Tyttö tuli kännissä kotiin, raahasi tänne myös jonkun pojan.

  • Viestiketjun aloittaja teinitytön äippä
  • Ensimmäinen viesti
42
Tottakai jokainen teinin vanhempi toivoisi, että oma lapsensa osoittaisi järkeä ja viettäisi iltansa vaikka poltellen pilveä ystäviensä kanssa ja pelaillen trivial pursuittia, mutta valitettavasti monet viettävät aikaa viinan ja sekoilun parissa.
 
kkkl
Alkuperäinen kirjoittaja 420:
Ihania nämä teidän vastaukset!

Huomaa hyvin, että pienten lasten vanhemmilla ei ole ollenkaan realismia. Tyttö on jo turvassa, sehän on kotonaan. Maheton känni on jotain, jonka esiintymistä pitää pyrkiä estämään, mutta se ei ole kovin helppoa.
ei ne kaikki pojat mitään hyväksikäyttäjiä ole luultavasti vaan on ihastunut tyttöön ja katsoi että tyttö pärjää.
 
Nii
Miksi te hommaatte lapsillenne lukkoja joihin ei ole vara-avainta? JOs todellinne hätä tulee niin ovi on saatava auki eikä odotella paria tuntia että josko se meidän nuppu ovensa avaa. Tyttö tuli sentäs kotiin ja oli jotenkuten tolkuissaan, tuskin huoneessa muuta tapahtui kuin nukkumista. Tai sitten täytyy pojalla olla todella hyvät hermot!
 
ÖÖ
Joo en minäkään laittasi / antaisi laittaa teinin oveen lukkoa! Oon ap:n kirjoituksen perusteella aika huolissaan tytön tilasta. Kuitenkin vasta 15-vuotias, ei aikuinen!!!
 
Ensin: sille pojalle olisin sanonut "kiitos kun toit meidän xxxxx:n kotiin turvallisesti, mutta menepä nyt sinäkin kotiin, hyvää yötä" työntäen poikaa määrätietoisesti kohti ulko-ovea.

Ja tytön kunto olisi saatava tietoon, esim. mitä on juonut ja paljonko. Alkoholimyrkytys voi tappaa. Ovi auki ruuvaamalla lukko irti. (ja sitten ei enää lukkoa siihen oveen, ovenkin vois tosiaan poistaa väliaikaisesti )
 
No, ensiksikin mielipiteeni tuohon lukkoasiaan, kyllä mielestäni voi nuoren huoneessa lukko olla. Olisin itsellekin sellaista toivonut. 15-vuotias jo kaipaa omaa aikaa vaikkapa masturbointiin! Oma tyttöni kyllä saa lukon oveensa jos sellaisen isona haluaa, kunhan nyt huone ei ole 24/7 lukossa ja me vanhemmat saamme siellä vierailla.

Mutta tuo AP:n tilanne! En minä nyt usko että se poika siellä tyttöä on raiskaamassa, mutta kokonaisuus huomioon ottaen, se poika saisi painua kotiinsa, ja tyttö selvittää päänsä.

Ja ihan varmasti löytyisi välineet jolla sinne huoneeseen pääsisin, ja tasan tarkkaan sinne menisin vaikka moottorisahalla. Paitsi että minun mies kyllä ehtisi mennä sinne ennen minua... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja 420:
Ihania nämä teidän vastaukset!

Huomaa hyvin, että pienten lasten vanhemmilla ei ole ollenkaan realismia. Tyttö on jo turvassa, sehän on kotonaan. Maheton känni on jotain, jonka esiintymistä pitää pyrkiä estämään, mutta se ei ole kovin helppoa.

Mulla on kokemusta teinistä.
Ja ovia ei lukkoon laiteta varsinkaan jos tuossa kunnossa kotiin tulee.
Ja poika omaan kotiinsa nukkumaan vaikka olisi miten vain ollut huolehtimassa tyttöä kotiin.


 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
saikohan ap tytön avaamaan oven lopulta
N. tunnin maanittelun jälkeen poika avasi oven. Sanoi minulle että tyttö ei antanut avata ovea mutta poika avasi oven tytön nukahdettua. Tentatessani häntä sain selville että rannalla he olivat iltansa viettäneet ja tyttö oli juonut 6 kaljaa ja pari viinahörppyä ystävältään.

Ennen lähtöään poika esitteli itsensä ja pyysi anteeksi koko tilannetta. Hän oli minulle tosi kohtelias. Kysyin haluaako hän jäädä yöksi mutta lähti mieluummin kotiinsa, kyytiä ei huolinut koska asuu lähellä. Tytölle hän lähetti sellaisia terveisiä että toivottavasti vielä tavataan.

Tytön kanssa äsken juteltiin eilisistä tapahtumista, saatiin sopu aikaan. Luulen hänen ymmärtäneen mitä riskejä alkoholiin liittyy. Rangaistukseksi annoin tytölle iltameno-kiellon viikoksi, se on ainakin ennen meillä toiminut hyvin. Ja napisematta hän otti rangaistuksensa vastaan.

PS. Jotkut kyselivät miksi tytön ovessa on lukko, sen takia, koska meillä on 2v,5v,5v,7v ja 8v pojat jotka eivät anna siskolleen edes hetken rauhaa. Lukko oli ratkaisu siihen että tyttö saa tehdä läksynsä rauhassa ja muutenkin, tarvitseehan 15v nuorukainen omaa rauhaa ja yksityisyyttä.

Tekstieni perusteella kuvittelette minut varmaan huonoksi ja liian rennoksi äidiksi. Se saattaa olla totta, mutta meillä tämä kasvatustyylini on toistaiseksi toiminut ihan hyvin. Ja eiköhän kaikki saa lapsensa kasvattaa omalla tyylillään, kunhan ei heitä heitteille jätä ;)

Kiitos anteeks ja näkemiin, minun stoorit olivat tässä! ;)
 
Dii
Hyvä että ap;llä kotona nyt selkesi homma. Tuohon lukkohommaan kommentoin, että on meilläkin väliovissa ihan valmiina lukot ja myös vanhimmalla pojalla omaan huoneeseensa avain, muuten nuorimmaiset ovat jatkuvasti siellä, kielloista huolimatta.
Meillä on oma avain joka käy jokaikiseen oveen kotonamme.
 
Minusta oli positiivista, että tytöllä oli kaveri (joka nyt sattui olemaan eri sukupuolta) , jonka ansiosta tyttö pääsi turvallisesti kotiin selviämään.
Se hyväksikäyttö olisi kyllä ollut paljon todennäköisempää siellä rannalla sammuneena kuin kotona.

Saattajapoika vaikutti ainakin ap:n tekstin perusteella ihan fiksulta kaverilta ja minä olisin saattanut jopa yllättää itseni ja vääntää pullat pöytään palkkioksi taka-ajatuksena toive, että noin herrasmiesmäinen poika voisi jatkossakin olla tyttären seuralaisena :D

 
frtgyuik
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Mielenkiintoinen käsitys täällä poikalapsista... Ainahan ne sammuneita "meidän Liisoja" koittaa raiskata
Samaa ihmettelin. Kun vielä tutkimukset osoittavat, että myös pojat kokevat seksuaalista häirintää tyttöjen taholta, eivät vain puhu siitä niin paljon mitä tytöt. Onhan totta, että myös pojat seksuaalisesti ahdistelevat tyttöjä. Mutta ketjussa se asetelma, että tyttö aina viaton, ja paha poika tulee ja raiskaa heti, kun silmä välttää. Ei ole ihan noin. Ja tässäkin tapauksessa poika oli ilmeisen fiksu. Kunnioitetaan molempia sukupuolia näissä asioissa. Tärkeintähän kuitenkin on, että ketään ei raiskata eikä kohdella kaltoin. Ap:lle voimia teinin kanssa, kyllä se siitä. Arestia vain.
 
eros-jari
ite pelkästään siitä syystä riehuisin että ois kerrankin lupa. styroksiovi upperkutilla paskaks ja irti saranoilta, jätkä saunasolmuun ja tytär kolmesta siideristä moskovan liepeille vierotushoitoon ilman että siellä entisessä sotavankilassa edes saadaan tietää mistä ollaan vierottamassa
 
Alkuperäinen kirjoittaja 420:
Ihania nämä teidän vastaukset!

Huomaa hyvin, että pienten lasten vanhemmilla ei ole ollenkaan realismia. Tyttö on jo turvassa, sehän on kotonaan. Maheton känni on jotain, jonka esiintymistä pitää pyrkiä estämään, mutta se ei ole kovin helppoa.
Realismia!? Että sen pitäisi olla hyväksyttävää, että tyttö jo teini-ikäisenä raahaa tuntemattomia miehiä sänkyynsä? Huh huh..... |O
 
"suski"
Kyllä noin voi käydä kun on kännissä, että tulee raahattua joku kolmijalkainen kotio. Aivan normia. Ja kyllä nuorille pitää antaa rauha silloin kun harrastavat seksiä. Silloin ei pysty avaamaan äidille ovea vaikka äiti sitä tahtoisikin.
 
hysteeriset mammat ollut taas vauhdissa. Mä tulin tossa iässä joka vkl päissäni himaan ja roudasin jonkun kantturan messiin. Mutsi käski vaan vetää sänkyy irti seinästä, että ei rynkytys häiritse sen unia.
 
huuh
Huomenna täällä sitte lukee kuinka se pani sun sammunutta tyttöä :(( tai siis käytti hyväksi tiedottomassa tilassa olevaa.. Poika kotiisa..MARS..
Voi helvata sentään, oikeasti ehkä 5 % teinipojista kykenisi tuommoiseen/tulisi mieleen tehdä jotain tuollaista tytön kotona,vanhempien ollessa paikalla.
Tuntuu että aikuiset on täysin vieraantuneita teini-iästä ja kaikki teinit ovat mahdottomia hirviöitä joilla ei omia aivoja ole ollenkaan(ja jos onkin, kaiken päätarkoituksena on seksi)..
Silloin harvoin kun minulla oli teini-ikäisenä joku poika yökylässä, oli käytös samanlaista kuin tyttökavereiden kanssa(kyllä,poikia voi olla myös kavereina..), tai sitten juteltiin ja saatettiin pussata.
Seksiäkin harrastin, mutta en koskaan öisin tai vanhempien ollessa paikalla. :D
 
u
ilmeisesti on ihan mahdotonta että tytöllä voisi olla poika KAVERINA. . .. aivan käsittämätön ajatusmaailma minulle. Minun tytöllä on ollut poikia kaverina 2 v lähtien: paras kaveri on vieläkin sama poika kuin 2 vuotiaana. Lisäksi hänellä on monia monia muita poikia kavereina, kait meillä enemmän ramppaa poikia kuin tyttöjä.
 

Yhteistyössä