Tyttö ei haluaisi käyttää sukkahousuja,koskee varpaisiin kuulemma....

...tuota on jatkunut jo pitkään, tosi herkkä on jaloistaan, kengätkin koskee, sukat ja kaikki |O |O |O

Kynnet on lyhyeksi leikatut eikä muutakaan poikkeavaa varpaissa näy, mutta varmaan joskus on ollut jotain ja sen muistaa...

...ikää 3,5v
 
... on kuvioita ja sillon sinne nurjalle puolelle jää sellaisia lankoja joihin varpaat tai kynnet voi tarrata tai lanka voi oikein kiertyä varpaan ympärille. Tollaset suksikset kandee laittaa jalkaan rullaustyylillä eli et kerää koko "puntin" käsiin ja laittaa varpaat suoraan sinne "puntin" kärkeen.
Itsellä kokemusta tollasesta! Toivottavasti sattuminen loppuu tai inhottavat muistikuvat häipyy mielestä pikkuiselta!
 
millaset
Onko ne sukkahousut sellasia mitä saa esim H&M:lta edullisesti, eli niitä "leikattu ja ommeltu"-sukkiksia?
Jos niin ei meidänkään tytöt niistä tykkää enkä itekään laittais niitä jalkaan.
Mua jo ahdistaa kun nylonsukkikset on sellaset ja pitää kiskoa se sauma siitä varpaiden alle kun muuten se painaa.

Jos on noita niin ymmärrän tyttöjäsi hyvin.

Tai sitten on liian pienet kengät.
 
millaset
Ja sit toinen minkä oon huomannut, niin lasten sukkikset on usein tosi tiukoja, ja monet on meillä jääneet käyttämättä ja ostamatta koska niisä ei veri kierrä kunnolla.
Mulla itselläni lähtee heti varpaista lämpö ja tunto jo esim varvassukkia pidettäessä kun ei veri kierrä tarpeeksi.

Parhaita sukkiksia ovat ne mitä ainakin marketeissa myydään, puuvillaset, sellaset missä on muotoiltu jalkaterä ja tarpeeksi tilava muu osa. Muistaakseni merkki on Sidoste.
 
millaset
Alkuperäinen kirjoittaja huom!:
eihän ne oo liian pienet, että kun kiskot ylös vyötäröä niin varpaat menee "rullalle" kun niille ei ole tarpeeksi tilaa?
Joo meillä on aina mieluummin liian isot kuin ihan justit, koska ne vetää varpaat rullalle. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja millaset:
Onko ne sukkahousut sellasia mitä saa esim H&M:lta edullisesti, eli niitä "leikattu ja ommeltu"-sukkiksia?
Jos niin ei meidänkään tytöt niistä tykkää enkä itekään laittais niitä jalkaan.
Mua jo ahdistaa kun nylonsukkikset on sellaset ja pitää kiskoa se sauma siitä varpaiden alle kun muuten se painaa.

Jos on noita niin ymmärrän tyttöjäsi hyvin.

Tai sitten on liian pienet kengät.
Kaikenlaiset sukkahousut vaivaa, meillä on monenlaisia ja kaikki vaivaa...

Ihan tosi iso kiusa on, kun aina alkaa itkemään jos sukkia, tossuja tai melkein mitä vaan laittaa........en usko että koskaa niin paljon, varmasti on jäänyt joku pelko noista.... kengätkin on mieluummin isot kuin pienet ja nekin painaa toisinaan...
 

Yhteistyössä