Tyttöjen ilta.. mitä viemiseksi?

  • Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti
Fleur de la Cour
Mulla on lauantaina tyttöjen ilta kaverin luona- Juomasuunnitelmana on kuohuviini. Mikä naposteltava teillä ekana tulee mieleen mikä sopii kuoharin kanssa, sekä makea että suolainen. Pitäis ottaa mukaan jotain, kaupasta valmiina pitää saada, tekemään en ehdi! Illan muu ruokasuunnitelma on pizzatilaus ja olutta. Että ihan mennään siitä mistä aita on matalin, ei mitään gourmeeta nyt.
 
Fleur de la Cour
Jos ehdin ja jaksat nähdä hieman vaivaa, niin pilko esim. ananasta (mansikan voi käyttää kokonaisena) ja dippaa hedelmäpala puoliksi sulaan suklaaseen. Ja anna suklaan jähmettyä.

Tämän idean pistän muistiin vappua varten. Nyt en ehdi kun olen huomenna töissä 12 tuntia ja perjantaina ensin aamuvuoron töissä ja sitten illan juhlimassa ja kun herään lauantaina niin kaunistaudun ja menen kaupan kautta sinne kaverilleni.
 
"nii"
Meillä on parin viikon välein naisten ilta, lähemmäs 10 äiti ilman lapsia kokoontuu iltaa istumaan ja vielä koskaan siellä ei oo tarvittu kuohuvaa tai olutta.

mutta kysymykseen, pikku pizzoja ja joku valmis kakku pakkasesta? Meillä tulee aina iso herkku pöytä ja aina muutama on kerennyt jotain leipomaanki :)
 
Fleur de la Cour
[QUOTE="nii";23574970]Meillä on parin viikon välein naisten ilta, lähemmäs 10 äiti ilman lapsia kokoontuu iltaa istumaan ja vielä koskaan siellä ei oo tarvittu kuohuvaa tai olutta.

mutta kysymykseen, pikku pizzoja ja joku valmis kakku pakkasesta? Meillä tulee aina iso herkku pöytä ja aina muutama on kerennyt jotain leipomaanki :)[/QUOTE]

No kiva että jaksoit mainita että olet äiti ja alkoholiton! Minä unohdan lauantaina olevani äiti ja juon itseni ihan vrrmasti hyvännäköiseksi ja mukavaksi, tanssin aamuun asti ja annan miesten maksaa drinkit ravintolassa.
 

Yhteistyössä