U-prot-vuorokausikeräyksestä

Heippa! Kysynpä täältäkin, jos jollain olisi tietoa. Kävin viemässä tänään vuorokausikeräyssammion terveyskeskukseen mutta en saanut neuvolani terveydenhoitajaa kiinni puhelintunnilla. Soitin terveyskeskukseen, josta henkilö osasi sanoa tasan että tulos oli jotain 283. Soitan kyllä huomenna neuvolaan, mutta onko kellään mitään tietoa, mitä tuo tulos voisi tarkoittaa? Kiinnostaisi jo nyt :ashamed: Olen raskaana ja viikkoja on nyt 33 + 3.

Kiitoksia jo etukäteen.
 
vieras
ei osaanut sanoa et oliko punaisella? minulla oli tuo sama keräilyjuttu viime raskaudessa aika montakin kertaa ja ainakin meidän tk:ssa oli sellainen merkintätapa et jos meni yli raja-arvojen tulos näkyi punaisella siellä niiden tietokannassa. Osasi sitten tyhmempikin hoitsu tulkita sitä...en tarkalleen muista nitä arvoja, mutta sellainen tuntuma minulla on että sun testin tulos on aikalailla normaali. voin toki olla väärässäkin.=)
 
Kiitokset vastauksesta! Joo enpä tiedä, onko punaisella vai ei, toisaalta luulisi tädin kertoneen, jos olisi. Ehkäpä kiltisti odottelen huomiseen ja ihmettelen sitten neuvolantädin kanssa. Hyvä jos ei heti ainakaan susta kuulosta miltään mega-arvolta. =)
 

Yhteistyössä