Tyttövauvalla "tappi" jalkojen välissä?

kiinnostaisi tietää et vieläkö tyttövauvalla voi olla rv 20 ultrassa "tappi" jalkojen välissä? Missähän pääsisi katsomaan sellaista ultrakuvaa..? Netistä kun olen katsonut rv20 otettujen tyttövauvojen ultrakuvia niin en ole niistä kyllä mitään "tappia" erottanut, häpyluut vain. Ja pojilla näkyy samoilla viikoilla ihan selvät ja isot pippelit :) Mitenköhän iso tämä tytön "tappi" voi olla?
 
Pojan ja tytön erottaa varmasti, jos pojalta löytyy kivekset. Rv 23-25 syntyneet keskosetkin ovat hämmästyttävän samannäköisiä vielä; tyttöjen klitoris on miltei yhtä iso kuin poikien peniskin. En yhtään ihmettele, jos ei ultraaja pysty sukupuolta varmasti toteamaan.
 
moi
Mulla (tai siis vauvalla) rakenneultrassa rv 19 näky sellanen tappi ja kätilö oli kyllä varmasti sitä mieltä, että poika on. Kiveksiä ei ainakaan siinä kuvakulmassa näkynyt. Luottanut olen kätilön arvioon ja kaapista löytyy vain poikien vaatteita, saapi nähdä muutaman viikon päästä pitikö veikkaus paikkansa.
 
vakkari harmaana
http://www.aijaa.com/v.php?i=460226.jpg Tässä meidän ultrakuva viikolta 19 ja tosiaan poikaa veikkasivat... Ei ole lapsi vielä syntynyt, joten arvoituksena on loppuun saakka kumpi on.. Mutta tommonen meidän kuva kuitenkin oli... Itellä ei kokemuksia noista ultra-arvailuista, mutta pojaltahan tuo näyttää teitty. Odotan silti kumpaa tahansa :)
 

Yhteistyössä