Tyttövauvan yritys

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Pin
Pitääpä siis laittaa tämä kirjanmerkiksi, että muistaa olla jännityksessä mukana ;) Yritittekö tyttöä vai oliko tuo päivä vain sattumaa?

-ap
Ei yritetty oikeastaan ollenkaan vauvaa, eli oli sattumaa tuo päivä. Me laskettiin, että viisi päivää oli välissä ennen ovista ja lääkäri silloin alkiosta, että kuusi. En jaksaisi odottaa yhtään tuota ultraa! :D
 
vierailija
Meillä on tyttö, tuli juuri niin että yhdyntä oli reilusti ennen ovista.

Miksei saa toivoa sukupuolta? Itse toivoisin toista tyttöä, ja jos alan tehdä niin yritän taas osuttaa ennen ovulaatiota.... Varmasti poikaa rakastaisin yhtä paljon jos tulis, mutta jos saan yrittää valita niin miksei?
 
vierailija
Onko kohtalotovereita tai jo niitä, jotka ovat koittaneet eri kikkoja tytön tekemiseen
Mene Dubaihin tai Abu Dhabiin lomalle. Etukäteen otat yhteyttä paikalliseen "fertility clinic"iin ja kerrot sukupuolitoiveesta. Ne neuvoo miten toimitaan. Sitten ajoitat loman niitten neuvojen mukaan ja he hoitavat hedelmöityksen siellä ja saat 100% varmuudella tytön.

Siis tarkennuksena, että Emiraateissa voi valita lapsen sukupuolen klinikalla, laillista touhua siis.
 
vierailija
Kyllä onnistuu: Mene osoitteeseen facade.com ja sieltä biorytmit.

Laita ruutuun oma syntymäaikasi.
Kohtaan Target date laita hedelmöittymispäivä.

Kun tunnerytmi (vihreä) on plussalla ja kehorytmi (punainen) miinuksella, on tulossa tyttö.

Jos söhläät ja kiksaat niin, että hedelmöittyminen tapahtuu, kun kehorytmi (punainen) on plussalla ja tunnerytmi (vihreä) miinuksella, saat pojan.
 
vierailija
Menee asian vierestä, mutta oon itse niin shokissa vieläkin, että pakko huudella väliin: sieltä voi tulla kaksoset kun alkaa yrittämään. Tai kolmoset.

Meilläkin oli mielessä että yksi lapsi pojalle kaveriksi vielä (toivottiin vähän veljeä), mutta nyt on sitten tulossa kaksi. Siinä vaiheessa sukupuoli-toiveet häviää kun pitää totutella ajatukseen, että lapsia tuleekin tuplasti. :D

Nim. kaksi poikaa lisää. <3
 
vierailija
En yleensä osalllistu näihin keskusteluihin, mutta nyt teen poikkeuksen, kun on kerrankin jotain kirjoitettavaa. Meillä siis oli myös 2 poikaa ennestään ja kun kolmatta lasta päätettiin yrittää, niin ajattelin että voin ainakin yrittää vaikuttaa siihen, että kolmas olisi tyttö. Poika olisi toki yhtä lailla kelvannut (touhuun ryhdyttiin vasta kun olin siitä varma), mutta myönnettäköön että vähän pettynyt olisin ainakin aluksi ollut.

Luin siis sen saman tutkimuksen, mistä joku jo mainitsikin, jossa ruokavaliolla voi vaikuttaa sukupuoleen. Pitää välttää kaliumia ja natriumia, ja suosia kalsiumia ja magnesiumia. Kovin tarkka en itse ollut tuon noudattamisessa, mutta söin ravinnelisää jossa kalsiumia ja magnesiumia ja vältin ruokaa syödessäni perunaa ja suolaa. Aloitin dieetin jo muutama kuukausi ennen yritystä.

Samaan aikaan dieetin aloittamisen kanssa jätin hormonikierukan pois ja ovulaatiotikkujen avulla selvitin ovulaation ajankohdan kahdesta kierrosta. Ensimmäisiin kuukautisiin asti käytettiin kondomia ehkäisynä ja toisessa kierrossa harrastettiin seksiä kuukautisista alkaen ja lopetettiin noin 6-7 päivää ennen oletettua ovulaatiota ja jatkettiin taas muutama päivä ovulaation jälkeen. Sitten joka kierrossa lyhensin tuota aikaa ennen oletettua ovulaatiota, ja kun ehkä viidennellä kierrolla tärppäsi, niin yhdyntä oli ollut 4-5 päivää ennen ovulaatiota. Nyt meillä on muutaman kuukauden ikäinen tyttövauva :)

Siitä tutkimuksesta on maininta tässä linkissä, mutta alkuperäistä tutkimusta en pikaisesti etsimällä löytänyt..
http://www.kidspot.com.au/birth/conception/getting-pregnant/what-to-eat-to-conceive-a-girl

Epäilen, että enemmän on vaikuttanut tuo ajoitus, mutta varmuutta ei toki ole. Tiedän myös perheen jossa viisi poikaa ja kuudes lapsi oli tyttö juurikin ajoituksen kanssa pelatessa..

Kovasti onnea teille yritykseen, toivottavasti tärppää :)
 
vierailija
En yleensä osalllistu näihin keskusteluihin, mutta nyt teen poikkeuksen, kun on kerrankin jotain kirjoitettavaa. Meillä siis oli myös 2 poikaa ennestään ja kun kolmatta lasta päätettiin yrittää, niin ajattelin että voin ainakin yrittää vaikuttaa siihen, että kolmas olisi tyttö. Poika olisi toki yhtä lailla kelvannut (touhuun ryhdyttiin vasta kun olin siitä varma), mutta myönnettäköön että vähän pettynyt olisin ainakin aluksi ollut.

Luin siis sen saman tutkimuksen, mistä joku jo mainitsikin, jossa ruokavaliolla voi vaikuttaa sukupuoleen. Pitää välttää kaliumia ja natriumia, ja suosia kalsiumia ja magnesiumia. Kovin tarkka en itse ollut tuon noudattamisessa, mutta söin ravinnelisää jossa kalsiumia ja magnesiumia ja vältin ruokaa syödessäni perunaa ja suolaa. Aloitin dieetin jo muutama kuukausi ennen yritystä.

Samaan aikaan dieetin aloittamisen kanssa jätin hormonikierukan pois ja ovulaatiotikkujen avulla selvitin ovulaation ajankohdan kahdesta kierrosta. Ensimmäisiin kuukautisiin asti käytettiin kondomia ehkäisynä ja toisessa kierrossa harrastettiin seksiä kuukautisista alkaen ja lopetettiin noin 6-7 päivää ennen oletettua ovulaatiota ja jatkettiin taas muutama päivä ovulaation jälkeen. Sitten joka kierrossa lyhensin tuota aikaa ennen oletettua ovulaatiota, ja kun ehkä viidennellä kierrolla tärppäsi, niin yhdyntä oli ollut 4-5 päivää ennen ovulaatiota. Nyt meillä on muutaman kuukauden ikäinen tyttövauva :)

Siitä tutkimuksesta on maininta tässä linkissä, mutta alkuperäistä tutkimusta en pikaisesti etsimällä löytänyt..
http://www.kidspot.com.au/birth/conception/getting-pregnant/what-to-eat-to-conceive-a-girl

Epäilen, että enemmän on vaikuttanut tuo ajoitus, mutta varmuutta ei toki ole. Tiedän myös perheen jossa viisi poikaa ja kuudes lapsi oli tyttö juurikin ajoituksen kanssa pelatessa..

Kovasti onnea teille yritykseen, toivottavasti tärppää :)
Kiitos tästä! Näitä omia kokemuksia on kiva lukea ovatpa ne sitten "onnistuneet" tai ei, mutta ainakin toivoa on. Meillä myös saa tulla kumpi tahansa, mutta jos edes yrittää luonnon kanssa pelata yhteen. :)

Aikaisemmille niin mies olisi varmasti innoissaan menossa sukeltelemaan, jos aikaa olisi enempi. Ja sitä hernettä en uskalla kokeilla :D
Itse voisin neljä lasta maksimissaan haluta, miehelle jo tämä kolmas päätös oli hankala, joten toivotaan että jos ei kolmosia tulisi ;)
-ap
 
vierailija
Täällä myös poikavaltaisen perheen äiti, poikia peräti kolmin kappalein peräkanaa syntyneinä. :D ihanempia lapsia en voisi toivoa, nyt mies ylipuhuttu neljänteen ja tyttöä yritetään (yllätys, yllätys). Sekin on ok että tulee poika tai jos jostain syystä lapsia ei tule enempää. Mutta katsotaan. Nyt kolmas yrityskierto menossa. Olen juonut litroittain karpalomehua ja syön magneciumia ja kalsiumia. Välttelen perunan syömistä ja syön kevyellä linjalla kasvispainotteisesti (tottakai myös proteiinia). Ja karkkipäivänä syön kerran viikossa suklaata. Kaikkea täytyy kokeilla :D
 
vierailija
Täällä myös poikavaltaisen perheen äiti, poikia peräti kolmin kappalein peräkanaa syntyneinä. :D ihanempia lapsia en voisi toivoa, nyt mies ylipuhuttu neljänteen ja tyttöä yritetään (yllätys, yllätys). Sekin on ok että tulee poika tai jos jostain syystä lapsia ei tule enempää. Mutta katsotaan. Nyt kolmas yrityskierto menossa. Olen juonut litroittain karpalomehua ja syön magneciumia ja kalsiumia. Välttelen perunan syömistä ja syön kevyellä linjalla kasvispainotteisesti (tottakai myös proteiinia). Ja karkkipäivänä syön kerran viikossa suklaata. Kaikkea täytyy kokeilla :D
Eikä! Melkein samassa veneessä ollaan :D toivotaan että tärppää!
Alotin itse jo myös ruokavalion, jos kk-pari menee kropalla tottua..
-ap
 

Yhteistyössä