Tyttö vai poika?

  • Viestiketjun aloittaja kjgh
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
[
WAAAUUUU!!! Tämä tosiaan todisti, että tarkkikset on useammin tyttöjä!! Jep jep. Oliskohan kuitenkin jostain ihan faktatietoa saatavilla... aivan varmasti poikia on prosentuaalisesti enemmän erityisluokalla.
Aivan varmasti onkin. :D Meilläkin oli 7 ja me tytöt ei oltu silloin siellä käytöshäiriöiden vuoksi, vaan sen takia, kun poissaolovihoista loppuivat sivut kesken.
Tai no, kai se on sekin jonkinmoinen käytöshäiriö, kun ei koulu vaan kiinnostanut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja voi huoh.:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja niih:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Paitsi että eihän mielipidettä saa sanoa, kun sitten lapsettomat tulevat vinkumaan, että voi voi, kun saisi sen lapsen ylipäätään.
Ymmärtäisit sen takuulla jos kärsisit lapsettomuudesta etkä tulisi raskaaksi aina tuosta vain..
Tähän samaan törmää monissa muissakin keskusteluissa. Esim. jos valittaa että vauvan kanssa on rankkaa tms.

Silloinhan lapsettomuudesta kärsinyt, mutta lapsen myöhemmin saanut ei oikeastaan olisi oikeutettu koskaan valittamaan normaaleista asioista, ei koskaan tuntemaan pettymystä mistään lapseen liittyvästä?

Toisen suuri murhe ei tee muiden murheista pienempiä. Lapsettomuus on rankkaa, mutta ei sillä voi mitätöidä muiden huolia ja murheita kuten ei millään muullakaan elämän vastoinkäymisellä :)

Lapsettomuuden kokenut harvemmin valittaa toisarvosista pikku asioista.
Jaa, no sitten lapsettomuus on varsin puhdistava kokemus;)

Mun tuntemat lapsettomuudesta kärsineet ovat kyllä lapsen saatuaan valitelleet ihan niitä samoja elämän murheita kuin muutkin.

Ja onhan sitä muitakin suuria murheita kuin lapsettomuus, eivätkä vaikeudet kenestäkään valitettavasti tee automaattisesti iloista optimistia.
Itselläni on lapsettomuustaustaa, enkä kyllä sanoisi sitä mitenkään puhdistavaksi kokemukseksi, kasvattavaksi kylläkin. Joskus ajattelin itsekin, miten kiva olisi, että saisi lapsia sitä ja sitä sukupuolta ja mielellään tässä järjestyksessä-kun lapsia ei sitten kädenkäänteessä tullutkaan, todettiin molemmat miehen kanssa, että aivan se ja sama kumpi tulee, kunhan tulisi. Ja onneksi tuli ja vielä kaksin kappalein. :heart:
 
vieras
Niin, siksi olikin hymiö... Tarkoitin että lapsettomuus lienee puhdistava kokemus jos sen ansiosta ei valita pienistä murheista enää ollenkaan.

Pötypuhetta. Minä sairastuin nuorena ja lapsista ei ollut mitään toivoa. Kun myöhemmin kuitenkin lapset sain, olen ihan yhtä lailla valittanut valvotuista öistä, säästä ja rumasta muodista ja tuntenut myös negatiivisia tunteita lapsia kohtaan positiivisten ohella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin, siksi olikin hymiö... Tarkoitin että lapsettomuus lienee puhdistava kokemus jos sen ansiosta ei valita pienistä murheista enää ollenkaan.

Pötypuhetta. Minä sairastuin nuorena ja lapsista ei ollut mitään toivoa. Kun myöhemmin kuitenkin lapset sain, olen ihan yhtä lailla valittanut valvotuista öistä, säästä ja rumasta muodista ja tuntenut myös negatiivisia tunteita lapsia kohtaan positiivisten ohella.
Niin on valitettu ja väsytty täälläkin ja mietitty josko myis lapset eniten tarjoavalle-ei se lapsettomuus kenestäkään pyhimystä tee. Sen se kuitenkin opetti, etten katso itselläni olevan oikeutta olla pettynyt lapseni sukupuoleen, lapsi on aina niin paljon enemmän kuin sukupuolensa.
 
OT mut
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Miten noit poikii syntyyki noin paljon? Tuntuu et niitä putkahtaa joka paikasta
Jaa-a.

Mun kaveripiirissä oli 2 vuotta sitten todellinen "poikabuumi", 2 lukuunottamatta kaikille tuttavilleni tuli poika.

Nyt taas tämän ja viime vuoden aikana lapsen saaneet ( 9 tuttavaa ) on KAIKKI saaneet tytön :-D 2 kaveria ois vielä ennen toukokuuta, joiden pitäisi saada lapsi, katsotaan miten käy ;)
 
hohhoijaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Miten noit poikii syntyyki noin paljon? Tuntuu et niitä putkahtaa joka paikasta
Ja tämä liittyi aiheeseen miten?
Eikö niitä sais sit syntyä?
Kyllähän niitä tyttöjä ja poikia edelleen syntyy aika fifty-fifty.
no emmä nyt sitä vittu tarkottanu ettei niit sais syntyä.. -.- niit tuntuu syntyvän vaa nykysin aika paljon, totesin asian vaa.kaikil tutuillaki paljon poikii.. et vittu anteeks nyt kauheesti jos ei liittynyt asiaan
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Poika.

Kun pojat on vaan niin mahtavia!
Ja kun me EN oo se prinsessatyyppi. En tajuu tyttöjen juttuja ollenkaan.
Ja sit tytöt on niin kamalia äideilleen murrosiässä...
:LOL: :xmas:

Tää oli kuitenkin parempi perustelu kun se että tytöt on vaan niin ihania????
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
[
WAAAUUUU!!! Tämä tosiaan todisti, että tarkkikset on useammin tyttöjä!! Jep jep. Oliskohan kuitenkin jostain ihan faktatietoa saatavilla... aivan varmasti poikia on prosentuaalisesti enemmän erityisluokalla.
Aivan varmasti onkin. :D Meilläkin oli 7 ja me tytöt ei oltu silloin siellä käytöshäiriöiden vuoksi, vaan sen takia, kun poissaolovihoista loppuivat sivut kesken.
Tai no, kai se on sekin jonkinmoinen käytöshäiriö, kun ei koulu vaan kiinnostanut.
Itsekin olin viimeisen ( 9luokan ) tarkkiksella ja meitä oli 5 poikaa ja minä tyttönä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
[Niin on valitettu ja väsytty täälläkin ja mietitty josko myis lapset eniten tarjoavalle-ei se lapsettomuus kenestäkään pyhimystä tee. Sen se kuitenkin opetti, etten katso itselläni olevan oikeutta olla pettynyt lapseni sukupuoleen, lapsi on aina niin paljon enemmän kuin sukupuolensa.
Ei tietenkään, mutta kai sitä silti saa jompaa kumpaa toivoa odotusaikana? En mäkään pettyis poikaan, mut haluaisin vaan ennemmin toisen tytön. Tosin en ole edes raskaana ja tuskin tulen olemaankaan ihan heti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
[Niin on valitettu ja väsytty täälläkin ja mietitty josko myis lapset eniten tarjoavalle-ei se lapsettomuus kenestäkään pyhimystä tee. Sen se kuitenkin opetti, etten katso itselläni olevan oikeutta olla pettynyt lapseni sukupuoleen, lapsi on aina niin paljon enemmän kuin sukupuolensa.
Ei tietenkään, mutta kai sitä silti saa jompaa kumpaa toivoa odotusaikana? En mäkään pettyis poikaan, mut haluaisin vaan ennemmin toisen tytön. Tosin en ole edes raskaana ja tuskin tulen olemaankaan ihan heti.
Kukin saa mun puolesta toivoa mitä haluaa, vaikka itse en toivonut kummastakaan kumpaakaan-mietin kyllä onko lapsi tyttö vai poika, minkäluonteinen jne. mutten erityisemmin toivonut toista sukupuolta. Sitä on kuitenkin vaikea ymmärtää, että joku ihan oikeasti pettyy lapseensa sukupuolen takia-silloin ei mun mielestä kannattaisi lasta edes tehdä, jos on mahdollista, että on "väärää" sorttia.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Miten noit poikii syntyyki noin paljon? Tuntuu et niitä putkahtaa joka paikasta
Ja tämä liittyi aiheeseen miten?
Eikö niitä sais sit syntyä?
Kyllähän niitä tyttöjä ja poikia edelleen syntyy aika fifty-fifty.
no emmä nyt sitä vittu tarkottanu ettei niit sais syntyä.. -.- niit tuntuu syntyvän vaa nykysin aika paljon, totesin asian vaa.kaikil tutuillaki paljon poikii.. et vittu anteeks nyt kauheesti jos ei liittynyt asiaan
Just siltä tuo kommenttisi kuulosti.
Että ihan kun niitä ei sais syntyä..että anteeksi vain sullekin!!
 
vielä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Miten noit poikii syntyyki noin paljon? Tuntuu et niitä putkahtaa joka paikasta
Ja tämä liittyi aiheeseen miten?
Eikö niitä sais sit syntyä?
Kyllähän niitä tyttöjä ja poikia edelleen syntyy aika fifty-fifty.
no emmä nyt sitä vittu tarkottanu ettei niit sais syntyä.. -.- niit tuntuu syntyvän vaa nykysin aika paljon, totesin asian vaa.kaikil tutuillaki paljon poikii.. et vittu anteeks nyt kauheesti jos ei liittynyt asiaan
Just siltä tuo kommenttisi kuulosti.
Että ihan kun niitä ei sais syntyä..että anteeksi vain sullekin!!
no en nyt sellasta rupeaisi sanomaan etteikö saisi syntyä.. pojat on ihan yhtä ihania kun tytöt. et vähän väärin kyl ymmärsit viestini merkityksen
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vielä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Miten noit poikii syntyyki noin paljon? Tuntuu et niitä putkahtaa joka paikasta
Ja tämä liittyi aiheeseen miten?
Eikö niitä sais sit syntyä?
Kyllähän niitä tyttöjä ja poikia edelleen syntyy aika fifty-fifty.
no emmä nyt sitä vittu tarkottanu ettei niit sais syntyä.. -.- niit tuntuu syntyvän vaa nykysin aika paljon, totesin asian vaa.kaikil tutuillaki paljon poikii.. et vittu anteeks nyt kauheesti jos ei liittynyt asiaan
Just siltä tuo kommenttisi kuulosti.
Että ihan kun niitä ei sais syntyä..että anteeksi vain sullekin!!
no en nyt sellasta rupeaisi sanomaan etteikö saisi syntyä.. pojat on ihan yhtä ihania kun tytöt. et vähän väärin kyl ymmärsit viestini merkityksen
Asia selvä ;) Hyvä kun ollaan asiasta samaa mieltä ;)
 
miisa
Olen toivonut omaa tytärtä jo lapsesta asti. Esikoinen on ihana poika ja muutama kuukausi sitten meillä syntyi se kauan odotettu tyttö :)
Nyt kun on molemmat ei oikeastaa ole väliä kumpi seuraava lapsi on, jos sellainen joskus meille suodaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja miisa:
Olen toivonut omaa tytärtä jo lapsesta asti. Esikoinen on ihana poika ja muutama kuukausi sitten meillä syntyi se kauan odotettu tyttö :)
Nyt kun on molemmat ei oikeastaa ole väliä kumpi seuraava lapsi on, jos sellainen joskus meille suodaan.
Että vaikka viisi poikaa lisäksi kunhan vaan on se oma tyttö?
Onnea tytöstä!
 

Yhteistyössä