Tyylikäs presidenttipari, kertakaikkiaan!

[QUOTE="vieras";26091528]Tuo pääesine valkoisena ei ole tyylikäs. Olisi paljon tyylikkäämpi ilman sitä. Onko ihan pakko pukeutua lippuuni?[/QUOTE]


Musta se taas oli oikein raikas, nimenomaan valkoisena. Ja jotenkin hienosti ajateltu, kun presidentti oli Ruotsin väreissä, rouva Suomen. Ei varmasti sattumaa.
 
Lunatic
[QUOTE="harmaa";26091591]Minusta tuo maammme ykkösnainen kuten media hehkuttaa pukeutuu hirveän vanhoillisesti,jopa Silviakin on nuorekkaammin pukeutunut kuin tämä Jenni[/QUOTE]




Minustakin näyttää mummolta, ja eikös hän ole vasta joku Vickanin ikänen?
 
Saraldo
Mä en voi sille mitään, mutta kun vertaa Jenniä ja Victoriaa, jotka tosiaan ovat ihan samanikäisiä, niin kyllä Vickan pukeutuu yleensä huomattavasti nuorekkaammin. Mun silmissäni etenkin helmet lisäävät käyttäjänsä ikää kymmenellä vuodella, kuten myös sellaiset jakkupuvut, joita ei ole edes yritetty päivittää tähän päivään. Jenni on kaunis nainen ja pukeutuu kyllä ihan tyylikkäästi, mutta ehkä hiukan liiankin hillitysti.
 
Minä en vaan voi tälle mitään, mutta näyttää kuin kuvassa olisi vävypoika, tytär ja isä.


Ja tottakai Jenni pukeutuu tanttamaisesti, jotta ikäero hälvenisi. On huomattu todella monen suuren ikäeron parin kohdalla. Se nuorempi osapuoli alkaa näyttää huomattavasti ikäistään vanhemmalta.
 

Yhteistyössä