Ukko palautui polttareistaan...

"vieras"
no aika omituinen reagointitapa polttareihin; tuijottaa vaan eteensä sanaakaan sanomatta. itse en kyllä ihan naureskellen suhtautuis tuommoseen. jotain siellä on tapahtunu, ei välttämättä maksullisissa käymistä mutta jotain muuta. tai sitten miehelle iski tajuntaan se, että hän on menossa naimisiin.
 
Kepsis
No kyllä minä ainakin jos olen ihan kunnon sosiaalisen rumban käynyt alkoholin voimalla (esim polttarit, jotka on pahimmasta päästä rymyämisen suhteen...) voisin aivan hyvin olla niin seis että kattos vaan tyhjin silmin eteensä kun pääsee kotiin huokaisemaan helpotuksesta.

Täällä taas yritetään toteuttaa tuota palstalogiikkaa mitä näkyy noissa "mitä olen oppinut palstalla" ketjuissa, eli heti aletaan epäilemään ja puhumaan ikäviä :D koska kyllähän palstalla tiedetään miten asiat oikeasti on, ihan sama mitä ap sanoo :D
 
hehhehe
[QUOTE="vieras";24408370]no aika omituinen reagointitapa polttareihin; tuijottaa vaan eteensä sanaakaan sanomatta. itse en kyllä ihan naureskellen suhtautuis tuommoseen. jotain siellä on tapahtunu, ei välttämättä maksullisissa käymistä mutta jotain muuta. tai sitten miehelle iski tajuntaan se, että hän on menossa naimisiin.[/QUOTE]

Mun mies kerran tuijotti silkkaa humalaansa kylläkin. :D
 
"vieras"
Mun mies kerran tuijotti silkkaa humalaansa kylläkin. :D
no tämähän on ihan eri asia tuijottaa kännissä.

luulin että ap:n mies tuli siis reissusta kotiin ihan selvinpäin. kun eikös nyt ole sunnuntai? niin aattelin (ei siis olis ehkä pitänyt) että polttarit on olleet pe-la ja nyt sunnuntaina siis kotiutui. sori jos olin väärässä mutta sellaisen kuvan siis sain.
 

Yhteistyössä