Tyttö sai eilen pahan allergisen reaktion.





Ja näitä oli kaikkialla nivusista lähtien. Illalla alkoi tulla jo hieman kasvoihinkin.
Lääkärissä käytiin ja selvisi että tuli viikko sitten syömästään antibiottikuurista korvatulehdukseen.
Oli joku A:lla alkava nimi jo penisiliinin sukulainen.

Hitto vie jotta aamulla säikähdin mikä ihme lapsella oikein on.

Yö meni sitten puoliksi valvoessa kun en uskaltanut nukkua kun lääkäri sanoi että täytyi vahtia alkaako hengityskatkoa ja naama turvota.

Nyt syö tuollaista "vastalääkettä" tuohon ihottumaansa.

Loppu hyvin kaikki hyvin.
 
Auts, ei kivan näköistä :|

Meillä on ollut samanmoista esikoisella. Se ainoa antibiootti, joka hänen korvatulehduksiinsa tehosi, alkoi aiheuttaa pahaa nokkosrokkoa :kieh: eli Zithromax ja saman ryhmän tropit.

Kutiaa varmaan kivasti?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Mulla Amorion aiheutti just samanlaisen ihottuman jokunen vuosi sitten.. :(
Tytön kummi/miun kaveri sanoi että sen kaverin kaksosille oli käynyt kans noin. Että vissiin aika moni sille allerginen.
Itse en oo kyllä allerginen millekkään lääkkeelle eikä mies. Mut sit taas tytön kummi/miehen sisko on tälle samalle lääkkeelle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Auts, ei kivan näköistä :|

Meillä on ollut samanmoista esikoisella. Se ainoa antibiootti, joka hänen korvatulehduksiinsa tehosi, alkoi aiheuttaa pahaa nokkosrokkoa :kieh: eli Zithromax ja saman ryhmän tropit.

Kutiaa varmaan kivasti?
Joo kyllä se eilen kutisi. Oli osan raapinut varmaankin yölllä hieman verille. Mutta tuo lääke minkä antoivat tepsi tosi nopeesti koska nyt kun aamulla herättiin noita läiskiä ei oo enää paljoa.
 
K
huh, aika pahan näköinen.. Meillä on tuosta amorion kuurista pojilla mennyt vatsa aivan sekasi, kunnon vesiripuli. Mut sit zitromax kuuri taas on molemmille tehonnut.
Eilen sit nuorempaa käytin tk:ssa, niin lääkäri vain sano, että ei välttämättä amorionista se vatsan löysyys johtunut, että voi sitä vielä kokeilla. Arvatkaa suostuinko kuuria ottamaan? No en.. Mitä järkeä ottaa, kun seuraavana pv saa käydä taas uuden reseptin ja lääkkeen..
 
..
Mulla muuten "hauska" siinä ihottumassa oli, kun menin lääkäriin tosi pahan näköisenä, kasvot turvoksissa ja koko vartalo punaisena. Lääkäri kirjoitti sit MIETOA PERUSVOIDETTA lievään ihottumaan .. vasta tosiaan apteekissa huomasin ja eiku takas lääkäriin... Kutina oli muuten ihan käsittämön, eka kertaa itkin niin, et syynä oli kutina.. ihan kauheaa,..:(
 
Voi ei!Mut onneks on paranemaan päin! Meijän Veellä on ollu tammikuusta asti tosi kuivannäköstä ihottumaa ympäri kehoa, tk:ssa 4kertaa siitä kysyny, eivät ota mitään kantaa :headwall: Ensviikolla varmaan mentävä yksityiselle, jos ei rupee paranemaan. Paripäivää on aina poissa,mut sit nousee uudestaan.
Meillä muuten Amorion kuuri kans nosti pientä näppylää ukon täyteen, ja heräs huutamaan monta kertaa yössä
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
iso :hug: pienelle!

mä olin itse viikko sitten samannäköinen, naama lisäksi turvoksissa, silmät viiruina ja huulet 2x Mick Jagger, sairaalareissu.
Hui kamala! Mistä sait sen?
Suklaasta :kieh:

Lisätutkimuksia tulossa tällä viikolla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
iso :hug: pienelle!

mä olin itse viikko sitten samannäköinen, naama lisäksi turvoksissa, silmät viiruina ja huulet 2x Mick Jagger, sairaalareissu.
Hui kamala! Mistä sait sen?
Suklaasta :kieh:

Lisätutkimuksia tulossa tällä viikolla.
Onko ennen tullut suklaasta tuollaista?
 
Meillä down-tytölle tuli marraskuussa samanlainen ihottuma, virtsatietulehdus lääkkeestä. Reaktio tuli vasta 3 vikkon päästä kuurista. Samanlainen punainen ihottuma oli 3 päivää, neljäntenä muuttui sinertäväksi ja joutui sairaalaa illalla, tuhdusarvot oli 220, siellä sai kortisonia ja aamulla kun heräs kaikki olivat kadonneet, ottivat osastolle selvittääkseen mistä johtui kun kuurista niin kauan. Aamulla sai piememmän annoksen, laikut tulivat päivällä takaisin. Pari päivää oltiin sairaalassa ihan varmuutta ei saatu aiheuttiko lääke reaktion vai ensimmäistä kertaa puhjennut huuliherpes, kun sekin voi aiheuttaa sellaisen reaktion. Viikon verran söi tablettina kortisonia, annosta koko ajan pienentäen ja laikut katosivat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:
Voi ei!Mut onneks on paranemaan päin! Meijän Veellä on ollu tammikuusta asti tosi kuivannäköstä ihottumaa ympäri kehoa, tk:ssa 4kertaa siitä kysyny, eivät ota mitään kantaa :headwall: Ensviikolla varmaan mentävä yksityiselle, jos ei rupee paranemaan. Paripäivää on aina poissa,mut sit nousee uudestaan.
Meillä muuten Amorion kuuri kans nosti pientä näppylää ukon täyteen, ja heräs huutamaan monta kertaa yössä
Oisko sillä atoppiista ihottumaa?
Tuolla äitin miehen pienimmällä pojalla on kans sellasta. Kävivät kyllä yksityisellä mistä saivat kunnon voiteet siihen. Sille tulee aina talvella sellasta. Ja on tosi kuiva ja inhottavan näkönen.
 

Yhteistyössä