Ukkokin sai tarpekseen oman äidin tempuista...

  • Viestiketjun aloittaja "elli"
  • Ensimmäinen viesti
"elli"
Anoppi on MINÄ JA VAIN MINÄ- tyyppi. Itse kylläsyin sen temppuihi jo aikoja sitten ja kaikki yhteydenpidot menee miehen kautta. Uhkaillut, arvostellut, haukkumiset en ajo kuunnella koko ikääni.
Mies tiesi niistä ja myös keskusteli oman äidin kanssa niistä, mutta kun ei mene perille niin ei mene.
Nyt anoppi otti samaan asenteen lasten kohtaan. Esim.
-Jos et tule minun juhliin en tule sinun juhliin.
-Jos et ota minun kaveriksi FB:kiin niin et tule meille kylään (lapset käyvät kylässä kerran vuodessa).
-No kyllä olisit voinut saada paremman numeron fysan/kemian kokeesta kun se 8.
jne.
Tänään lapsi on menossa kaverin kanssa katsomaan jääkiekkoa ja toinen lapseista menee kaverin synttäreille. Anoppi tiesi tästä, mutta kuitenkin järjestää tänään omat synttärit. Ei se mitään, järjestäköön, mutta kun molemmat lapset saivat vestin häneltä: Jos et tule synttäreille niin voit unohda joululahjan enkä tule sun synttäreille (jotka on tammikuun alussa).
Mies soitti ja kertoi suorat sanat koko hommasta. Ja kukaan meistä ei ole menossa sinne.
Onko pakko sietää kaiken sekä lasten että meidän?
 
"elli"
Seurauksena siitä kun ei menty sinne on se, että lapset saivat taas viestin anopilta. Ei ollut mitenkään mukavaa viesti. Mies yritti keskustella puhelimessa äitinsä kanssa, mutta kun kaikki ei pyörii niin kuin anoppi haluaa niin keskustelusta ei tullut mitään.
 
mäö jouduin vastaavaa sietään omalta äidiltäni, kunnes hihat palo ja katkaisin välit tyystin.. ny mamma vinkuu sossuun yms.. vinkukoon, mä EN pyydä anteeks.. sitä nimittäin et toinen korvani on melkein kuuro ja lapsena usein pelkäsin nukkua ku en tienny heräänkö aamulla
 

Yhteistyössä