Ukko lupasi, että jos painan 75kg vuodenvaihteessa,

hei
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Siis oikeesti?? Ostaako teidän miehet teille jotain sälää siitä hyvästä, että te laihdutatte??? :eek:
Kyllä mun ukko on mulle luvannut. :) (ehkä siks, kun tietää ettei tarvi... :saint: nojaa, ei vaine).

Siis joo. Ihan hupi mielessä. Se on saattanu joskus itse ehdottaa, jos oon sanonu, et olen alottanu laihduttaa. Kysyny sit tahdonko kannustinta, et hän voi ostaa vaik viiden kilon päästä jotain, mitä tahdon. ...tai sit oon saattanu itsekin kysyäki, et saanko sen, jos laihdutan sen ja sen verran. :D

Pitäähän se porkkana olla. :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onnea yritykseen mulla on menny 7kk että oon saanu 13 kiloa pois , kiirettä sulla pitää = )
Mulla on lähtenyt 10 kg 2kk että aika hitaasti sulla on pudonnu
wau, miten sä oot saanu kilot pois? mä oon muuten elelly samaan tahtiin kuin ennenkin mutta harrastan liikuntaa5krt/viikossa tunnin kerrallaan. mulla on lähteny se puol kiloa per viikko.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Siis oikeesti?? Ostaako teidän miehet teille jotain sälää siitä hyvästä, että te laihdutatte??? :eek:

Ei tosiaankaan: se vaan potkii mua persauksille että saan hankittua itselleni hyvän olon ja iloisen mielen ennenkö masennun ihan totaallisesti. =)
 

Yhteistyössä