Uimavaipoista...

Ollaan huomenna ekaa kertaa menossa kylpylään uimaan tuon esikoisen (2v2kk) kanssa ja ajattelin ostaa varuiksi sieltä uimavaipan. En ole koskaan kyseistä "vempulaa" käyttänny, en edes nähny, niin ajattelin kysäistä näin hyvissä ajoin, että onkos sekin kertakäyttöinen? Eli käytön jälkeen roskiin vain? Pitääkö se kakat sisällään jos altaassa poika päättää isommalle hädälle ruveta :) ?
 
vieras
Oletko kysynyt kylpylästä mikä on käytäntö heillä? Meidän lähiuimahallissa sanottiin nimittäin, et vaippaikäisellekin ihan uimapuku vaan, kun ohjetta kysyttiin. Eikö lapsesi käy yhtään potalla? Vääntääkö aina isommatkin tavarat vaippaan, vaikka on noin vanha? Pidä syömisen ja uimisen välillä tauko, niin ehkä se vähän hillitsee.
 
äippä
Nuo imse vimse uimahousut on ostettu kaupasta, mutta niitä saa tilattua myös netistä. Niitä on eri kokoja painon mukaan. Kaupassa ne maksoi 12.90e. Ne toimii uimahousuina sekä vaippana.
 
jaahas
ohhoh.. mä olen ihan jälkeenjäänyt.. mä en edes ikinä ole kuullut mistään uimavaipoista.. kylpylöissä ollaan ravattu muksujen kanssa tämän tästä ja ihan uikkarit olen aina pukenut, tytölle koko uimapuvun ja pojalle sitten sortsimallia..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletko kysynyt kylpylästä mikä on käytäntö heillä? Meidän lähiuimahallissa sanottiin nimittäin, et vaippaikäisellekin ihan uimapuku vaan, kun ohjetta kysyttiin. Eikö lapsesi käy yhtään potalla? Vääntääkö aina isommatkin tavarat vaippaan, vaikka on noin vanha? Pidä syömisen ja uimisen välillä tauko, niin ehkä se vähän hillitsee.
Laitoin meiliä kylpylään ja sanoivat vain, että vaippoja myynnissä. Lahkeellinen uikkari meiltä kyllä löytyy, täytyy vielä tiskillä kysellä tarkemmin.

Potalla on käyny säännöllisen epäsäännöllisesti noin 8 kk ikäisestä, mutta ei ole suostunu kakkaamaan/pissaamaan pottaan ennenkuin nyt, reenivaihe menossa :)

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hopeapaju:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletko kysynyt kylpylästä mikä on käytäntö heillä? Meidän lähiuimahallissa sanottiin nimittäin, et vaippaikäisellekin ihan uimapuku vaan, kun ohjetta kysyttiin. Eikö lapsesi käy yhtään potalla? Vääntääkö aina isommatkin tavarat vaippaan, vaikka on noin vanha? Pidä syömisen ja uimisen välillä tauko, niin ehkä se vähän hillitsee.
Laitoin meiliä kylpylään ja sanoivat vain, että vaippoja myynnissä. Lahkeellinen uikkari meiltä kyllä löytyy, täytyy vielä tiskillä kysellä tarkemmin.

Potalla on käyny säännöllisen epäsäännöllisesti noin 8 kk ikäisestä, mutta ei ole suostunu kakkaamaan/pissaamaan pottaan ennenkuin nyt, reenivaihe menossa :)
Jos siellä sellainen vaaditaan, niin osta kestouimavaippa. Sen voi myydä kun ei enää tarvii ja ehkä voi löytää käytetyn vaikka huutonetistä, jos et uutta raski ostaa. Ei ehkä enää huomiseksi ehdi, ellei teidän lähellä ole jotain liikettä mikä sellaisia myy, mutta jatkoa ajatellen, jos paljon siellä käytte. Kertakäyttöiset on kalliita ja lisäävät entisestään isoa vaippavuorta kaatopaikoilla.

 

Yhteistyössä