Tyttärestämme olemme ajatelleet jos saisi nimekseen

  • Viestiketjun aloittaja mitämieltä
  • Ensimmäinen viesti
no
Ei se paha nimi ole ollenkaan. Ja joka nimestä ny väännät mitä tahansa jos haluat, että nämä leijonanvääntäjät hiljentykööt.
Mutta ehdotan sellaista ihan ystävällisesti, että voisiko Leonan kans sopia joku muu kuin niin tavallinen Meri Tuulia? Meri Tuulia yhdistelmässä ei varsinaisesti ole mitään pahaa, muuta kuin että on kovin yleinen.. Mutta jotenkin se Leona kaipaa enempi jotain samantyylistä nimeä.. jotenkin tuntuu että tuo Meri Tuulia ei sovi siihen..? Mutta ei se siis paha ole.. mutta jotenki kaipaan vähän särmää nimeen.. Joku, mikä korostaisi Leona nimen kauneutta.
 
na
En pidä anteeksi vain Leonasta alkuunkaan. Toi Leo alussa häiritsee koska Leo on musta yks kamalimmista pojan nimistä. Toinen ja kolmas nimi on ihan kivat, joskin kovin kuluneet.
 
Musta periaatteessa ihan kiva nimi, mutta kun rupesin asiaa oikein mielessä vääntämään, niin Leona Meri Tuulia alkoi kuulostaa siltä että "Meri Tuulia esittää Leoa" siis Meri Tuulia as Leo, niinkun enkuksi selitettynä. Ne on nää suomenkielen taivutukset mua ennenkin vaivanneet, esmes nimi Marjatta tarkottaa musta vaan "olla ilman marjoja" :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ilokummitin:
Musta periaatteessa ihan kiva nimi, mutta kun rupesin asiaa oikein mielessä vääntämään, niin Leona Meri Tuulia alkoi kuulostaa siltä että "Meri Tuulia esittää Leoa" siis Meri Tuulia as Leo, niinkun enkuksi selitettynä. Ne on nää suomenkielen taivutukset mua ennenkin vaivanneet, esmes nimi Marjatta tarkottaa musta vaan "olla ilman marjoja" :ashamed:
:LOL: :D
 
Leona on kiva, noista muista en niin tykkää. Mutta mä tykkäänkin vähän erilaisista nimistä enkä sellaisista, jotka on joka toisella. :) toisaalta nehän on vaan toisia nimiä, Leona ehdottomasti ykkönen.
Tulee mieleen Leona Lewis.
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Wau! Mistäs olette napanneet nimen? Erikoinen, mutta ei ollenkaan keksityn väännöksen kuulonen! Ihana nimi!
No se brittipoppari tietenkin: Leona Lewis
Tuo kun tuli pinalle ni johan rupes leonia tulemaan ku sieniä sateella,joten ei mitenkään erikoinen tai omaperäinen.
 

Yhteistyössä