Tyttö tulee jos.....

Hih, hassuja uskomuksia!

Esikoista odottaessani mulla oli "tyttömaha", vauvalla "tyttösykkeet", hiukset ja iho voivat upeasti, karvojen ylikasvua en huomannut - ja poika tuli :) Saatiin jo rakenneultrassa selville sukupuoli, ja koko loppuraskauden sain hokea - neuvolaa myöten - kaikille, että "ei, kyllä se on poika, vaikka mulla onkin tyttömasu" :D

Mutta kyllä mullekin tuo vähäkarvaisuus kelpaisi!
 
Kuulleeni ystävältä että on kiukkuinen jos on kahden naisen hormoonit :snotty:
Elikkä masu-asukki olisi tyttö...
Itse olin pojasta rauhallinen ja kaiken nielin :xmas:
Nyt sitten olen niin suuna kaikille että |O
Palaan kertomaan asiasta viim. kesäkuun puoli välis :heart:
 
Voisinpa melkein minakin allekirjoittaa tuon. Poikia odottaessa ei karvankasvu muuttunut millaan lailla mutta nyt sitten tassa raskaudessa alussa saarikarvat kasvoi entiseen malliin kunnes yxkax lakkasivat kasvamasta melkein kokonaan. Neljan ultran perusteella tytto tulossa :heart:
Juu, ja kiukkunen olen ku persieseen ammuttu karhu :D
 
Kaksi tyttöä synnyttäneenä, ni mie olin kuin persiille ammuttu karhu raskausaikana.. Suutuin pienemmästäkin :ashamed: .

Mutta tässä raskaudessa oon ollut rauhallinen.. Jospa se ois poika. Kaikki ainakin niin sanoo.
 
Neuvolassa sanoi täti kun toista odotin et taitaa tyttö tulla, koska mulla meni se tumma viiva ihan koko mahan läpi, siis alkoi aivan karvojen juurelta ja jatkui vielä navan yli pitkälle.
Tyttöhän sieltä sit tuli. Kun esikoista odotin niin viiva ylsi vain napaan ja se oli poika!
Nämäkin on ihan niitä vanhan kansan uskomus juttuja...
Karvojen kasvua en ole edes hoksannu koskaan ajatella... Täytyy nyt kolmannen kans seurata sitä :LOL:
 
tää on mukava ketju :saint:
Rakenneultra viikon päästä. Mut mulla karvat kasvaa hurjasti niinku aina ja maha täys tummaa karvaa :x , linea negraa ei ole ollenkaan. Masu nii pieni, et ei sitä ees kunnolla nää... ja oon kyllä nii kärttynen ja lyhytpinnainen, mitä en yleensä ole... jännittävää mitä ultrassa sanotaan :whistle:
 
Heh, meillä kromosomitutkimuksen mukaan tulossa poika, mutta karvat eivät kyllä kasva sitäkään vähää kuin normaalisti, vaikka mulla pitäis jo ikäni puolesta (40 vee) karata bikinirajat ja muut "korviin". Mutta kun ei niin ei.

Vatsanahka on ainoa jossa on vaaleaa nukkaa, mutta epäilen sen nousseen vain pystyyn nyt kun vatsanahka on niin pinkeänä. Rinnat kasvoivat 2 kuppikoolla ekan 3. aikana, kynnet kasvavat ja ovat kovat (normaalisti todella hauraat kynnet), hiukset kasvavat hurjasti, iho on huippukunnossa ja söisin makeata taukoamatta jos saisin... Masuasukin syke on ollut 150, joten "tyttöoireilla" poika tulossa :wave:


Czarina ja Lilliputti rv 17+5
 
täällä kans...säärikarvoja saa ajella ehkä kerran kuussa ja muutenkaan karvoitus ei oo lisääntyny, tissit kasvaa sopivaa vauhtia, ärtynyt olen ihan älyttömästi, siis herkkähermoinen todella..ja meille on tulossa 99% varmuudella POIKA!

AE ja Ukkeli 33+4
 
meille tyttö tulossa ultran mukaan ja mulla on karvat kyllä kasvaneet todella paljon, tavallisesti kun eivät paljon kasva. Linea Negraa ei ole ja tunteet vaikka ovat kyllä ailahdelleet paljonkin eivät ole yhtä pahat kuin vaikka ennen menkkoja tavallisesti. Tosin silloin ovatkin aivan kamalat...
pahaa oloa mulla on kyllä ollut aivan hirveän paljon, niin paljon että jouduin sairaalaan tiputukseen kahdesti ja edelleen vkolla 21 tulee välillä oksut... sehän on tytön merkki! Mahasta on veikattu sekä poikaa että tyttöä.
 
Meille 4d:ssä veikattu tyttöä

-karvan kasvu on hidastunu huomattavasti
-linea negraa ei ollenkaa (esikois pojasta tuli koko masun mittanen viiva)
-ärtysämpi oon nyt ollu
-makeeta voisin syödä elääkseni
-oksentelua ei ollu ollenkaa alkuraskaudessa (tosin ei esikoisen odotuksessakaan)
-tissit kasvo heti alussa huomattavasti isommiks
-poikamasu, ei leviä sivuille
-naama kukkinu alusta alkaen
 
tyttönen tulossa ja en kyllä valitettavasti voi yhtyä tähän väitteeseen, joka suihkureissulla saa ajaa ja silti pääsee sänki välistä pilkottamaan :x :x

ja SYKKEISTÄ niin eipä tällä rincessalla ole mitään "tytön" sykkeitäkään :LOL:
ihan samoja lukemia kuin 2 aikaisemmasta pojastakin olleet... 140-160
 
meillä viikkoja tasan 38 tänään. pienen, siis iiihan pienen linea negran voin ehkä havaita joka jatkuu navan yli mut sen huomaa vain oikeessa valossa, en tie sit tuosta...
muutamia haivenia navan ympärillä, perse levinny, jenkkakahvoissa ihanat punaset arvet, ja reidet on ympäröity raskausarvilla, eli griittiset mitat tissit mukaan luettuna on arvissa, sen puolesta olis tyttöä ootettavissa.
kuikkunenkin olen ollu koko raskauden ja vkolla 28 sanottiin tyttö sama vkolla 21 sanottiin et ei ole mtn ylimääräisatä siellä...
kai se se tyttö sit on, kaikki on nimittäin ostellu jo kaikkee vaaleenpunaista vaik oon sanonu et mikää ei ole varmaa??? jos tulee poika niin ekan vuoden se on sit vaaleen punasissa kuteissa... :D

onnea mamitsu! :heart:
 

Yhteistyössä