Ukko käski kysyä :)

Että kuuluuko ihmisen perusoikeuksiin avioliitossakin päästä käymään lenkillä pari kertaa viikossa esim. 1h???

Lisään vielä, että meilläkin ukko toki voi lenkkeillä niin paljon kuin haluaa sinä aikana jolloin lapset ja minä nukutaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja PRO-vo:
Että kuuluuko ihmisen perusoikeuksiin avioliitossakin päästä käymään lenkillä pari kertaa viikossa esim. 1h???

Lisään vielä, että meilläkin ukko toki voi lenkkeillä niin paljon kuin haluaa sinä aikana jolloin lapset ja minä nukutaan :D
no silloin varmaan sinä voit lenkkeillä niin paljon kuin haluat kun ukko ja muksut nukkuu =)
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kuuluu vai? kiva tietää kun meillä ei pääse kumpikaan koskaan.
Kuka estää?
Miehen työ. menee ja tulee miten sattuu. Ei itekkään tiedä millon tulee takaisin kun töihin lähtee. Ja sitte kun joskus tulee ihmisten aikoihin kotiin saa juosta tukkaputkella ruokakauppaan.
Ok, la iltana tai su aamuna ois yleensä mahdollisuus käydä mut on yleensä muuta ohjelmaa et ei käy edes mielessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
Alkuperäinen kirjoittaja PRO-vo:
Että kuuluuko ihmisen perusoikeuksiin avioliitossakin päästä käymään lenkillä pari kertaa viikossa esim. 1h???

Lisään vielä, että meilläkin ukko toki voi lenkkeillä niin paljon kuin haluaa sinä aikana jolloin lapset ja minä nukutaan :D
no silloin varmaan sinä voit lenkkeillä niin paljon kuin haluat kun ukko ja muksut nukkuu =)
Ei, kun mie voin lenkkeillä milloin vaan lasten kans :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja PRO-vo:
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
Alkuperäinen kirjoittaja PRO-vo:
Että kuuluuko ihmisen perusoikeuksiin avioliitossakin päästä käymään lenkillä pari kertaa viikossa esim. 1h???

Lisään vielä, että meilläkin ukko toki voi lenkkeillä niin paljon kuin haluaa sinä aikana jolloin lapset ja minä nukutaan :D
no silloin varmaan sinä voit lenkkeillä niin paljon kuin haluat kun ukko ja muksut nukkuu =)
Ei, kun mie voin lenkkeillä milloin vaan lasten kans :D
totta =)
 
vieras
Se on oma arvokysymys. Minä en ylipäätään lenkkeile, mutta en tahdo lähteä mihinkään työpäivän jälkeen, enhän näe arkena lapsiani kuin pari tuntia ennen nukkumaanmenoa. Eli mun harrasteet olis lapsilta pois.
10 vuoden päästä ehtii, silloin kun lapset on pieniä voi pariksi vuodeksi jättää omat toiveensa vähemmälle. Väliaikaista sinnittelyä on pikkulapsiaika.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se on oma arvokysymys. Minä en ylipäätään lenkkeile, mutta en tahdo lähteä mihinkään työpäivän jälkeen, enhän näe arkena lapsiani kuin pari tuntia ennen nukkumaanmenoa. Eli mun harrasteet olis lapsilta pois.
10 vuoden päästä ehtii, silloin kun lapset on pieniä voi pariksi vuodeksi jättää omat toiveensa vähemmälle. Väliaikaista sinnittelyä on pikkulapsiaika.
Tästä meilläkin on kyse, ukko on töissä melkein 12h joka päivä, jos lasketaan se aika, kun kotoa lähtee ja kotiin tulee, niin aika epikselle kuulostaisi, jos suorilla lenkille lähtisi.... kun kuitenkin kyse parista tunnissa illassa, jolloin lapset on valveilla ja isä kotona.
 
Vahva mielipide
Alkuperäinen kirjoittaja PRO-vo:
Että kuuluuko ihmisen perusoikeuksiin avioliitossakin päästä käymään lenkillä pari kertaa viikossa esim. 1h???

Lisään vielä, että meilläkin ukko toki voi lenkkeillä niin paljon kuin haluaa sinä aikana jolloin lapset ja minä nukutaan :D
Sinä aikana kun sinä ja lapset nukutte... Siis olet niitä ämmiä, joitten mielestä se on heti itseltä pois jos mies harrastaa? Kyllä on ukkosi paskaa haukannut sinut ottaessaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vahva mielipide:
Alkuperäinen kirjoittaja PRO-vo:
Että kuuluuko ihmisen perusoikeuksiin avioliitossakin päästä käymään lenkillä pari kertaa viikossa esim. 1h???

Lisään vielä, että meilläkin ukko toki voi lenkkeillä niin paljon kuin haluaa sinä aikana jolloin lapset ja minä nukutaan :D
Sinä aikana kun sinä ja lapset nukutte... Siis olet niitä ämmiä, joitten mielestä se on heti itseltä pois jos mies harrastaa? Kyllä on ukkosi paskaa haukannut sinut ottaessaan.
Olen samaa mieltä =)

Ukolle on ehdotettu yhteisiä harrastuksia, myös liikkumiseen liittyviä ja jos ne ei kelpaa niin.... voi voi...
 

Yhteistyössä