Uhmäikäkö vei mun ihanan lapseni?

"aikuisten oikeesti"
Kävin kattoo muita kirjoittamiasi juttujasi ja olit kirjoittanut että olet n. 3 vuoden jälkeen palaamassa työelämään, lapsi päiväkotiin ilmeisesti? Te olette pakosti lapsen kuullen puhuneet näistä asioista ja ne on tuon ikäiselle isoja muutoksia, ehkä pelottaviakin asioita, joten ei ihme että vähän tunteet heittelee pienelläkin. Ei siis mikään ihme. Varsinkin jos itse jännität työhön menoa, kuten kirjoitit.
Kiitos, saatat olla oikeassa,vaikka lapsi onkin kovin innoissaan menossa tarhaan. Hän ei tunnu olevan kovin huolissaan mistään siihen liittyvästä. Lisäksi mulla ei ole tapana jutella lapsen kuullen mitään minkä en tahdo vaikuttavan häneen, joten en ole hänen aikana puhunut mistään jännittämisestä yms. Voihan hän sen kyllä vaistota, mutta en tiedä. Kiitos kuitenkin neuvoistasi :)
 
Beep
[QUOTE="aikuisten oikeesti";24808416]Kiitos, saatat olla oikeassa,vaikka lapsi onkin kovin innoissaan menossa tarhaan. Hän ei tunnu olevan kovin huolissaan mistään siihen liittyvästä. Lisäksi mulla ei ole tapana jutella lapsen kuullen mitään minkä en tahdo vaikuttavan häneen, joten en ole hänen aikana puhunut mistään jännittämisestä yms. Voihan hän sen kyllä vaistota, mutta en tiedä. Kiitos kuitenkin neuvoistasi :)[/QUOTE]

:) Kiitos itsellesi kun otit näin hyvin vastaan kirjoitukseni.

Vaikka lapsi olisi innoissaan, ei se tarkoita ettei samalla myös pelottaisi. Totta kai uusi aina vähän jännittääkin.
 

Yhteistyössä