tyttöjä piisaa

  • Viestiketjun aloittaja 4 Rinsessaa
  • Ensimmäinen viesti
4 Rinsessaa
Nyt loppuu tyttöjen nimet kesken, saimme muutama päivä sitten tietää että meidän "poika" onkin kaksostytöt (ei identtiset)... Meillä on jo ennestään 2 tyttöä. Että silleen, ainoat kaksoset suvussa on nyt sitten meille tulossa.
 
NOELINA
Voi onnea =)
Just mietin että Noelina on aika ihana nimi =) Meillä on yks tyttö ja toista vauvaa odotan ( rv 35+0) rakenneultrassa sanoivat että näyttää tytöltä, mutta asia varmistuu vasta synnytystapa-arviossa parin viikon päästä.. Mulla on tyttötunne mutta masu on "poikamasu"....
 
4 Rinsessaa
Toivottavasti Noelina saat tytön, meillä mies olisi vähän poikaa kaipaillut. Lisäksi arveluttaa tietenkin vähän miten sitä kaksosten kanssa pärjää kun on siis kaksi isompaakin (syntymän aikoihin 7v ja 4v)
 
Täältä löytyy yksi sun kohtalotoveri. Eli meillä kans kaksi tyttöä ennestään 04 ja 07 syntyneet ja nyt odotetaan kaksoistyttöjä. Raskausviikkoja nyt 34+2, eli synnytys alkaa pikkuhiljaa lähestyä. Milla viikoilla sinä olet ?

Senni
 
eeewiie
Alkuperäinen kirjoittaja NOELINA:
Voi onnea =)
Just mietin että Noelina on aika ihana nimi =) Meillä on yks tyttö ja toista vauvaa odotan ( rv 35+0) rakenneultrassa sanoivat että näyttää tytöltä, mutta asia varmistuu vasta synnytystapa-arviossa parin viikon päästä.. Mulla on tyttötunne mutta masu on "poikamasu"....

Minkälainen on poikamasu? :) Ja mitä synnytystapa-arviossa tehdään?
sielä siis selviää varmemmin vauvan sukupuoli?
 
hm
Alkuperäinen kirjoittaja eeewiie:
Alkuperäinen kirjoittaja NOELINA:
Voi onnea =)
Just mietin että Noelina on aika ihana nimi =) Meillä on yks tyttö ja toista vauvaa odotan ( rv 35+0) rakenneultrassa sanoivat että näyttää tytöltä, mutta asia varmistuu vasta synnytystapa-arviossa parin viikon päästä.. Mulla on tyttötunne mutta masu on "poikamasu"....

Minkälainen on poikamasu? :) Ja mitä synnytystapa-arviossa tehdään?
sielä siis selviää varmemmin vauvan sukupuoli?
mulla ainakin on ollu tyttöä ja poikaa odottaessa aivan samanlaiset mahat.
 
Hyvin otettiin tieto vastaan. Aluksi mies olis vähän poikaa toivonut, mut nyt jo kovasti odottaa uusien prinsessojen saapumista. Itse olen aina toivonut kolmea tyttöä ja nyt sain vielä bonuksenkin :) tyttöjen kanssa on ihana touhuilla ja aikanaan ne tuovat niitä poikia :)

Onnea odotukseen, itse täällä jo kärvistelen turvotusten ja ison mahan kanssa ja olisin jo ihan valmis lähtemään synnyttämään. Olisi niin kiva päästä jo uuteen vauva-arkeen kiinni.
 
CaDi
Eix poikamasu oo vähä niinku "eteenpäin" ja tyttömasu niinku "levee"... Mulle sanovat töissä et tyttö tulee ja neuvolan tätikin vihjaili niin, mut poikahan se olikin niinku itelläni oli tunne melkein alusta asti...
 
hm
Alkuperäinen kirjoittaja CaDi:
Eix poikamasu oo vähä niinku "eteenpäin" ja tyttömasu niinku "levee"... Mulle sanovat töissä et tyttö tulee ja neuvolan tätikin vihjaili niin, mut poikahan se olikin niinku itelläni oli tunne melkein alusta asti...
no jus näin, eli ei sitä mahan päältä näe kumpi tulee. :D
 
4 Rinsessaa
Tärkeintä tietysti että vauvoilla on kaikki hyvin, mutta jos olisi voinut valkata olisimme varmaan pojan kyllä ottaneet (mutta eihän tässä kaupassa olla). Lasten lukumäärä kyllä vähän arveluttaa (kolmannen piti olla viimeinen), kun neljän kanssa on vähän hankala löytää isoja hotellihuoneita, auton vaihto, ennenpitkää (toivottavasti) asunnon vaihto (nyt asumme 130m2 asunnossa, eli kauheaa kiirettä ei kyllä ole) yms. Mutta kun lukumäärääkään EI voi valita...
 
4 Rinsessaa
Kivoja ehdotuksia Eve ja Karo, saman tapaisia kuin isosiskoillakin, tosin -liina päättesitä en ainakaan tällähetkellä nyt niin välitä. Itse olen vähän ajatellut Marielaa, mutta joku siinäkin tökkii (Haluaisin antaa Marissa nimen, mutta se nimi on jo suvussa käytössä).
 
eeewwiie
Niin, ei sitä varmaan päällisin puolin huomaakkaan kumpi sieltä on tulossa, mukava vaan tietää, että on tommosia "tyttömasu" ja "poikamasu" eroja.. ;) vaikka eihän ne paikkaansa välttist pidä. mutta kiva leikitellä.
 

Yhteistyössä