Ukko tulee ilahtumaan kovasti :)

Kunhan kuulee minun tilanneen ajan/ajat Endermooni tms. hoitoon, joka maksaa 66e/h :eek: lisäksi pitää ostaa jokin hoitopuku 30e
:eek:

En edes tarkaan tiedä mitä tuo on, mutta joka tapauksessa vähän samaan kuin Lymfahoito, mutta tehokkaampaa, kiinteyttävämpää ja ylipainoisille sopivaa =)

Ukko varmasti ilahtuu ainakin sadalla tuosta rahanmenosta :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
 
sonja -77
\|O miksi tollaisiin menossa?? en kyl ees tiedä mitä se on =)
jos haluat laihtua niin senkus laihdutat! olen itse laihduttanut kolmen lapseni raskauksien jälkeen noin20kg! ja jos haluat kiinteytymistä niin urheile..mielestäni typerää tollaisiin "humpuukki hoitoihin" kusta rahansa :wave:
 
Kuulehan (ei millään pahalla)

Ei millään pahalla, mutta läskeistä eroon pääsemiseksi pitäs olla valmis luopumaan entisistä elintavoistaan ja liikkumaan, kuluttamaan sitä energiaa. Ratkaisu ei ole hoidoissa tai tv-shoppien tärinävöissä. Se on sama kun viskaat rahas kaivoon. Napakoidu hyvä nainen ja lähde lenkille, uimaan, jumppaan. Syöt hyvin, mutta kevyesti niin jossain vaiheessa alkaa homma pelittää. Ja mikä parasta, tulokset on pysyviä! Ja humpuukien ostamatta jättämisellä säästetyt rahat voi käyttää vaikka vaatevaraston uusimiseen. TSEMPPIÄ! :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 14:22 sonja -77 kirjoitti:
\|O miksi tollaisiin menossa?? en kyl ees tiedä mitä se on =)
jos haluat laihtua niin senkus laihdutat! olen itse laihduttanut kolmen lapseni raskauksien jälkeen noin20kg! ja jos haluat kiinteytymistä niin urheile..mielestäni typerää tollaisiin "humpuukki hoitoihin" kusta rahansa :wave:
Miehän yritän laihtua ja sen tueksi otan nuo hoidot 1krt/viikko. Ihan virallisessa fysioterapialaitoksessa tuota antavat, ettei kai se ihan humpuukia ole?? =)

Ja olen hieman epätoivoinen ja en pidä ulkonäösäni tälläisenaan ollenkaan, joten epätoivoinen yrittää vähän kaikkea :( :( :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 14:25 Porkkana kirjoitti:
Kuulehan (ei millään pahalla)

Ei millään pahalla, mutta läskeistä eroon pääsemiseksi pitäs olla valmis luopumaan entisistä elintavoistaan ja liikkumaan, kuluttamaan sitä energiaa. Ratkaisu ei ole hoidoissa tai tv-shoppien tärinävöissä. Se on sama kun viskaat rahas kaivoon. Napakoidu hyvä nainen ja lähde lenkille, uimaan, jumppaan. Syöt hyvin, mutta kevyesti niin jossain vaiheessa alkaa homma pelittää. Ja mikä parasta, tulokset on pysyviä! Ja humpuukien ostamatta jättämisellä säästetyt rahat voi käyttää vaikka vaatevaraston uusimiseen. TSEMPPIÄ! :flower:
Miehän olen muuttanut (jo kolmas päivä :whistle: ) elämäntapani, mutta yritän saada lisäpontta tuolta :)
 
nää mammat puhuu kuule ihan asiaa, ei millän pahalla. mut tuo raha on sama ku viskais #&%?$!* kaivoon ku siitä ei oo sulle mitään hyötyä! osta nätti lenkkeily puku ja lähe kävelemään ja urheilemaan!!!! :hug: tsemppiä!!!
 
Mä kans uskon että elämäntapamuutos on tehokkain keino laihtua. Siis että liikkuu ja katsoo mitä syö. Oletko sä sit oikeasti ylipainoinen? Sorry ku kysyn. Tuntuu vaan että monet vaan omasta mielestään on vaikkei sit välttämättä kauheesti oliskaan. Tosin Suomessa on älyttömästi ylipainoisia. :hug: toivottavasti kuitenki pääset tavoitteeseesi.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 14:26 Pupu T kirjoitti:
miten mä luulen,että tehokkaampaa,terveellisempää ja muutenkin mukavampaa olis kuitenkin se perinteinen liikunta ;) :whistle:
Jo mie äskenkin kieli vyön alla kävin parin tunnin lenkillä, joten ihan perinteistä liikuntaakin olen harrastanut nytkin :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 14:28 mamma kirjoitti:
nää mammat puhuu kuule ihan asiaa, ei millän pahalla. mut tuo raha on sama ku viskais #&%?$!* kaivoon ku siitä ei oo sulle mitään hyötyä! osta nätti lenkkeily puku ja lähe kävelemään ja urheilemaan!!!! :hug: tsemppiä!!!
Tämän kokoisille ei ole edes myynnissä nättejä lenkkeilypukuja :ashamed: telttoja vaan :whistle:
 

Yhteistyössä