ei ollut yhtään v.ittuilun ja nävimisen makua.. :whistle: :headwall:
 
älä noista välitä. mä oon aina rakastanut syvällisiä keskusteluja. jo nuorena(oonhan vieläkin =) )
Yksiä parhaimpia keskustelukumppaneita on 60v hierojani jonka kanssa olen jo 15 kesäisestä asti jutellut syvällisiä kun kaverit tykkäs pinnallisemmista puheenaiheista
 

Yhteistyössä