Ukko kuohitsee mut... Tai no vähintään *sensuroitu*

Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Jos mä olisin noin tehny niin apua..Ero tulis.. :D
No ei ehkä ero mutta mun mielestä kamalasti tehty toisen selän takana jos toinen kieltänyt/ilmaissut ettei kyseiselle matkalle halua.
kun ei se ole mitään sanonu - yllärinä tulis tämä matka. Ei sevarmaan riemastu, mutta en usko että pahastuiskaan. ??
 
Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Jos mä olisin noin tehny niin apua..Ero tulis.. :D
No ei ehkä ero mutta mun mielestä kamalasti tehty toisen selän takana jos toinen kieltänyt/ilmaissut ettei kyseiselle matkalle halua.
kun ei se ole mitään sanonu - yllärinä tulis tämä matka. Ei sevarmaan riemastu, mutta en usko että pahastuiskaan. ??
Mutta siis jos sanonu että ei kiinnosta enää laivamatkat? :whistle:
Ja mun ukko vihaa ylläreitä kun se niihin menevä raha on kuitenkin pois yhteisistä rahoista..
 
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
lähet sitte sinne kaverin kanssa, äijä jää kotiin lastenvahdiks jos ei kerta reissu kiinnosta
No niin teen jos tuota ei kiinnosta. Homehtukoot sitten yksinään, saamari. Kun keran olen maksanut tuon matkan ja kaikkea. Jos sitä ei inspaa niin olkoot omillaan. Oikeassa olet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Jos mä olisin noin tehny niin apua..Ero tulis.. :D
No ei ehkä ero mutta mun mielestä kamalasti tehty toisen selän takana jos toinen kieltänyt/ilmaissut ettei kyseiselle matkalle halua.
kun ei se ole mitään sanonu - yllärinä tulis tämä matka. Ei sevarmaan riemastu, mutta en usko että pahastuiskaan. ??
Mutta siis jos sanonu että ei kiinnosta enää laivamatkat? :whistle:
Ja mun ukko vihaa ylläreitä kun se niihin menevä raha on kuitenkin pois yhteisistä rahoista..
juu on kuulemma kyllästyny laivamatkoihin (yllättäen ne on niin kivoja ku koulun kans teke... :whistle: ) (ja onneks ei enää opiskele...)
 

Yhteistyössä