tyttö 11kk sano eilen ensimmäisen oikean sanan, eikä se oo mikään ihan tyypillisin ensisana :D

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
ap aloituksesta poiketen...

mein lapset on syöny 6kk iästä lähtien samaa ruokaa kuin me vanhemmat...niin ja juoneet oikeeta lehmän maitoa...hengissä ja hyvässä voinnissa ovat :)
 
Sara
Alkuperäinen kirjoittaja salva78:
Ihanaa kun täälä on niin täydellisiä ihmisiä, voi apua, jotain rajaa :headwall:
Meidän pojan eka sana vuoden paikkeilla oli kauko, siis television kaukosäädin. On vähän tekniikan mies.. Ja juu, ei oo saanu syödä sitä päivittäin :kieh:
No ei ehkä ole syönyt, mutta näköjään tuijottanut telkkaria aamusta iltaan, kun kerran kaukoo on oppinut hokemaan. Lapsiraukka, kamalaa ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ap aloituksesta poiketen...

mein lapset on syöny 6kk iästä lähtien samaa ruokaa kuin me vanhemmat...niin ja juoneet oikeeta lehmän maitoa...hengissä ja hyvässä voinnissa ovat :)
Varmasti hengissä, sitä en epäile... :eek: mutta miksi lehmän maitoa jos kerran ihmisiä on? ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hauskanen:
ihana..hauskan sanan valitsi.
Tietysti soijamaito tai luomuporkkanasose olisi ollut fiksumpi veto ja useimpien tämänkin ketjun äitien lapsen niin varmaan ovat sanoneet.

mulla alko tekeen mieli nakkeja..
:LOL:

Meillä pojan ensimmäinen sana oli auto.
Joo ja nakkeja syödään meilläkin silloin tällöin.

Koskaan ei voi näköjään tietää mihin tämän palstan aloitukset johtavat.
Tai no hmm, tarkemmin ajatellen, kyllä voikin.
 
vieras
Näin justiinsa.... Eilan oli kauheaa traamaa, kun osa porukasta ei harjaa alle 10kk ikäisen hampaita päivittäin, mutta tänään onkin ihan ok syötellä nakkeja alle 1 vuotiaalle ja niuhoja ne jotka ei syötä ja vouhottaa että siinä ois jotain ihmeellistä. Ja jos 11kk ikäisen lempiruoka on nakki ja jopa sanoo sen ekana sananaan niin paljonko on syönyt niitä. Ei kävis heti mielessä antaa tolla omalle 11kk ikäiselle nakkia käteen tai ylipäätäänruuaksi.
 
.
Minä olen sitä mieltä, että jos lapsi syö ns. normaaliruokaa hyvin, niin voi sitä välillä herkutellakin. Jos syön mäkissä, niin kyllä meidän neiti (nyt 1,5v) syö siellä myös. Ollaan ihan normaalipainoisia koko sakki...

Ja jos joku perkeleen niuho meidän meininkiä tuijottaa, niin voi mennä taaperoimettämään ihan muualle. Kukin tavallaan. Ja nakkejakin syödään.
 

Yhteistyössä